Aangemaakte reacties
-
Je moet eens goed zien of elk contact goed werkt en zeker dat van de koffer klep, normaal komt dit voor bij roest vorming of het niet goed werken van de contacten en dan krijg je vals alarm.
in antwoord op: alarm problemen[quote=”SimonSays”:3tq3za01]Vlammen krijg je door ‘n rijk mengsel, waarbij onverbrande benzine bij gas lossen in de uitlaat tot ontbranding komt.
Met m’n impreza vroeger spoten er soms vlammen van ‘n meter uit :D
Vlammen in de uitlaat zijn nefast voor een katalysator, toch zeker de standaard versie… Een sportcat is daar beter tegen bestand. Een “bypass” (vervanging van cat door gewone buis) is de beste oplossing, maar dat mag natuurlijk niet op auto’s na 91 (of is’t 92?) 95
De auto in dat filmpje is duidelijk slecht afgesteld, spuit teveel benzine in bij gas lossen.
Buiten schade aan de cat en eventueel bumper, kan het eigenlijk geen kwaad, hoewel andere weggebruikers soms bijna ongelukken doen als je vlammen spuit :D
“Meneer uwe auto stond in brand” :D )
Leuke anecdote: ‘n groep kennissen uit de UK waren in colonne op weg naar ‘n evenement, ‘s avonds, waarvan één met ‘n getunede skyline van +/- 650PK :D D
Die brave agenten “Meneer, weet u dat er vlammen uit uw uitlaat kwamen?”
“Oh nee? Echt? Da’s goed dat U me dat vertelt agent, dan kan ik best morgen eens naar de garage, want dat zou niet mogen”
“Ja dat lijkt me best… Mooie sportauto trouwens. Have a nice day”:D [/quote]
in antwoord op: groote vlammen uit 930Ik zou gewoon en ander deksel bestellen met gaten er in en dan en K&N filter er in en je zal wel en mooi geluid hebben.
in antwoord op: aangepaste luchtfilterbehuizing 993 motorsoundIs je allarm ori. Porsche ?
in antwoord op: alarm problemenIk heb dat ook eens tegen gekomen met mijn dubbele uitlaat maar dit waren blauwe vlammen links en rechts toch leuk 8)
in antwoord op: groote vlammen uit 930Aan iedereen en mooi en ongeval vrij 2007 dat wil ik jullie wensen en ook dat iedereen hier gezond mag blijven.
Happy 2007 :lol:
in antwoord op: Happy NewyearPorsche in China :lol: maar ze mogen wel hun werkplaats eens aanpassen hoor zo te zien :lol: :lol:
in antwoord op: Restoratie van een 964Graag gedaan hoor.
in antwoord op: onderkant opnieuw behandelen[quote=”Bjorn”:15utn5a3][quote=”RSR”:15utn5a3]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
Hoe bedoel je luc??Ik zie ook dat de spoorstangen van een turbo er anders uit zien dan de gewone , allezins de koppeling op het stuurhuis.[/quote]
De lengte en de dikte is echter niet het zelfde van en 3.0, de torsie die vervang je zonder probleem maar dan zit het probleem achteraan.
in antwoord op: Spoorstangen[quote=”Vereeken”:38003tlm][quote=”RSR”:38003tlm]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
oei, wat ben ik vergeten? Gaan mijn wielen erafvallen. Moet nog mijn eerste rit doen… :?: [/quote]
Als je u wiel hebt vast gezet zie ik geen probleem :lol:
in antwoord op: Spoorstangenmja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.
in antwoord op: SpoorstangenJe lucht meter is stuk of niet goed afgesteld. Kom gerust eens langs en dan bezien we alles eens, let wel op je mag niet rijden met de overbrugging.
Luc
in antwoord op: Inhouden bij 2200 RPMNiet vergeten eerst het roest weg te werken en een laag antie roest te plaatsen. Daar na alles zuiveren en goed azien dat er geen vocht meer is, hierna kan je dan de RUTEX plaatsen. Wij voeren ook deze werken uit maar voor wij de RUTEX plaatsen zetten wij eerst de wagen in het cabine om te laten bakken zo zijn we zeker dat de wagen goed droog is.
Luc
in antwoord op: onderkant opnieuw behandelenDit is al een oudje hoor maar als je goed ziet zit er geen motor meer in als ze hem laten vallen.
in antwoord op: Clarkson helemaal gek geworden !!!Wij hier bellen altijd de klant op als we iets zien of vinden dat stuk is en dat veel euro’s kost. Ik denk als je bij Carrera motors hem verteld dat enkel dat en dat moet gedaan worden en dat de wagen niet gekuist moet worden dat ze dat zeker zullen doen.
in antwoord op: Onderhoud-vraagjes (carreramotors – Gent)