Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 2,094)
    • De prijs is volgens mij ook vrij correcte en zeker als je de wagen eens goed bekijkt. Ik heb ondertussen ook al een tijdje ondervonden dan de (952) 944 turbo S in waarde aan het stijgen is. En overal heb je wel ergens eentje waar ze minder van vragen maar daar is dan wel wat werk aan.
      Momenteel heb ik zelf de indruk dat alle wagen tot en met de 993 in waarde aan het stijgen zijn. Wij krijgen hier elke week telefoon van uit Duitsland met de vraag of we geen 964 of 993 hebben staan. De 996 , Boxster, Cayenne en zelf de 997 zijn echt goedkoop aan het worden en dit zal wel een rede hebben denk ( massa productie ? ).
      Ik heb zelf nog een (952) 944 turbo S Silver Roos staan en ik denk er zelf aan om het te houden.

        Idd het kan echter op de radio het draatje zijn dar er niet op zit of op de slede.

          Staat er binnen in geplakt.

            [quote=”911-lover”:2408dtoo]Ook kan je een gloeikaars uitdraaien en zien of die nat is .
            .[/quote]

            Koen heeft hier duidelijk een punt en als je dit kan nazien weet je al veel meer. Nu even iets verduidelijken en dit is niet slecht bedoeld hoor. Maar een gloeikaars zit in een diesel motor om de ingespoten diesel mengsel te kunnen doen exploderen. In een benzine motor zit een ontstekingskaars en deze zal een vonk geven zodat het benzine mengsel kan exploderen.
            Nu om terug te komen op het probleem dan ik dat de klep op de toevoer leiding die er voor instaat dat de benzine niet terug loopt zal stuk zijn. Als deze stuk is dan zal er geen druk meer zijn op de verdeel kop en zal de wagen ook niet snel starten.

            Bij zo een probleem monteer je best eerst een druk meter en dan weet je alles.

              Een trucje uit de oude doos van RSR Motors is vrij simpel.
              Als er nog een stukje uit steekt draai je daar een moer op en dan las je deze vast in het midden zodat de moer en het draad stuk aan elkaar hangen. Als je nu een goed maar wel een goede dop zal deze in 90% van de gevallen los komen. Als deze nog niet los komt dan verwarm je het blok rond het draadstuk heel zachtjes en probeer je weer. Vergeet niet als hij los komt hem per toer een vierde terug te draaien zodat hij weer niet vast komt te zitten. Als alles gelijk met het blok af is dan is er ook geen probleem, er bestaat een set van Facom die speciaal is ontworpen om deze zaken los te krijgen.

                Laat het ons eens simpel houden, alle wagens van voor 1989 tanken best 98 of meer en alle wagens na 1989 kunnen kiezen vanaf 95.

                  Onder het motorblok is niet goed voor de rubbers van de motor.

                    Veer moet wel naar achter zitten bij montage en dan tussen de vijs en de anker moet je 0.1mm hebben.

                      Bi Turbo kost 1595 ex BTW en de Bi Turbo S kost 2480 ex BTW

                        Snap nog altijd niet goed wat het probleem daar is in Zolder. Volgens mij het zelfde probleem als in Zaventem daar hebben ze ook iets tegen het lawaai maar ze wonen daar wel goedkoop.

                          leuke wagen zo te zien maar je mag er niet met op straat denk ik.

                            Zekering nazien, schakelaar uitmeten en als dit alles werkt moet je eens zien of er stroom aan de motor is.
                            Ik denk ook aan de schakelaar maar zie eerst wel eens goed naar de rest.

                              Ik heb er geen binnen maar ik kan je wel eentje leveren via FVD

                                Zou best kunnen omdat het nu voor een groot stuk eigendom is van de VMM.

                                  Ja vervangen kan altijd dat is juist, maar zoals ik lees zou het anders moeten gaan zonder de bak open te gooien.

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 2,094)