Aangemaakte reacties
-
[quote=”Bjorn”:1brrgnnq][quote=”RSR”:1brrgnnq]Heel mooi gedaan :shock: [/quote]
Ik moet je nog bedanken Luc voor je technische uitleg en docu :wink: [/quote]Geen probleem dat is zelf heel graag gedaan hoor, ik sta wel versteld van je afwerking amaai heel mooi werk is dit.
Idd eerst langs onder alles af laten en dan aan de zijde de dop lossen en olie vullen tot ze er zacht uit loopt lags de zijkant wel hé en niet vergeten de ondekant eerst weer af te sluiten.
in antwoord op: Olieverlies aan boite 930 uit ’79idd ik ben dus terug, maar wat is juist het probleem en wat is er vervangen en niet vervangen ?
in antwoord op: afstellen motor 1.7 na vervangen blokzelfde kleurhouden is het beste
in antwoord op: 993TT herspuiten in een andere kleurDe nieuwe versi is reeds bij Porsche te koop maar troost u ik heb ook nog de oude
in antwoord op: kinderzitjes in 964lol dus ik heb er 1 bij en ik zal er 2 lenen bij de buur :lol:
in antwoord op: Klasse: een Porsche voor elk kind…[quote=”wekki”:1xncmxb0]heb juist nog is aan’t nakijken geweest (heb tem nemeer gestart zalle).
Maar de riem ligt juist vliegwiel ligt op het merkteken en de nokkenas ook.Maar heb wel een scheurtje gevonden in den darm die luchtmassameter verbind met het gasklephuis.
(dus achter de luchtmassameter).
Kan dat er mee te maken hebben?
Zou ik tem terug proberen te starten als ik er andere tussen zet of …?[/quote]Idd er staat nog een streepje vooraan op de as en dan boven aan de ontsteking. Maar heb je niets afgetekend voor dar je de riem hebt gedemonteerd ?Het probleem is dat in van hier niet kan zien wat er juist niet goed staat of wat er nog kan fout zijn.
in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”wekki”:1n9soo1p]heb juist nog is aan’t nakijken geweest (heb tem nemeer gestart zalle).
Maar de riem ligt juist vliegwiel ligt op het merkteken en de nokkenas ook.Maar heb wel een scheurtje gevonden in den darm die luchtmassameter verbind met het gasklephuis.
(dus achter de luchtmassameter).
Kan dat er mee te maken hebben?
Zou ik tem terug proberen te starten als ik er andere tussen zet of …?[/quote]Dat heeft niets met je tikken te maken
in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”wekki”:2dldjlnv][quote=”RSR”:2dldjlnv][quote=”wekki”:2dldjlnv][quote=”RSR”:2dldjlnv]Wat heb je juist uitgevoerd van werken aan je wagen ?[/quote]
nieuwe burages gestoken en dan nieuwe oliefilter en riemen en spanrollen en bougie’s.
Als hij valse lucht zuigt achter luchtmassameter kan dat daar aan liggen of niet?[/quote]
Idd valse lucht achter de meter kan het probleem zijn, maar ben je zeker dat alles goed is gemonteerd kwa riem enzo ? Zeker als je verteld dat de kleppen tikken dan denk ik eerder aan de riem die niet goed op zijn punten is gemonteerd.
Luc[/quote]
als ik hem met de hand rond draai, dan raakt hij toch geen kleppen (hoor dan toch niks)[/quote]
Dan zit er ook geen oliedruk op de klepstoters, dus volgens mij 1 tand te vroeg of 1 te laat. Ik zou er zeker niet met rijden maar eerst alles eens goed nazien voor alles stuk is.
in antwoord op: blijft niet stationair draaien[quote=”stefx911″:2qbrr842][quote=”RSR”:2qbrr842][quote=”stefx911″:2qbrr842]Luc zijne 3.2 heeft anders ook wel een mooi geluid bij.
In ieder geval goed vrlof hé Luc![/quote]
week 1 schilderen en vloeren :cry:
week 2 naar djerba :lol: [/quote]Verlof van week 1 komt mij zeer bekend voor…[/quote]
Maar het groot probleem is dan ook dat de binnendeuren,muren,deurkasten, trap enz moeten geverft worden + de bandkamer afwerken de laminaat leggen, de lichten aansluiten boven en benede en dan buiten het groen aanleggen en bomen planten enzo … :? dus ik hoop echt dat week 1 zo voorbij zal zijn.
in antwoord op: sportievere sound voor SCBij VDO in brussel doen ze deze werken ook, ze zijn dan ook het center van VDO in Belgie en daar doet ze jomaparts ook binnen.
KRAUTLI NV
INDUSTRIELAAN 15
1702 GROOT-BIJGAARDEN
02/481 72 50in antwoord op: kilometertellerDit is vrij simpel te monteren hoor en wij hebben ze zelf op stok liggen.
in antwoord op: Olieretours[quote=”wekki”:2c4p3ht2][quote=”RSR”:2c4p3ht2]Wat heb je juist uitgevoerd van werken aan je wagen ?[/quote]
nieuwe burages gestoken en dan nieuwe oliefilter en riemen en spanrollen en bougie’s.
Als hij valse lucht zuigt achter luchtmassameter kan dat daar aan liggen of niet?[/quote]
Idd valse lucht achter de meter kan het probleem zijn, maar ben je zeker dat alles goed is gemonteerd kwa riem enzo ? Zeker als je verteld dat de kleppen tikken dan denk ik eerder aan de riem die niet goed op zijn punten is gemonteerd.
Luc
in antwoord op: blijft niet stationair draaien