Aangemaakte reacties
-
[quote=”RubenB” post=135040][quote=”Gette” post=135026]
Ik ken in Belgie geen mensen die dit werk voor die prijs leveren……. tenzij onze RubenB hier op het forum :up:[/quote]En ik doe het dan enkel maar voor mijzelf… :)
Handmatig vergt het zo een inspanning, waardoor de werkuren snel oplopen.
Misschien op termijn eens een goede uitrusting aankopen! :)[/quote]Afgelopen dagen toch nog een setje Turbo-velgen herdaan…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om nieuwe plaatdelen te vervaardigen… Kan dan ook alleen maar mijn lof betuigen! Zéér knap werk!!!
in antwoord op: Restauratie 356 BT6 van 1963[quote=”Gette” post=135026]
Ik ken in Belgie geen mensen die dit werk voor die prijs leveren……. tenzij onze RubenB hier op het forum :up:[/quote]En ik doe het dan enkel maar voor mijzelf… :)
Handmatig vergt het zo een inspanning, waardoor de werkuren snel oplopen.
Misschien op termijn eens een goede uitrusting aankopen! :)in antwoord op: Fuchs velgen te koop[quote=”porsche” post=134338]Knap gedaan Ruben.
Heb je de Carbs zelf afgesteld ?[/quote]Carbu’s afstellen is pas voor al het blokje wederom op z’n plaats hangt… :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Hoe een motor en versnellingsbak er wat mij betreft uit dienen te zien…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966In werkelijkheid (nog) mooier dan op foto!! *luv
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Bij het 911S-project heb ik gebruik gemaakt van poederlak…
in antwoord op: remklauwen rood makenGisteren werd de auto voorzien van de laatste laklaag evenals twee laagjes vernis.
MIPA-België (Lakken & vernissen) wenste een bijdrage te leveren aan het 911S-project en besloot mij te sponsoren door mij zowel hun producten als diensten aan te bieden. Bijgevolg genoot de auto gisteren van een bijzondere behandeling!
Resultaat is dan ook prachtig!in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966[quote=”targaake” post=130617]Ruben,
Ben ijverig aan het sparen om hem te kunnen kopen.
Mijn geboortejaar en gerestaureerd door iemand met verstand van zaken.Targaake[/quote]
Ik vrees dat ik je moet teleur stellen… Dit exemplaar is er ééntje om bij te houden! :)
Voor mij is dit de ultieme 911 (Mooiste modeljaar).in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966De afgelopen dagen e nodige tijd gevonden om aan de oude dame te werken.
Elektriciteit verder aangesloten, motor -en kofferklepje geplaatst en afgesteld & het bakeliet hersteld van de stuurkolom. Wederom een stapje dichter bij het eindresultaat!
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Hey!
Als het gaat over klassieke 911’jes & 912, kan ik je volgende site aanbevelen: http://www.deklassieke912.nl/forum/forum.php
Vind je werkelijk alles op!
Succes!
in antwoord op: Subtiele verlaging 911 ’73Verschrikkelijk!!!
Hopelijk is de wagen weer snel bij de eigenaar!!!in antwoord op: Uitkijken naar gestolen 911 van 1977[quote=”cabrio wim” post=129614]
En zo te zien is de auto ook strak gezet met de deuren erin, want ik zie geen afloop.
[/quote]Deuren & flankjes zijn inderdaad op elkaar afgestemd. Eerst afzonderlijk, daarna op de auto.
Wel gebruik moeten maken van tin om deze pasvormen te bekomen. Vraag mij sterk af of deze auto’s af fabriek wel mooie pasvormen hadden!in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Pfff.. een niet te onderschatten opdracht! Wel mooi werk! :)
Véél succes alvastin antwoord op: Restauratie 356 BT6 van 1963