Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 390)
    • P911.JPG

      IMGP0463-1kopie.jpg

      Attachments:
      • 5.jpg
      • 10.jpg
      • P1020279.JPG
      • P1030870.JPG
      0

        edit; volledige quote verwijderd voor de leesbaarheid van draadje, dus antwoord op een post boven jou nieuwe antwoord, gelieve niet te quoten

        Wegens het nieuwe 911S project overweeg ik de 911T binnekort te verkopen.
        Ikzelf ben nog student en kan het geld dat m’n 911T mogelijk opbrengt goed gebruiken om het 911S project te kunnen afronden…
        Wagen mag enkel weg indien er zich een goede eigenaar aanbiedt!

        Indien mijn wagen je niet aanspreekt kan ik je doorverwijzen naar:

        http://www.early911sregistry.org/forums/forum.php

        Indien ik je verder nog kan helpen m.b.t. de vroege Porsche’s, hoor ik het wel!

        -Ruben-

        0

          Springt de deur telkens uit slot?
          Aan “de slotvanger” kan moeilijk iets mis zijn tenzij echt ‘rot’ nylon.
          Uit ervaring weet ik wel dat je het slot enigzins kan ‘afstellen’. Je kan speling regelen waardoor het slot sneller zal reageren bij het aanraken van de ontgrendelingshendel. indien deze te nipt staat springt de deur soms zelf open. Tot zover mijn ervaring bij een ’68-er.

          0

            Joma-Parts?

            0

              bladerunner schrijft:

              Niet goedkoop maar wel origineel.

              http://cgi.ebay.de/4-5×15-Fuchsfelgen-Porsche-911-916-901-356-Fuchs-VW-/270761158661?pt=Auto_Felgen&hash=item3f0a9f6805

              Dat de aankoop van dit specifiek type velg niet goedkoop zou zijn, wist ik inmiddels. Deze zijn naar mijn mening in ‘te’ goede staat. Ik heb ze liever iets slechter zodat ik ze kan ‘restaureren’ :)

              Misschien eens tussen het ‘Keverpubliek’ zoeken?

              Indien iemand een setje (of los exemplaar) weet liggen, hoor ik het graag!

              -Ruben-

              0

                Als ik U daar een plezier mee kan doen… :D

                0

                  Moeilijk te zeggen. Er zijn vele factoren die de verkoopprijs beinvloeden! Een PERFECT gerestaureerd 911 SWB met volledige geschiedenis voor handen, orginele motor en versnellingsbak, enkele leuke opties,… +/- 40 – 50.000euro?

                  Maak je geen illusies! Op dit exemplaar ga je zeker geen winst maken indien je niet alles zelf kan! Om deze wagen te LATEN restaureren ben je al snel dit bedrag kwijt en ongetwijfeld meer!
                  Indien je niet in de mogelijkheid bent om zelf aan het werk te gaan, kan je naar mijn mening beter een gerestaureerd exemplaar kopen…

                  0

                    Alleen afplakken en lakken zal een stukje goedkoper zijn! +/- 100euro?
                    De meeste onderschatten wel de kostprijs van lakproducten…!

                    0

                      Eveneens nog een foto van de 912 van 1967 & de 911 van 1968.
                      912 gerestaureerd door m’n vader in 2001 – 2002 (inmiddels in het bezit van een nederlander) en de 911 door mezelf:

                      Attachments:
                      • P1020603___kopie.JPG
                      • P1020622___kopie.JPG
                      • P1020634___kopie.JPG
                      0

                        Het gaat om een 911s van oct. 1966 (modeljaar 1967) gemaakt van aug 1966 tot juli 1967. Een heel vroeg-en zeldzaam exemplaar dus.
                        Voorzie z’n 4 jaar om de restauratie succesvol te voltooien.

                        0

                          Heren,

                          Ik heb inmiddels al meermaals de vraag gekregen of ik gespecialiseerd ben in het restaureren van Fuch-velgen. Echter moet ik jullie hierin teleurstellen aangezien ikzelf nog student bent. Restaureren van Porsche en bijhorende onderdelen is een hobby van me. Ikzelf heb tijdens de projecten die ik afgewerkt heb al meermaals gemerkt dat je voor bepaalde werkjes nagenoeg nergens terecht kunt! Zo reviseerd ik zelf o.a. de metertjes (Tachograaf,…), Fuch’sen,… Vroeger uit noodzaak, wel met een prachtig resultaat.
                          Een helemaal orginele look kan ik spijtig genoeg niet bekomen. Zo zijn ze orgineel geanodiseerd, waar ik ze dien te polieren. Een mooi alternatief indien je echt niet anders kan…

                          0

                            Voor alle duidelijkheid: Nr-plaats is enkel een ‘showplaat’ en niet de echte nr-plaat. Toepasselijk, maar er mss een beetje over! :)

                            0

                              Ik vrees dat je er alleen met avondschool niet gaat komen, hoewel het natuurlijk een begin in! :D

                              Ikzelf heb de beste leermeester die ik me maar kan bedenken (m’n vader die beschikt over 25 jaar ervaring). En net om die ervaring draait het!

                              0

                                Je hebt een pm!

                                0

                                  Hey!

                                  Indien je je velgen zelf onderhanden wenst te pakken, raad ik verf in een spuitbus ten zeerste af!
                                  Ikzelf heb al meerdere set’s herdaan en maak gebruik van een 1K-lak en een speciale (alu.) grondlaag. Eveneens kan ik Fineline tape aanraden! :)

                                  Veel succes!

                                  Attachments:
                                  • velg_begin.jpg
                                  • velg_klaar.jpg
                                  • P1030934.JPG
                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 390)