Aangemaakte reacties
-
Ha ja die ken ik, en nee het is geen klant van mij maar van en goede vriend collega. De eigenaar heeft de wagen over 6 maand van iemand gekocht maar had geen geld meer over om de wagen eens op orde te laten stellen. Zo zie je maar weer eens als je mensen aan je wagen laat prutsen die nog nooit aan en Porsche hebben gewerkt.
in antwoord op: Hopelijk niemand van het forum ?Ja Paul als ze kunnen rijden komen ze dat niet tegen, daarentegen heb ik daar geen problemen mee omdat mijn banden altijd doordraaien en dit komt door de race koppeling die is gemonteerd.
[quote=”$rouji da pimp”:1s8dmseh]@ RSR: hehe neje, ze wou es rijden da meisje…. :P P
En dat hebben ze weer gezien, zelle!!!! :lol: 8)$rouji[/quote]
Ja dat ik dat heb gezien en het is niet moeilijk ook als ge vertrekt voor mijn deur. Trouwens ik zal u meer vertellen u vrienden waren al weg toen jij als aller laatste vertrok van op de car – wash van de ruddy.
in antwoord op: Eindelijk… Tom zijn 914 is er!Of en Cayenne kan je ook nog aankopen of en 928GTS
in antwoord op: Zwarte 968Oei tis hier ambras zo te zien.
Ik moet toch the body docter gelijk geven hoor en wat Porsche-RSR betreft ja toffe pé maar eerst gebruikt hij mijn naam en nu spreekt hij of dat hij al jaren aan porsche motoren heeft gewerkt en ervaring heeft dat het geen naam is. Ma kom ik lig er niet verder van wakken en ben dan ook berijd om me terug te trekken uit deze zaak.
@Bjorn, en al eens getest ? is er beterschap ? anders bel je me gewoon eens op en dan leg ik het je uit. Ik heb hier voor het moment toch en 3.0 staan.in antwoord op: Warmteregelaar??[quote=”Hansolio”:3u6vyav1]Bedankt voor het uitgebreide antwoord ;) . Ik heb ooit als kind met mijn nonkel meegereden in een 911 3.0, en in mijn herinnering trok die op als een raket. Als kind ervaar je de dingen redelijk snel zo, dus dat tel ik niet mee. Waar ik wel al bij in heb gezeten is een recente bmw 3 coupe (ik denk een 330). Ik weet dat dat een pak minder krachtig is dan een 911 3.2, maar toch voelde die sterker aan.
Ik vrees eigenlijk gewoon dat die motor volledig gereviseerd moest worden, want er kwam ook heel veel blauwe rook uit de uitlaat. Als leek gok ik dat de dichtingen van de pistons niet meer goed afsluiten en dat er daardoor compressieverlies was. Die blauwe rook is voor zover ik weet door olie die mee in de cilinders verbrand wordt, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe die daar in geraakt… Ik gok jullie wel?
De groeten
Blauwe rook bij het starten komt voor 70 % van de hoedjes op de klepstelen, dus de dichtingen van de kleppen. En 20 % van de segmenten en 10 % van grote slijtage door te lang stil te staan.
Hans[/quote]
[quote=”ppp 356″:298vn62v]Een BMW Coupe 330 zal met een doorsnee bestuurder sneller zijn dan een Porsche 3,2.
Acceleratie is nagenoeg dezelfde, maar het zal makkelijker zijn om deze gegevens te benaderen met een nieuwe BMW, dan met de oude Porsche.
Moet maar eens ruiken hoeveel 911jes staan te stinken nadat de eigenaar eens geprobeert heeft om volop te accelereren.[/quote]
Heb jij al eens achter en 996 of 997 gestaan met zijn cats er op als deze draait, wel deze ruiken toch ook niet zo lekker. Maar ik moet je en stukje gelijk geven ze ruiken soms wel en beetje, maar dit komt dan ook omdat hij cilinders heeft een nicasil laagje. Nu die 330 pfff is voor mij echt niet snel hoor, maar als ik mijn vrouw haar M3 cabrio (E36) neem dan moet ik wel zeggen dit gaat vooruit en blijft trekken.
Ja die Golf doet het in 7.2 sec gewoon omdat ze er en turbo hebben op gezet. Als ik op en 3.2 blok de ombouw doe naar en 3.5 en ik steek er 1 dikke turbo op dan zit ik op 4.4 sec van 0 naar 100, en ja Paul ik heb dit 9 jaar geleden bewezen dat het kan. Ik zou hier nog meer durven neer zetten maar ik ga het niet doen anders gaat het uitdraaien op ruzie en daar heb ik nu echter geen zin in. Maar laat het ons zo stellen ik heb er in mijn leven al meerdere 911 gehad heb en allemaal ingeschreven, maar het rare is dat ik toch nog altijd mijn 3.2 heb bijgehouden en daar zijn redenen genoeg voor.
[quote=”$rouji da pimp”:19hry4j1]I like what i see!!!! Proficiat man!!!
$rouji[/quote]
Zeg Srouji hebben ze je rijbewijs ingetrokken of zo ? ik zag zondag je vriendin rijden terwijl jij er naast zat. :?
in antwoord op: Eindelijk… Tom zijn 914 is er!@ppp356; Paul onderschat en 3.2 echt niet hoor deze wagen kan je vergelijken met en kart qua baanligging. 231 PK, 284 NM en van 0 naar 100 in 6.1 sec met en top van 245, dit heb ik en GTI nooit zien doen. En dan en 996 Carrera 4 met 300 PK,350 NM en van 0 naar 100 in 5.2 sec en een top van 280. En als je dit verschil ziet in 20 jaar is het echt geen vette, tevens voor die 0.9 sec te kunnen halen moet je echt al een stukje kunnen rijden.
Ik kan u verzekeren dat en 3.2 zijn ophanging zo stug zal zijn dan jouw 996 RS en de ophanging van de 996 C4 is vrij zacht. En 6.1 sec is en pak minder dan die 10 sec die je besprak Paul, Tevens doet en 997 GT RS het in 4.2 sec en dit met 415 PK dit is bijna het dubbele vermogen van en 3.2, een 997 carrera 2 doet het dan in 5 sec met 325 PK.ONDERSCHAT NOOIT EN 911 CARRERA 3200 CC
[quote=”Bjorn”:1rhvzyuw][quote=”RSR”:1rhvzyuw]gewoon er af trekken en je vinger op houden als de motor draait[/quote]
WAAR??
Is dit het “potje” waar drie leidingen op aan komen ?
En is het de leiding bovenaan?[/quote]Ja idd deze is het
in antwoord op: Warmteregelaar??gewoon er af trekken en je vinger op houden als de motor draait
in antwoord op: Warmteregelaar??Hoe is de wagen opgeslagen geweest ? stond deze van grond ?
Alle ik zal ne keer komen zien naar jullie ‘ BOM’
in antwoord op: Nieuwe aanwinst