Aangemaakte reacties
-
[quote=”kleinekastenteufel”:2nbln6o1]dit is de perfecte analyse, doch telegramstijl en daardoor eventueel onbegrijpbaar.
wie stelt er nu ook zo’n vragen???[/quote]
Oei met het verkeerde been uit bet gekomen of zo
in antwoord op: voorbumperidd van stil te staan krijg je roest vorming en gaat deze niet voor 100 % normaal werken.
in antwoord op: Probleem koppeling.[quote=”svandamme”:lymbj1e2]hoe sluit je die dingen aan om dan manueel te testen??
til je de CIS lucht weger plaat met de hand op???of heb je de injectors eruit gevezen, en dan motor starten??
je hebt dan namelijk 4 gaten waar de motor lucht uit zuigt, ipv via het inlaat traject en de meter plaat…[/quote]
4 potjes en dan contact op en de schotel op heffen.in antwoord op: Testen van de injectorenZeer mooie wagen is het wel zo te zien, al er eens iets is vraag je het gewoon maar.
Luc
in antwoord op: 993 cabrio SOLD0.8 mm (+- 0.2 mm)
in antwoord op: Afstelling op een 3.2 motorNergens en lek te zien ? En zoals ze hier reeds de vraag stelde er is geenolie bij het water gekomen ? Dit kan je soms zien als er beige gel aan je water stop zit.
in antwoord op: Olieverbuik, helppascal als je wil zoek ik wel eens uit wie de eigenaar is.
in antwoord op: Porsche Days Francorchamps 2007Gewoon ergens in je wagen leggen zoals achter de zetel of zo is OK
in antwoord op: Brandblusser in Boxsterdrukverhoging eens nazien en zie ook eens naar de CO of deze zakt vb bij het starten 8 en na 10 of 20 sec. 1 of 2 co
in antwoord op: Testen van de injectorenAmaai dat heb ik nu nog nooit gezien ze.
in antwoord op: Deuk?? Easy FixIdd gewoon de condens is de uitlaat
in antwoord op: rook bij koude startmooi zeker de velgen staan er goed onder
in antwoord op: Mijn nieuw P’tje … Porsche Cayman 2.7Trek het u niet aan man ik zit in 2008 ook op tram 4 :( lol:
in antwoord op: Happy Bday Stef!