Aangemaakte reacties
-
Iemand een idee hoe het met deze wagen is afgelopen?
in antwoord op: Porsche 911s 1967 ?Ik maak me er ongetwijfeld niet sympathiek door, maar afschieten dat gespuis!!!
Als één van de eerste dingen leer je als kind om respect op te brengen voor andermans zaken. Je blijft van elkaar spullen af,… En naar mijn mening hoor het ook zo!
Spijtig genoeg zijn er steeds mensen die zich hieraan niet kunnen houden! Je werkt je kapot om eindelijk je droom aan te kunnen schaffen en dan gebeurt zoiets… :cry:Het ergste van de zaak is dat je van de politie al niet veel steun moet verwachten!
in antwoord op: dievenbende actief in limburgEEN SPIT IS GELD WAARD!!!!!! :D
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Vorderingen 911S Project:
Foto’s zeggen meer dan woorden. Indien niet, hoor ik het wel! :)
Attachments:in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Het vinden van een geschikt bedrijf is zeker niet evident! Ik beschik over de mogelijkheid om het allemaal zelf te doen. Hoe meer ik in ‘het wereldje’ zit hoe meer ik besef hoe een grote luxe dit is! :)
in antwoord op: Goeie carrosserie in West-VlaanderenBedankt voor de tip! :)
Het is wel zo dat de 14″ oorspronkelijk voor de 912 ontworpen zijn. Hierdoor zijn ze een stuk goedkoper dan de 15″ velgen… Heb onlangs een setje verkocht in goede staat met nagenoeg nieuwe banden voor 800euro. De meeste kiezen voor de 15″…
in antwoord op: Gezocht Porsche Fuch velgen maat 4.5 * 15jGoeie reis! :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Inmiddels heb ik een dikke 3500km na de restauratie gereden.
Dit om de mogelijke ‘kinderziektes’ na te restauratie weg te rijden.
Doe regelmatige lange afstanden (200km op één dag, 400 op één dag, 800km). Voorlopig verloopt het allemaal prima op enkele kleine dingen na… Helemaal zeker ben je natuurlijk nooit.Eén ding moet je wel in het hoofd houden: Een oldtimer mag je nooit kopen in een opwelling of omdat het ‘IN’ is. Hier kom je alleen maar bedrogen uit!
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966De ‘T’ heb ik gerestaureerd naar eigen smaak en met de ex 912 nog in gedachte (vond hem als kind PRACHTIG). Eveneens was het de bedoeling het ‘T’tje bij te houden maar nu ik de smaak te pakken heb…
De 911S zal volldige in orginele staat terug gebracht worden. We zitten hier toch in een andere prijsklasse…Deze wagen is niet bedoelt voor verkoop (hoewel ik dat ook van de 911T dacht :) )
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Je voelt me al komen…! :)
Ikzelf ben gepassioneerd oldtimerliefhebber… Ondanks het feit dat een mogelijke panne niet uitgesloten is! Eveneens kan je van comfort niet echt spreken. Na een lange rit van bv. 300 a 400km ben je echt doodop wanneer je uit deze wagen stapt! Echt werken! Desondanks ben ik helemaal weg van de classic’s! :D Het is maar wat je verkiest!
Echter zijn er mensen die geen genoegen kunnen nemen met het feit dat (in het algemeen) een oldtimer niet betrouwbaar is,… De momenten dat hij net betrouwbaar moet zijn, is hij het niet. Als je dan zelf niet beschikt over de nodige kennis om een mogelijke panne te verhelpen is het bezitten van een oldtimer een hel!We hebben het hier over echte ‘liefde’! :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Kleurencode ken ik niet vanbuiten. Diep blauw…
Heb je zelf al enige ervaring met oldtimers? Klassieke Porsche’s?in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Orgineel Duitse wagen
Alle eigenaars vermeld en dus gekend
Sinds 1986 uit het verkeer gehaald en niet meer ingeschreven geweest.
Vervolgens heb ik hem via Nederland (is hij nooit ingeschreven)naar België gehaald
…Wagen is orgineel Yvoor wit (6804) echter niet in orginele kleur gespoten wegens persoonlijke keuze.
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 19662 redenen: De orginele stof is in het zwart niet meer leverbaar, echter wel in een andere kleur. De ‘caramelkleur’ maakt het interieur lichter dan het oorspronkelijk is en heeft eveneens een oud uiterlijk…Het is maar wat je verkiest. Ik vind het alvast niet storend. Integendeel! :)
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Inmiddels wat meer tijd om uitleg bij de wagen te geven:
911T van 8 juli 1968. Eén van de laatse met korte wielbasis!
Wagen is in de periode 2007 – 2010 geheel gerestaureerd. Zo werd de carrosserie ontdaan van alle laklagen, ingelast waar nodig (nieuwe vloer, neus, flanken,…)
Motorblok, versnellingsbak en carburatoren gereviseerd voor +/- 8.000euro.
Vernieuwd remsysteem, interieurtje,…
Wagen is voorzien van groen glas, extra stab. stang, 6*15j Fuch-velgen,…Moet niet weg, maar mag dit echter wel om het 911S project optimaal te kunnen voltooien…
Ruben
Gereviseerde carburatoren/Inlaatstukken:
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966