Aangemaakte reacties
-
Proficiat met je aankoop!
Al zou ik het nooit doen :) In België heb je al veel keuze ergens voorin de 20.000 Euro.
Als je dan een USA import neemt, dan betaal je eerst 10% import tax op het aankoop bedrag + shipping. Op dit totaalbedrag bedaal je dan 21% BTW. Daarbij komen de douane formaliteiten (vooral veel tijd die je erin steekt).
Dan de homologatie bij D’Ieteren en de kost van de stukken. Als je dan eindelijk een CoC hebt, moet je hem nog gekeurd krijgen.
Maar laat je niet ontmoedigen, eens je ermee kan rijden is dat allemaal snel vergeten :)
in antwoord op: hello allemaal en al direct een vraagMij werd overal verteld dat je geen Spyder meer kon bestellen, enkel een aankopen die op voorhand geconfigureerd was door bvb. een dealer. (aan een leuke meerprijs :( Laatste aanbod was MSRP +10K Euro, korting in omgekeerde zin :) )
Heb jij de jouwe nog zelf kunnen configureren, of heb je per toeval eentje ontdekt die helemaal geconfigureerd was zoals jij hem wou?
in antwoord op: Boxster SpyderEuh, proficiat, maar rijden wordt heel moeilijk zo zonder stoelen erin :)
in antwoord op: nieuwe aanwinstHeel erg mooie Boxster heb je daar!
in antwoord op: Goeiemorgen mooie lenteMan dat duurt hier lang voor DST een tipje van de sluier …
in antwoord op: Boxster SpyderTsja, ik ben er niet helemaal ondersteboven van :)
Nog een spyder! 987 Spyder + 981 Spyder in de garage! Droomcombo!
in antwoord op: Boxster SpyderWow, sowieso PDK, dus minimum een 2.9 Facelift vanaf bouwjaar 2009. De 2.7 was enkel met Tiptronic.
Da’s wel een heel ander budget :) Je zal toch snel vooraan in de 30K zitten (particulier) als de km wat hoger mogen zijn, anders zal het achteraan in de 30K worden (lage km-stand bij professionele verkoper).
in antwoord op: Vervanging van Boxster 2001Die bij Carrera Motors is niets geworden?
in antwoord op: Vervanging van Boxster 2001Kende Apal enkel van de heel bekende buggy’s, dacht dat dit een soort Alpine was :)
Weer wat bijgeleerd.
Is dit eigenlijk een echte productiewagen? Of eerder een kitcar?
in antwoord op: Net gespot…Proficiat! Mooie wagen!
in antwoord op: 911/997 4 of 4S Cabrio PDK gezocht28,5 is bijna 987.2 territorium. Voor dat bedrag zou ik dan zoeken naar een leuke 2.9
in antwoord op: Boxster 2006 taksenJe batterij heeft zijn beste tijd gehad.
11V is nog net voldoende om de startermotor rond te draaien, welliswaar aan een veel lagere snelheid, waardoor je inderdaad de indruk krijgt dat het langer duurt.
Dat je motor steeds start, is niet echt verwonderlijk bij een benzine. Die heeft echt niet veel nodig om te starten. Als je motor goed onderhouden is, heeft hij meestal aan enkele rotaties genoeg om te starten.
Beter nu vervangen dan te wachten en op een bepaald moment vast te stellen dat de starter niet meer wil ronddraaien.
in antwoord op: 2008 Cayenne VOLT meterWelkom!
En zoals je ziet, al onmiddellijk heel wat vragen :)
in antwoord op: Na 20 jaar dromen en 6 maanden gluren is het zo ver…Eigenlijk zou je moeten kijken “onder belasting”. Dus naar hoeveel zakt je batterij tijdens het starten? Dat is veel interessanter dan de onbelast spanning.
Je alternator geeft in elk geval genoeg, 14V is een heel normale waarde.
11.9V onbelast is niet slecht, maar zeker ook niet fantastisch. Ik zou liever een dikke 12V zien (12.3 ofzo :) )
in antwoord op: 2008 Cayenne VOLT meter