Aangemaakte reacties
-
Nog steeds gezocht!
Tips zijn welkom!in antwoord op: Gezocht Porsche Fuch velgen maat 4.5 * 15jHet is mogelijk nog wat te vroeg om daar concreet op te antwoorden (onderzoek loopt nog).
Er zijn twee pistes. Klapband (hoewel deze recent vernieuwd zijn) waardoor hij de controle over het stuur verloren is. Eveneens is men opzoek naar een 2e wagen (nr-plaat deels gekend).Nu eerst duimen voor volledig herstel!
in antwoord op: 911t ,e of s uitgebrand, jammerHeren,
Ik kan jullie gerust stellen. De man is nog steeds in leven!
Alles gaat de goede kant uit, al blijft het spannend afwachten!
Ondergeschikt aan zijn herstel, komt er met de dag ook meer zicht op wat er zondag is gebeurt…in antwoord op: 911t ,e of s uitgebrand, jammerIk ken de desbetreffende man!
Hij ligt momenteel in het ziekenhuis, en zal waarschijnlijk nog enkele dagen in coma blijven, heeft verwondingen aan gezicht en bloeding in de hersenen. Inmiddels al verschillende operaties achter de rug: Lever, milt en long zijn gered. Nu, ruim 24h na het ongeval laten scans het ‘beste’ vermoeden.
DUIMEN!PS: Wagen is een 911E van 1969.
Dit exemplaar was nog maar enkele maanden in zijn bezit. Nu vuilbak! :(in antwoord op: 911t ,e of s uitgebrand, jammerGisteren alles eens uigepakt! :D
Stoelgeleiders:
Schakelpook:
Speigel(frame):
Ruitenwissers:
Slotplaten:
Deurgrepen, raamsluitingen,…:
& nog Véééél meer! :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Dit bedrijf bestaat inmiddels niet meer (pensioen)…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Klopt, maar over Brabant chroom ben ik eigenlijk nog tevredener…! :)
Mossu heeft het zodanig druk dat hij ‘nonchalant’ dreigt te worden en zo ‘steken’ laat vallen. Eveneens is Brabant chroom (Mechelen) hier net achter de hoek, wat ook leuk meegenomen is! :)Beide kan ik ten zeerste aanbevelen!
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Klopt helemaal Wim!!!
Eerst alle chroom eraf, dan meerdere lagen koper erop, polijsten,… Kan er dus weer even tegen! :)Wat de prijzen betreft; Deze zijn overal ongeveer gelijk (althans in België).
Ik heb ervaring met Mossu (Waasmunster) => Restauratie 911T (Kostprijs +2.000euro).
Super kwaliteit, maar ongelooflijk lange wachttijden (+1 jaar).Ditmaal heb ik geopteerd om samen te werken met Brabant Chroom te Mechelen.
Wachttijden van 3 a 4 maanden & eveneens goede kwaliteit! Kostprijs 2400euro (om exact te zijn).Eveneens heb ik prijzen opgevraagd bij Belchroom (Roeselare) & een adresje in Herenthout.
Prijzen eveneens gelijk aan Brabantchroom.Of je dus kwaliteitswerk hebt voor 300euro durf ik te betwijfelen. Het is maar wat je verwacht… :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Zonet een leuk pakketje gaan afhalen:
Werkelijk alles is voorzien van een nieuw laagje chroom!!!
Kan er dus weer enkele 10-tallen jaren tegen! :)Prijsindicatie van de gemaakte kosten: 2.500euro!
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Bedankt heren!
Altijd leuk om horen!Of de werken allemaal volgens de ‘regels van de kunst’ gebeuren, weet ik niet… Ik volg gewoon mijn gevoel. De bedoeling is om een unieke (roestvrije) wagen te bekomen die de perfectie benadert. Tot dusver lijk ik daarin te slagen…?
Dat ik nog veel te leren heb, daar ben ik mij van bewust! Daar is mijn leeftijd dan ook naar! Momenteel beschik ik over de beste leerschool die er is en daar wens ik dan ook optimaal van te profiteren!
We zien wel wat de toekomst brengen mag! :)in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Revisie benzinetank:
Gezandstraald, rechtgezet (TIN), binnenzijde voorzien van een coating,…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Vervolg:
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Nog enkele foto’s van enige tijd geleden.
Reparatie dashboard (roestschade).
Wegens de beperkte werkruimte besloten om alle puntlassen uit te boren! Zottenwerk!! :)
Inmiddels is alles opgelast, gezandstraald en verzinkt.
Binnenkort weer alles mooi inbouwen! :)in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966[quote=”porsche914orange” post=101582]Ruben, had een 66′ S al die rubberen stootstrips op die stootblokken?
Volgens mij niet, maar ik kan verkeerd zijn ;)[/quote]Deze stootbumpers zijn afkomstig van een ander project en worden gebruikt als pasmodellen. De originele zijn momenteel weg om te herchromeren…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Voor alle duidelijkheid: Het gaat hier NIET over richtwerk! :)
Foto geeft misschien een fout beeld, maar ik heb geen krachten laten inwerken op de dragende structuur. Heb rechtsboven in de hoek oude schade weggewerkt om zo een mooiere pasvorm te bekomen. Was niet echt nodig, maar nu is het halen van perfectie mogelijk daar het vroeger ‘aanvaardbaar’ zou zijn…in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966