Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 2,094)
    • hier :lol:

        Dit is en heel mooi prijs voor de ombouw van R12 naar R134a waar wij het zelf ook voor doen met inbegrip van filter dan wel.

          remklauwen en 944 turbo S zijn echter groter ofwel die van Cayenne 3.2 zijn ook goed

            Tussen de 7 en de 9° moet je hebben in de center rooster bij volle kracht in het midden en de airco op het minimum zetten

              Motor warm draaien en dan al draaiend de pijlstok controleren, en 1 liter op 1000Km is normaal volgens Porsche maar ik denk dat je de verkeerde olie hebt zitten. Opletten voor het vastlopen

                DME vervangen

                  Ba ik hoor die af en toe eens als via mail

                    Knoet, De bekabeling van de lichten, enzo zitten voor en stuk aan of achter de vleugel die ze hebben vervangen. Ja kap zit alles achteraan en normaal zou het en kabel kunnen zijn en deze kost 20.69 euro stuk (ex BTW ) per kant als er niets anders en vrong heeft gekregen. Dan heb je de rader kast en de twee steunen met de bolletjes er op deze durven ook eens breken.

                      [quote=”knoet”:1pktq7py]
                      Verellen wil wel het probleem met het gefluit oplossen hoor, ze gaan er vandaag is naar ‘kijken’ (wat dus wil zeggen dat ik achteraf nog is een trip naar geel kan maken… ben de tel reeds kwijt) dit moeten ze oplossen op hun kosten

                      ivm de mening over het dak:

                      als ik die beredenering volg zou het probleem van de airco/ lichten en wissers ook niet van het ongeval kunnen verderkomen… (ook al zijn ze er pas sinds de herstelling) Dat de rest niet normaal meer werkt is Verelle zijn fout en hij moet zien dat alles weer werkt. Het dak echter niet en hier zal waarschijnlijk en kabel van stuk zijn.

                      het enige dat ik (als leek) kan vaststellen is dat het dak voor het ongeval werkte en nu niet meer Is de achtervleugel geraakt ?

                      is het dan fout dat ik de eis stel om mijn wagen in dezelfde staat te krijgen als voor de 2 ongevallen? Nee dit is u volste recht en je moet op je strepen staan, maar de schade moet dan wel van het ongeval zijn en dit kan ik van hier uit niet zien.

                      over prijsjes maken zaken regelen voor eigen zak is er helemaal geen sprake geweest, ik heb zelfs de offertes nooit ter inzage gehad :? dit werd allemaal rechtstreeks tussen verzekering en garage geregeld
                      Ik geef maar en voorbeeld hoor maar het gebeurt.[/quote]

                        [quote=”Setakira”:1gn0rms4]Pas op Luc, Dirkies reacties waren van bijna 3j geleden :wink: [/quote]

                        Oei niet gezien :oops: 3 jaar amaai hoe komt het dan dat ik die nu pas lees ? Zat het net te denken dat Dirk normaal zo geen opmerkingen maakt.

                          Je probleem met je dak zal echt niets te maken hebben met het ongeval omdat de bediening net boven je luchtinlaat steekt in de achtervleugel. Nu vind ik het wel raar dat Verelle deze zaken niet wil oplossen en je deur laat fluiten. Ik geef toe wij hebben soms zo ook eens iets voor maar onze klant komt gewoon rustig terug en wij lossen het probleem op tot alles weer netjes en goed is. Het hangt ook en beetje af van de afspraak die je maakt met je hersteller en als jij hem nadrukkelijk de vraag stelt om nog niet over te gaan tot herstelling dan had hij dit moeten doen. Natuurlijk gebeurt het ook soms dat de mensen vragen om iets over te houden van het geld van de verzekering, en als het hun eigenschuld is dat ze de wagen voor en prijsje willen terug krijgen maar dan wel beter als nieuw. Zo en zaken gebeuren er over al maar dan is het aan de hersteller en de klant om dit te bespreken op en normale manier en er en oplossing voor te vinden.
                          Als de hersteller meer schade vind die te wijten is aan het ongeval dan moet de 1ste expert terug komen en hier notie van nemen en het totaal bedrag aan passen zonder meer.
                          En is nog wel 1 ding en dat is dat snel werken en goed nooit samen gaan.

                          1* Verelle moet je wagen goed herstellen volgens de regels zonder extra kosten
                          2* De volgende expert zal u ook geen gelijk geven wat het dak betreft.

                            [quote=”dirkie”:paqq4o11][quote=”peter964″:paqq4o11]Dirk,
                            Bedankt voor de bruikbare info;
                            Als je spreekt van 1000 €, is dat dan in een Porsche garage of bij een specialist die je kan aanraden? Voor het geval dat…
                            Mijn vliegwiel is destijds al vervangen.
                            Peter[/quote]

                            Peter,

                            Over specialisten ben ik voorzichtig met mn uitspraken. De ene vind die weer wel goed en de andere weer niet …

                            In België is het wat mij betreft nogal poverkes gesteld.
                            Ik rij voor serieuze dingen naar de noorderburen … Maar das natuurlijk een eind tuffen.
                            Zolang er bij mij wat mis is en de motor moet er niet uit (jammer genoeg “nog” niet de mogelijkheid voor) doe ik zowat alles zelf aan mn tuutke.

                            Ik ga dus enkel naar een garage als ik absoluut de HAMMER diagnose nodig heb of als het blok eronderuit moet …

                            En dan ga ik naar http://www.renntech-porsche.nl … maar niet iedereen is zo zot daarvoor 2u30 te rijden natuurlijk.

                            Dirk
                            :wink: [/quote]

                            Dirk,

                            Garage Willy ja daar geef ik geen commentaar over ( ieder zijn ding )
                            De prijs van de koppeling ja OK
                            Eu enC2 moet de motor er niet uit :shock: voor de koppeling te vervangen ??? Dat zal schoon zijn vrees ik
                            Idd en 2 de hands koppeling mag je nooit monteren zelf al vertellen ze dat ze maar 1 meter heeft gelopen
                            En 964 met en A6 vergelijken dat mag je niet doen
                            En over en specialist in België ben je niet te spreken dat vind ik pas heel erg :evil: , in NL hebben ze misschien nog en HAMMER :roll: diagnose toestel maar hier (bij ons dus ) hebben we al en Piwis 2 :shock: :shock: :shock: ja daar sta je van te zien hé. Tevens volgen wij alles op wat de techniek betreft en hebben wij goede contacten met Porsche Duitsland voor als we het echt niet meer weten ( gebeurt zelden).

                              [quote=”turbowannes”:2wkmpxgk]wel dat is nu ook waar de mijne last van heeft…heb hem net gekocht (964 turbo met 52000km op de teller) en ik heb ook last van een stroef pedaal…moet er dan een compleet nieuwe in? of zijn er onderdelen die afzonderlijk kunnen verandert worden? Zou ik er dan niet ineens een versterkte kunnen in pleuren?[/quote]

                              Vervang eerst eens de olie van de koppeling pomp en als dat nog niet beter is kijk je eerst de pomjes na.

                                Al eens naar de aandrijfas gezien ?

                                  Idd het gaat en ja wij hebben zo en setje om deze herstelling uit te voeren.

                                15 reacties aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 2,094)