Aangemaakte reacties

11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)
    • Motor volledig open

      Nieuwe zuigers, nieuwe cilinders, nieuwe oliepomp, nieuwe uitlaat, nieuwe veren voor de kleppen,…aiai dat gaat centjes kosten….
      IMG_1231.JPG

      IMG_1232.JPG

        Ok… de kogel is door de kerk…na wat rondvraag en jullie reacties idd originele kleur en volledig origineel zetten. De kleur moet wennen maar wordt mooier met de minuut….ik zal blij zijn dat ik de kleur er kan laten opzetten daar ben ik nog lang niet vrees ik…

        Een technische vraag, ik heb gemerkt dat er vanvoor geen extra oliekoeler inzit, de motor wordt gereviseerd en ook nieuwe oliepomp is het dan noodzakelijk om toch vanvoor extra een oliekoeler te voorzien of moet hij het zonder ook redden?

        Tweede vraag, hoe zit het met de kettingspanner ook origineel of hydraulisch zetten ook al wat gelezen op forum maar vaak tegenstrijdigheden in de reacties…

        Derde vraag wat met de warmteregelaar, blijkt ook voor verbetering vatbaar ?

        De bedoeling is niet om hem perfect te zetten, want dit is eindeloos in kosten vrees ik, alleen wil ik wel voor een aanvaardbaar budget hem zo betrouwbaar mogelijk maken vandaar deze vragen aangezien er toch serieuse kosten worden aan gedaan…beter ineesn de pijnpunten aanpakken zou ik denken.

        Thx voor de input tot zover !

          IMG_1206.JPG

          IMG_1203.JPG

          IMG_1208.JPG

          IMG_1209.JPG

          Voila,

          Hierbij de volgende stappen

          Motor eruit en Van Beurden is aan de revisie begonnen

          P naar zijn nieuwe stalling gebracht, het strippen kan beginnen….

            Dat moet hem dan worden
            image_2013-02-05-2.jpg

              Het is een echte S wel USA dus minder pk’s kan dit ook Europees gezet worden …..dus terug meer pk’s ?

                Dit zou de kleur 266 zijn mint green of silver green metallic

                Attachments:
                • image_2013-02-05.jpg

                  Bedankt voor de lijst maar kleurcode 266 staat er toch tussen voor 1977 zilver grun metallic dit zou overeen stemmen met artic grun

                    De blauwe kleur is niet de originele. :?

                    Als ik naar origineel gaan, is de kleur 266 (artic green)

                    Bij Dieteren gegevens opgevraagd, motor is Matching number maar de kleur geven ze als Mosgrün op dus databank stemt niet overeen met de kleurcode op de wagen. Blijkbaar is deze databank ook niet 100% sluitend.

                    Op de auto zelf vind ik de originel kleur op de motorsteunen en andere punten terug en is idd lichtgroen (artic green). Voor een coupe nu niet echt een fantastische kleur vind ik persoonlijk….

                    Ik zou hem graag zwart zetten of donker grijs met zwarte striping, dan vallen de impactbumbers ook wat weg en ziet hij er strakker uit.

                    Zou de niet originele kleur (maar wel een mooiere kleur) een grote impact kunnen hebben bij eventuele verkoop???

                    Ik denk dat het nu niet de collector porsche is…en misschien is dan wel de algemene look belangrijker of toch voor 100% origineel gaan?

                      Waarom Porsche? Altijd mijn favoriet geweest
                      Eerste project instappertje
                      Droom is een 993 turbo RUF
                      Krijg ik thuis niet verkocht :-)

                        image.jpg
                        image_2013-02-03.jpg

                        image_2013-02-03-2.jpg

                          Pre Porsche is optisch veel mooier vind ik persoonlijk geen impact bumpers

                        11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)