Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 483)
    • Ik maak even het vergelijk 991 3.8cc biv 2471€ taks 1810€ 991 3.0 biv 1588€ taks 822€ vanaf 2024 zal je in menige steden voor een euro 5 moeten betalen als je er moet of wil doorrijden :bounce:
      Met een euro 6 is er voorlopig niets aan de hand,dus dat word denken wat aan te schaffen :driver:

        Veel succes met de verkoop,ik heb besloten om toch voor een cabriolet te gaan,al vind ik dat de targa de allermooiste is :first: nu is nog de vraag een 3.8 euro 5 norm hogere taxen :bounce: of de 30 turbo :wtf:
        Aangezien je vanaf 2024 met euro 5 de €€€€€€ uit je zak mag trekken heb ik nog even men bedenkingen :drink:

          Volgens mij is hij het wel hoor :drink:
          IMG_2119.PNG

          IMG_2120.PNG

          IMG_2121.PNG

            @luc993cabrio kan het kloppen dat jou targa te koop staat op 2 dehands? Doe je hem al weg? :popcorn:

              Bedankt voor de raad en de meningen :respect2: ik ga zeker de test zelf ondergaan :driver:
              Het zal zo al een hele tijdssprong zijn voor mij,ik heb steeds 993 cabrio en 993 Turbo gereden maar wil nu wel eens het nieuwer type rijden. :up:
              Het zal wel niet de laatste nieuwe 30 turbo worden maar ik heb een 991 4S cabriolet op het oog bouwjaar 2014

                Voor mijn geval bedoel ik hier over een 991 model ik heb vroeger ook met een Targa gereden bouwjaar 1986
                Over de 991 Targa hoor ik vele geruchten dat je hoofdpijn krijgt tijdens het rijden vanaf 120 km/u?
                En dat daarom vele hem terug verkopen :popcorn:

                  Bedankt Wim :drink: het is een moeilijke een targa is bloedmooi maar schrikt mij af.
                  ik zal zelf de test moeten doen vrees ik mochten er nog Targa rijders hun ondervindingen willen delen,ze zijn meer dan welkom :popcorn:

                    Ok thx deepee,ik ga de komende dagen even alles controleren wat de massa’s betreft bedankt voor de tip :drink:

                      @ deepee hij is van bouwjaar 1996 en van oorsprong Duitsland geleverd.

                        @Mikey wat bedoel je met CNG :?: ik snap hem niet :drink:

                          Doe mij deze maar,enkel de biv en de rijtaks zwieren de pan uit :bounce: als ik dan het vergelijk maak met de 991 targa met de 30 turbo dan kies ik toch voor de Porsche.
                          Ik moet wel toegeven dat het water in de mond komt bij het zien van deze mooie amg Gt cabriolet
                          IMG_1667.PNG

                          IMG_1687.PNG

                          IMG_1688.PNG

                            Je kan onderhoudkits kopen bij de porsche dealer,alles zit er dan bij en origineel :popcorn:
                            Ik denk niet dat het in prijs veel verschil zal maken.

                              Draadje mag op slot wagen is verkocht :salut:

                                Die geniet er met volle teugen van :driver:

                                  Inderdaad een droomwagen,rijd echt super power in overvloed :driver:
                                  De prijs ga ik zetten op,125.000€
                                  Zeker een eerlijke prijs voor een Belgische wagen C22,waar veel onderdelen aan vernieuwd zijn zoals alle rubbers,nieuwe banden,schijven en remblokken.
                                  De remkluwen zijn ook volledig gereviseerd en zijn zoals nieuw,de uitlaat is ook volledig onder handen genomen,de gekende bumpersteunen die wegroesten zijn ook vernieuwd.
                                  Er is geen krasje of deukje te bespeuren :drink:
                                  De wagen is zeker zijn prijs waard en ik ga hem dan ook niet voor een prikje wegdoen dan hou ik hem liever bij daar is hij te mooi voor het zal altijd een icoon blijven.

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 483)