Aangemaakte reacties
-
Op naar de volgende klus: REMMEN! :D
Gezandstraald, gepoederlankt, vernieuwde blokjes, leidingen, inox boutjes/moertjes,…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Einde = Verschieten!! Mooi herpakt! Bewijst nogmaals dat je kan rijden!
Welke verbruik mag je in gedachte houden wanneer je je een dagje op het circuit begeeft?in antwoord op: GTR3RS MKI WHITEIk als oldtimerliefhebber (50cc):
Gekocht op m’n 16e, vervolgens geheel gerestaureerd. Inmiddels ingeschreven als moto
in antwoord op: Forumleden, pics van jullie moto hierAls je bedragen van 70.000euro wenst neer te tellen, raad ik je aan om meteen een 911S aan te schaffen! Sowieso gewilder dan een olieklepmodel + meer vermogen!
Véél succes & hou ons op de hoogte! :)in antwoord op: Porsche 911 2.4T Targa met olieklepjeEén ding mag je niet vergeten: Appelen dien je met appelen te vergelijken!
Een 911T is geen 911S. Deze laatste is héél wat geliefder en dus meer waard! Vergelijk het met een standaard Carrera (911T) & een GT3RS (911S). Destijds was de S een topmodel en daar betaal je de dag van vandaag nog steeds een hoop meer voor!Eveneens kan je ‘restaureren’ & Restaureren!
Ikzelf heb inmiddels 2 exemplaren herdaan. Een bedrag van 40.000euro moet je al snel voorzien om een wagen volledig en dus grondig aan te kunnen pakken! In dit bedrag zitten slecht ENKEL ONDERDELEN en dus geen werkuren!
Soms is het beter om net iets meer op tafel te gooien en een goed exemplaar aan te schaffen!
Foto’s lijken mij cruciaal evenals facturen! Ikzelf heb +1000 foto’s van mijn projecten, maar voor mij is het dan ook hobbywerk.
Persoonlijk zou ik nooit kopen bij een handelaar, maar dat is een persoonlijke mening!Succes & indien je foto’s hebt, zie ik deze graag verschijnen!
-Ruben-
in antwoord op: Porsche 911 2.4T Targa met olieklepjePrijs hebben ze ongetwijfeld gekoppeld aan de kosten die ze tijdens de restauratie hebben gemaakt. Indien je alles moet laten doen, kom je wel rond het bedrag van die 75.000euro.
Kan je het allemaal zelf, kan, je besparen op de manuren en kom je op de meer realistische prijs van Ca. 50.000euro.
Persoonlijk is een olieklepmodel voor mij niet meer waard dat een ander ‘T’.
Foto’s voorhanden evenals bewijs van wet er tijdens de restauratie effectief vervangen is?in antwoord op: Porsche 911 2.4T Targa met olieklepjeVolgende foto’s net van dhr Gerard Kroon ontvangen:
Deze foto’s,van de op maat gemaakte 911S kabelboom, zullen weldra op zijn site te bezichtigen zijn…
Foto 1 = Complete kabelboom
Foto 2 = Bedrading WEBASTO kachel
Foto 3 = Kabelboom dienstdoend als promotiemateriaal op webpagina:http://www.kroonwireharnesses.com./site/About_us.html
Eveneens te bewonderen in volgend spotje:
http://www.youtube.com/watch?v=IDimwfrHV7Y&list=UUshgeQv_Dz3rzmdIqmT3nXQ&index=4&feature=plcp
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Zo ken ik je Olivier!
Wederom prachtig!!!in antwoord op: Porsche laten polieren…[quote=”Maarten R” post=96901]straf dat je zo’n kabelboom gewoon kan kopen!
begin er anders maar eens aan…[/quote]Je kan ze gewoon kopen, maar deze heb ik speciaal op maat van de auto laten maken!
De kabelboom is dan ook voorzien van enkele extra’s. Zo kan je bv. de nodige bedrading voor een alarmsysteem,… laten integreren.Het is een opstartende eenmanszaak, ontstaan uit een passie voor Porsche.
Ik kan het bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen!
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Olivier kennende zal je Porsche schitteren als nieuw!!! :)
Succes Olivier V!
in antwoord op: Porsche laten polieren…Zonet een prachtig staaltje vakmanschap kunnen bewonderen!
Een draadboom die ik volledig op maat van de auto heb laten maken!!!
Binnenkort start het ‘inbouwen’ van de draadboom. Niet meteen mijn meest favoriete werkje,maar als je vanaf zo’n basis kan vertrekken…!Gerard Kroon, een welgemeende dankt voor je bijdrage aan het 911S project!!!!!!!!!!
http://www.kroonwireharnesses.com.
-Ruben-
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966[quote=”targaake” post=96426][quote=”RubenB” post=96361]Ik rij wel regelmatig ritten, maar deze heb ik aan me voorbij laten gaan! :)
Jij inmiddels al een geschikt 911’je gevonden Werner?-Ruben-[/quote]
Je hebt daar dus een dubbelganger die eveneens met een ’68 Tje meedeed.
Nee. Nog steeds op zoek naar de ” ware ” Was op de classica beurs in Essen waar de prijzen van de goede pré73 ‘s letterlijk bovenmenselijk worden. De duitsers hebben elke notie van werkelijkheid verloren als het om een oud elfje gaat.
Had bijna in F een 2.4 E op de kop getikt voor ” redelijke” prijs, vooral gezien zijn conditie. Een duitser, je raadt het al, was me helaas voor.Ik zal nu maar afwachten tot je S klaar is om een deftig bod op te doen ;)[/quote]
De ‘S’ zal niet snel van eigenaar veranderen!! :D
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Ik rij wel regelmatig ritten, maar deze heb ik aan me voorbij laten gaan! :)
Jij inmiddels al een geschikt 911’je gevonden Werner?-Ruben-
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Hey Werner!
Het T’tje heb ik hier nog staan…
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Nog even wat foto’s van de revisie (enige tijd geleden) van de tellerpartij.
Voor alle duidelijkheid: Toerenteller werkt weldegelijk! :)in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966