Aangemaakte reacties
-
[quote=”Rufie”:3unb75uq]Porsche motor zat naast mij :D [/quote]
:lol: :lol:
in antwoord op: Onze Rufie met de TanjaZie hier eens alles is te koop en ook veel onderdelen van een 914,916 enzo http://www.pelicanparts.com/swapmeet_pics/aasebros.htm
in antwoord op: Nieuwe site : GT3000Ik ken de wagen ook en naar mijn horen is dit en echte 910 meer weet ik er ook niet van
in antwoord op: Porsche 910[quote=”stefx911″:2y1ud6w8][quote=”RSR”:2y1ud6w8]Het is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor :shock: [/quote]
Fiat Bertone was wel mooier hoor! Vind het eerder de neus van een BMW Z1[/quote]
Idd zeker de lichten maar de bumper voor is zeker een van zo en fiat
in antwoord op: Lelijk, moest strafbaar zijn….Schoon madam zo te zien :lol:
in antwoord op: Nieuwe site : GT3000Ik geloof het ook niet
in antwoord op: Bespaar 10% op je verbruikHet is dus wel een Porsche 911 maar de achterkant trekt heel goed op en skoda en de neus trekt ook heel goed op die van en Fiat Bertone van vroeger. ik zou het niet willen hoor :shock:
in antwoord op: Lelijk, moest strafbaar zijn….En modificaties laten uitvoeren op de motor kost wel wat euro’s maar we kunnen er twee uitvoeren en ja Porsche heeft een set met alles er in zoals cyl;pis;dichtingen , enz…. wil je echter en prijs weten dan zou ik u willen vragen om eens langs te komen met je wagen.
In mijn bedrijf ben je altijd welkom om alles eens goed te bezien en er een juiste prijs op te kleven.in antwoord op: Olielekkage C4 1990Groen ziet er leuk uit
in antwoord op: welk kleur voor een 911?:lol:
in antwoord op: Erken je stommiteit (enkel voor 16+)Ik wou enkel maar mijn gedacht vertellen en tevens vertellen dat het normaal anders is ma ja wie ben ik 8)
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006Hierbij en voorbeeld
Open Circuit Days op CIRCUIT ZOLDER
Ook in 2006 organiseert ERAN RACING in samenwerking met Skylimit Events de Open Circuit Days. Deze dagen zijn een ideale kennismaking met het rijden op circuit en tevens de enige mogelijkheid om als particulier zonder racevergunning te rijden op Circuit Zolder.
Bij ons kan je terecht voor verschillende zaken :
• Circuit experience : Cursus voor beginners waarin rij en race technieken aangeleerd worden. De beste manier om voor het eerst actief aan autosport te doen.
• Free Driving : Na het volgen van de cursus kan men deelnemen aan deze sessies.
• Racing Experience : Als passagier in en racewagen naast een professionele piloot beleef je de kick van je leven.
• Racing School : Wij kunnen u op meerdere vlakken begeleiden in de verdere uitbouw van uw carrière. Zowel bij het verfijnen van uw technieken als bij het nemen van de juiste beslissingen kunnen wij u helpen.
• Driften : Driften is de nieuwe rage. Bij ons kan je dit ook leren. Onze driftschool laat u onder begeleiding van de beste drifters van de lage landen kennis maken met het driften. Dit gebeurt in de paddock. Op al onze dagen wordt het circuit van 17.00 tot 18.00 uur gereserveerd voor free drifting.Data 2006 :
12 april, 31 mei, 28 juni, zaterdag 22 juli, 2 augustus, 16 augustus (enkel namiddag free driving), 13 september, 4 oktober, 3 november, 15 november (enkel namiddag free driving).Tijdschema :
Tussen 7.00 en 8.00 uur : administratie, van 08.15 tot 08.45 uur : theorie, 09.00 tot 09.50 uur instructor laps, 10.00 tot 10.50 uur : pace-car laps, 11.00 uur tot 12.00 uur free driving, 12.00 tot 13.00 uur break, 13.00 tot 14.00 uur free driving.
Vanaf 13.00 uur tot 17.00 uur free driving voor de gevorderden.Driftschool :
8.00 uur : administratie, 9.00 tot 12.00 uur : oefenen in paddock 0, 13.00 tot 17.00 uur : oefenen in paddock 0, 17.00 tot 18.00 uur : Free drifting op het hele circuit.CADEAUTIP : Geef iemand een dagje op Circuit Zolder cadeau! Zowel de circuitdoop, de cursus met de eigen wagen of de cursus met een gehuurde wagen kunnen als cadeaubon verkregen worden
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006Nee zo iets vertellen ze daar niet maar ik ga uit van de ervaring die hij zou moeten hebben na meer dan 2 jaar te rijden met en 993 weet je echter goed hoe de wagen rijd en zich gedraagt. Tevens heb ik ook mijn bedenkingen over de mensen die dit organiseren deze zouden zeker eerst en korte cursus moeten geven voor je op her circuit komt . Ze geven kinderen mee aan mensen die en pak vermogen hebben zitten in hun wagen maar er echter niet van op de hoogte zijn hoe ze deze moeten beheersen en gebruiken. Op vrije training dagen kom je zelf op het circuit in zolder niet op voor je en cursus hebt gedaan en dat wilde ik jullie echter vertellen. En Denis het is juist wat je verteld maar je snapt mij toch ook en beetje denk ik, en ik viseer hier zeker niet Setakira maar ook de mensen die in de grindbak gaan enzo. Wat zou er gebeuren als er eens een zware aanrijding gebeurt tegen en hoge snelheid en er zijn gewonden of doden bij ? Maar als wij ex ervaren piloten en wagen willen testen op het circuit dan mag dit niet en gaat het niet omdat onze licentie verlopen is of omdat onze wagen te hard brult, maar met die kinderen mag je wel de zot gaan uithangen met 500PK onder je kont zonder een enkele licentie en ervaring.
Ik lees hier dan ook dat sommige wagen gewoon geen remmen hadden omdat de olie en of de remschijven niet voldoen dit alles maakt het echt gevaarlijk. Stel je voor dat er voor jou en GT3 rijd en je probeert die bij te houden maar omdat je remmen niet werken knal je er in voor en bocht of zo wie denken jullie dat dit gaat vergoeden geen enkel verzekering dekt dit en doden ook niet hoor.
Sorry maar ik moest echt effen mijn hard luchten ik hoop dat jullie mij dan ook verstaan.in antwoord op: Datum Vroemdag 2006[quote=”$rouji da pimp”:3g1gjwn9]hehe ja airride zou ideaal zijn geweest maar ben toch overal geraakt zonder te raken. In de ondergrondse parkings waren er zelfs carwashes, raar he!!!! 8)
$rouji[/quote]
Ba in fran. vind je dat meer en meer zelf in Monaco hebben ze dat allemaal er is er zelf een voor bussen daar.
in antwoord op: $rouji’s 996 cabrio sold