Aangemaakte reacties
-
Dat is pas om ziek van te worden amaai :shock:
in antwoord op: 5 zeldzame Porsches Total LossAmaai dat is pas een uitleg :shock:
in antwoord op: 964 Turbo (3.3): enkele vraagjes[quote=”sunshine”:396201c1]fotos rsr met je velgen :?: :D [/quote]
Ik moet ze nog wel bestellen hé zo rap gaat het nu ook weer niet.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenHet is dus een 3.2 als ik het goed heb verstaan dan denk ik echter zeker in de richting van de sensor die achteraan de motor ( in de cyl. Gedraaid) niet goed meer zal zijn. Maar zoals hier boven is geschreven eerst de druk nazien of deze nog goed is en kijk ook eens of er nergens geen darm los zit of en rubber van de inlaat met en barst. Je mag ook gerust eens vrijblijvend langs komen bij mij en dan zie ik er wel eens naar als je dat wil natuurlijk.
Luc
in antwoord op: warme startZizo de velgen die ik zou moeten hebben is voor 8J X 18′ ET 52 en achter 10J X 18 ET 61 deze zijn geleverd op de 965 turbo 3.6 en passen heel mooi.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenBenzine druk nazien bij warme motor en de voeler achteraan de motor kan mischien ver de geest aan het geven zijn.
in antwoord op: warme start[quote=”sunshine”:oqyne5n9]idem heb ook een 3.3L turbo met X33 kit zallige wagen
je kan her heel veel mee verbruiken als je goed door rijd en aanders bij gewoon rijgedrag zo een 12L/100Km bij mij wat ik heel korect vindt voor een Porsche van 15 jaar
verzekering : 800€ per jaar
voor de lotus kan ik niets zegen Porsche is voor mij een kleinejongens droom :D
heb met juist op de vermogen test bank gezet en na 15jaar zijn alle paardjes nog in de motor
ik rij er liever en liever mee nu dat ik hem begin te kenen :D D D [/quote]X33 kit ? geef eens wat meer uitleg als je wil
in antwoord op: 964 Turbo (3.3): enkele vraagjesDeze velgen vliegen er wel weer af hoor ik moet 3 delingen hebben en geen mono blokken zoals er nu op zitten. De eigenaar had blijkbaar vroeger speedline zitten maar heeft deze stuk gereden, dus ja dit is wel even pech hebben zou ik denken.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenKoen, ja sorry maar de velgen van op deze foto zitten er niet meer en zijn vervangen door het Bad Boys model. En het is heel raar maar de wagen die op kapaza staat is echter niet dezelfde zoals hier al is besproken is geweest. Maar Dave zal de foto’s die ik heb eerst daags hier wel neer zetten.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenMerci Pascal :lol:
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenEu nee eerder deze
Die andere is een USA wagen.
in antwoord op: Eindelijk een vervanger gevondenIk sluit me ook aan bij het commentaar van mede forum leden. Wil je meer vermogen verkoop je 2.5 en koop gewoon en S of en Turbo. Je zal anders veel geld geven voor van alle prutsen en je voelt het verschil bijna niet of het moet zijn dat je tevreden bent met 16 PK winst en 10 NM. Tevens is de 2.5 echter geen goede motor om op te voeren en als je echt te veel wil veranderen zal je een pak geld moeten steken in het motorblok zelf.
Enkele voor beelden
1* 944 2.5 heeft 162 pk en kan je naar 178 pk krijgen
2* 944 turbo 1 heeft 220 pk en kan je gemakkelijk naar 250pk en meer krijgen
3* 944 turbo 2 heeft 250 pk en kan je gemakkelijk naar 300 pk krijgenLuc
in antwoord op: porsche 944 opdrijvenDeze kan je zeker monteren als je de automatische en of de handmatige hoogte regeling weg doet en als je koplamp sproeiers hebt zitten. Op de keuring zullen ze hier ook niets op zeggen als je dit hier boven hebt uitgevoerd.
in antwoord op: Litronic – Xenon:lol:
in antwoord op: Hoe ambeteer ik de parkeerwachters….We zijn nog altijd aan het denken wat we er gaan met doen. Ik sta momenteel op een 965 turbo van ’91 en ja wat ga ik nu doen met de 952 dat is de vraag.
in antwoord op: 944 tubo S silver rose