Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 2,094)
    • Hij is van einde juli 2009 klaar geraakt en volgende maand gaan we nog 2 onderdelen vervangen. De benzine pomp en aan de nieuwe turbo een klein onderdeel en dan is hij compleet klaar. We hebben aan de motor wel een pak meer werk uitgevoerd dan dat was voorzien en ja een pak geld heeft het ook gekost. Nu de wagen is na het lakken gemonteerd met allemaal nieuwe dichtingen en ander dingen dit slecht waren. De motor heeft wel meer gekregen dan de Level 3 kit en dus zit er een turbo op die echt een kolos is. De leidingen van de aanvoer en druk kant zijn ook vervangen en groter kleppen in de motor ook.
      Het vermogen zit momenteel op 564PK bij 1.2 bar, echt niet normaal en dat kan je hier aan enkele mensen vragen op het forum die hebben mee gereden of hem hebben zien rijden. Er is natuurlijk echter niet met te rijden als je onvoldoende ervaring hebt en dit omdat de wagen wel eens durft uit te breken.

        En de prijzen ?

          Porsche heeft het hier wel juist en ik kan je verzekeren dat ze daar niet mals zijn.

            [quote=”911-lover”:2vwsno3l][quote=”kleinekastenteufel”:2vwsno3l]:roll: :roll: :roll:

            Beste 911-lover : denk dat je in een serieuze slip zit hier en nu alle zeilen moet bijzetten om eruit te raken.

            Beter voorkomen dan genezen.

            :) twisted: :)
            [size=85:2vwsno3l]Edit : Het deeltje “en moderator” uit je tekts gehaald daar dit hier irrelevant is [/size][/quote]

            Moet je elk moment in een hachelijke situatie doen of het nu sneeuw , regen of +30° is .
            Dan is het natuurlijk de ervaring en inschatting die uitmaakt hoe het eindresultaat is .
            En neen Luc , ik rijdt niet op spijkerbanden .
            En als die gasten met hun winterbanden en permanente 4×4 + alle electronische hulpen van het kastje naar de muur schuiven zullen ze alle drie of hun wagens eens moeten laten nakijken bij een degelijke garage of eens serieus over hun rijstijl nadenken , want aan één van beide (zoniet beide) scheelt iets serieus .
            Ik schuif niet van het kastje naar de muur en zolang ik niet bruusk rem schuif ik geen milimeter .[/quote]

            Koen op sneeuw of ijs schuiven zij van hier naar daar en tegen 30 of 40 km/u gaat het wel. Tevens is de EVO 10 RS en de Subaru WRX nieuw en komen ze ergens van uit u streek.

              Dacht dit ook eerst :D

                Aai Bert zo blinken je wagen en dan die gast van 19 die je dit aan doet dat is pas erg, een geluk dat de verzekering alles betaald.

                  :lol: :lol: de groene jongens man toch die gaan zot worden als ze die boom zien :D D

                    heb onlangs een 997 gezien in het bruin en dat was wel mooi.

                      Leuk om te zien maar idd pijnlijk.

                        Idd een spijtige zaak en zeker als je weet dat het een klant was van hier. Hij heeft me zelf vandaag nog gebeld om te zien of ik hem wij kopen. Nu even over die 4X4 wagens onze technieker hier heeft een EVO 10 RS ook met alles er op en aan, mijn achter buur een Subaru WRX en ik zelf een X5. En al deze 3 met sneeuw banden er op schuiven nog altijd van het kastje naar de muur en zeker tegen 140 in de sneeuw of ijzel. Het kan ook zijn dat Koen met spijker banden rijd en dan zou het kunnen misschien. :P

                          Het slecht schakelen van een 915 bak heeft meest al te maken van het uitslijten van de primaire as lager. Tevens gaan de synchroon van de 2 en 3 versnelling ook stuk en dan kan olie niet veel oplossen. Ik vertel dit gewoon om de meeste mensen geen slecht hoop te geven en dat ze gaan denken dat die olie alles gaat hestellen. Wij hebben ook heel goede ervaring met deze olie ik zou het zelf een wonder olie kunnen noemen. Hierbij wat info van de invoerder.

                          [color=#0000FF]Met als brandname SWEPCO® zijn wij de enige smeermiddelenproducent ter wereld die zich Energy Star® Partner mogen noemen. De bijlage “j12254 EnergyStarFlyer.pdf” geeft u aanvullende informatie over wat dit behelst. Vanwege de kwaliteit en kostenbesparingen leveren wij aan de meeste grote oliemaatschappijen voor hun eigen productiefaciliteiten en bedrijven als AP Moeller, Boeing, Coca Cola, Goodyear, Pepsi Cola en Volvo Trucks, maar uiteraard ook aan het midden- en kleinbedrijf. SWEPCO® is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen via ruim 500 agentschappen, waarvan STRATSON voor België en Nederland deze rol vervuld.

                          De voordelen die onze relaties met de smeermiddelen van SWEPCO ervaren, zijn ondermeer:
                           Langere standtijden;
                           Minder vetverbruik;
                           Afname brandstof-/energieverbruik;
                           Consolidatie van smeermiddelen, eenvoudiger voorraadbeer;
                           Lagere operationele temperaturen;
                           Verminderde slijtage.[/color]

                            Continental is heel goed voor op een Porsche

                              Ik spreek hier idd over oudere wagens en anders bij de nieuwe heb je nog de Car Pass en die geeft ongeveer het zelfde weer.

                                [quote=”reys”:1bv66qqf]Ook van hieruit aan iedereen de beste wensen en succes in 2010.
                                Hopelijk met een goede gezondheid!

                                @ Luc RSR, die fles ben ik nog niet vergeten :wink: [/quote]

                                :D

                                  Het team van
                                  L.E.CARS Garage – Carrosserie & Porsche Center RSR MOTORS
                                  Wensen u het aller beste toe voor 2010

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 2,094)