Aangemaakte reacties
-
Alle Koen vertel eens wat meer over u nieuwe liefde zoals kleur haar, kleur ogen, hoe groot ze is, hoe oud ze is, heeft ze een a,b,c of d cub ( :lol: wel grof van mij he) en waar je ze hebt gevonden :wink:
in antwoord op: Koen is van de straat[quote=”G 911″:fwxkjymq]hallo,
mijn cardan heeft speling en wil deze uit elkaar halen
het is de kant van het wiel en het is ééntje zonder inbus boutendus de cardan heb ik van onder de wagen
maar nu wil ik de lager scheiden van de steekas :cry:iemand al eentje uit elkaar gehaald
heb dit al aantal malen van andere merken gedaan maar hier lukt het niet direct dus wil even zekerheid voor hij nog verder stuk is
en welk soort vet wordt er gebruikt mijn rubbere stofhoes is nog oké
alvast bedankt
Gino[/quote]
Als er speling op zit vervang ze dan gewoon door nieuwe dat is de beste oplossing.
Luc
in antwoord op: cardans van 911 hoe gaan deze uit elkaar[quote=”thor”:2d54c1de]Hallo allemaal.
Gisterenavond toertje gemaakt, ik denk dat ik toch wel een probleem
heb. Eens op temperatuur begint mijn wagen serieus naar benzine/olie te ruiken, eigenlijk STINKEN! Dicht rijden is niet aangenaam meer!
Nu weet ik dat er een lek is aan de olieleiding maar dit zwaar stinken doet ze pas de laatste 2 weken. Wat kan er aan de hand zijn?
De wagen koelt ook enorm langzaam af. Gisteren om 21.00 binnen gezet en 3 uur later nog redelijk warm. Is dit normaal?Groetjes Thor[/quote]
De koeling is vrij normaal het was dan gisteren ook 25° buiten, en de geur komt langs je verwarming binnen. Zit je nergens met een lek die op de uitlaat terecht komt ?
Luc
in antwoord op: Geurprobleem ( benzine/olie ) bij mijn Targa 3,2!:lol: :lol: idd wij zijn normaal :wink:
in antwoord op: Porsche Club ?Zit er dan geen lucht op ?
in antwoord op: remdrukregelaar 993 Carrera 4Echt heel schoon als je dat ziet, dat is echt vakmanschap waar ik van hou
in antwoord op: Pré 356mooie prijs ik zou er durven voor gaan als de motor 100% ok is
in antwoord op: Aankoop Porsche[quote=”targaboy”:1wdl9fxz]dan kom ik eens langs één dezer komende weken[/quote]
Ik heb die wel niet binnen die uitlaat dus moet ik hem eerst bestellen.
[quote=”Setakira”:1u8wln0q]Misschien hangt Lucs privé biertap installatie er ook aan?[/quote]
Ik drink geen bier
in antwoord op: compressor voor aan wagen te werken[quote=”FlatSix”:dzffyjox]Voor mij is het puur hobby kleine werkjes en moest ik het ooit groots beginnen zien dan zal ik naar iets duurder en zwaarder uitkijken, ik zie reeds dat Luk RSR toch lucht teveel heeft met zijn 4200l/min :lol: [/quote]
Ik zal u een darmke bezorgen zé :lol:
in antwoord op: compressor voor aan wagen te werken[quote=”targaboy”:keqadyzl]oke kunde eens foto doormailen naar mij
kan zijn dak hem koop
kan da verzonden worden me de post ofzo[/quote]Een foto heb ik er niet van sorry, en per post opsturen dat zal vrij duur worden vrees ik omdat het stuk toch zeker 1.4 meter is ongeveer.
Na lang zoeken kan ik jullie beiden helpen met een sport einddemper aan een heel mooie prijs van 272.25 euro. De levering van deze is wel 13 werk dagen.
idd wij hebben er 1 van 2500l/min en eentje die 4200l/min geeft :wink:
in antwoord op: compressor voor aan wagen te werken[quote=”Vereeken”:3o60as9n]Lambda, schommelt naar 1.00 en 1.2 (bij no load)
CO kan ik zelf niet meer meten, maar op keuring was 1,5%
Ik zou wat rijker willen rijden omdat ik bij een rijkere instelling het aarzelen van de motor bijna niet meer heb wanneer ik in tweede van off-throttle naar gedeeltelijke throttle ga. Ik vermoed dat dit aarzelen en schudden in tweede afkomstig is van een vacuum-lijn die niet meer 100% is en die enkel bij gedeeltelijke of volle load nog goed vacuum trekt, Maar dat zal wel een lijn zijn die achter de motor zit en dus niet bereikbaar is.
Trouwens andere vraag, heeft een SC eigenlijk een Throttle Position Sensor? Ik dacht dat enkel de Carrera’s met hun DME dat hadden.
Michel[/quote]
Idd een 3.2 heeft deze zitten maar ik zou er toch eens voor zorgen dat je CO op ongeveer 2.5 staat
in antwoord op: Timing en A/F ratioEen wagen of onderdelen spuiten met een HVLP pistool dan heb je zeker 980l/min nodig, dat is ook de rede dat hier 2 grote beren staan. Daarom zou ik je dan ook de raad geven om er een te zoeken die zeker 500l/min geeft en een tank van minimum 100 liter en niet te vergeten een traag loper die verslijten minder snel
in antwoord op: compressor voor aan wagen te werken