Aangemaakte reacties
-
Er is terug videomateriaal opgedoken over de Panamera :
http://www.youtube.com/watch?v=vQHCSk4TZQI
in antwoord op: Porsche Panamera[quote=”kleinekastenteufel”:10c40ezi]Subaru brengt een 2.0 liter boxer diesel 150 pk / 350 Newtonmeter op de markt: Porsche heeft een kans gemist, zich laten voorbijsteken.
:evil: :evil: :evil: [/quote]
Blijkbaar een schot in de roos want volgens de eerste tests schijnt deze boxerdiesel zelfs bepaalde eigenschappen te hebben van een benzinemotor. De motor loopt zeer gecultiveerd en heeft een laag verbruik.
En een boxermotor heeft toch net dat ietsje meer ten opzichte van een conventionele V- of lijnmotor.in antwoord op: Porsche overweegt dieselmotorenSabine moet zeker niet onderdoen voor the Stig!
Jeremy heeft net iets te lang zitten tegen sturen, maar hij geeft het dan tenminste ook toe dat hij niet de allerbeste piloot is …
Op dat vlak hebben ze bij Topgear een niet al te beste reputatie, ze waren er vroeger in geslaagd om destijds de enige Audi Q7 in Europa te crashen… Daar waren ze in Ingolstadt echt niet blij mee!
in antwoord op: Sabine (van de Norschleife) tegen de Stick (van Top Gear)in antwoord op: Porsche PanameraGrijs is mooi …
Zwart is prachtig :!:in antwoord op: Mijn nieuw P’tje … Porsche Cayman 2.7Meguiar’s is heel goed spul!
Machinaal polieren zou ik zeker niet doen op je eigen wagen als je daar geen enkele ervaring mee hebt! Je kan er meer schade mee aanrichten dan goed doen…
in antwoord op: Polieren,simoniseren….[quote=”Scoobyfun”:2exu40gp]Ik ken wel iemand van Luik die een CGT heeft, zal eens navragen of hij het geweest is, of zijn zoon.[/quote]
Heb het net nagevraagd, maar hun CGT staat netjes te blinken in de garage. In 2 jaar tijd staan er al 20.000 km op, niet slecht. Vooral omdat ze buiten de CGT nog 2 Porsches staan hebben.
Binnenkort ga ik eens meerijden :D
in antwoord op: Weet iemand hier meer van ?Waarom Justine Henin voor de Porsche kiest?
Misschien niet de juiste auto voor haar, wie zal het zeggen, maar ondertussen heeft ze toch weer een mooi bedrag op haar rekening staan !
Interessant artikel :
Waarom Justine Henin voor de Porsche kiest
911 Turbo Cabrio van 154.638 euro of prijzengeld van 70.000 euroJustine Henin verkoos na ampel beraad de Porsche boven het prijzengeld in Stuttgart, maar dat betekent niet per se dat de knalgele bolide straks opduikt in het Monegaskische straatbeeld. Tennissers zijn na hun uren immers ook autohandelaars.
Als winnares van de Porsche Tennis Grand Prix in Stuttgart had Justine Henin de keuze. Of het prijzengeld (70.000 euro) meegraaien of de Porsche. Dit keer een 911 Turbo cabrio, waarde 154.638 euro. ‘Ik moet er even over nadenken’, stelde Henin meteen na haar zege, geheel en al begrijpelijk.
Leuke bijverdienste
Uit Stuttgart kwam gisteren het bericht dat Henin voor de Porsche had gekozen. Terwijl ze thuis al een exemplaar heeft staan. Justine placht zich voort te bewegen in een (ook gewonnen) Cayenne (de 4×4 van Porsche), maar die werd vorig jaar ingeruild voor een Cayman (sportwagen), vertelde Pierre-Yves Hardenne toen hij nog meneer Henin was. Terwijl de mare gaat dat de eerste vier of zes reekshoofden in Stuttgart sowieso een Porsche krijgen toegestopt bij wijze van startgeld. Maar de méeste topspeelsters rijden al Porsche. Porsche was immers ook sponsor van de vrouwentour. Toch opteerden in de dertigjarige geschiedenis van de Porsche Tennis Grand Prix slechts twee winnaars – onder wie Kim Clijsters – niet voor de auto. Reden? Er zit een leuke bijverdienste in.
‘Als Justine Henin beslist de auto ter plekke te verkopen, moet ze misschien 10.000 euro toegeven op de cataloguswaarde’, verklaart de woordvoerder van Porsche in België. ‘Ze kan er ook zes maanden mee rijden en hem dan verkopen. Maar dan moet hij eerst worden uitgevoerd en ingeschreven. Tenzij Porsche AG een identiek exemplaar in Monaco levert. Het zou kunnen, maar de meeste wagens die worden gewonnen, worden ter plekke verkocht. Ik spreek uit ervaring. Ik was voorheen verantwoordelijk voor de Audi Equestrian Masters in Brussel. Daar kreeg de winnaar ook een auto. Wel, de kandidaat-kopers stonden in de rij.’
Nieuwste model
Henin had dan nog geluk. De prijs in Stuttgart durft al wel eens een vulgaire Boxster te zijn, die niet eens 50.000 euro kost. Porsche zet immers altijd zijn nieuwste model in de schijnwerpers. Dan wil een mens al eens voor de centen gaan. Maar dit jaar werd het op één na duurste model van het Porsche-gamma weggeschonken.
‘154.638 euro voor de basisversie’, klinkt het nog bij Porsche België. ‘En hij staat nog maar net een maand in de Belgische showrooms.’ Met andere woorden: het zal niet aan gegadigden hebben ontbroken. Want wie in die prijsklasse zijn inkopen doet, heeft door de bank genomen ook weinig geduld.
Bijna 70.000 euro in prijzengeld tegenover ruim 150.000 euro voor de Porsche. Trek er nog 10.000 euro waardeverlies af. En twintig procent taksen, maar dat geldt ook voor de centen. De rekening is snel gemaakt.
Walter Wauters
bron : http://www.Nieuwsblad.be
in antwoord op: Man bijt HondIk ken wel iemand van Luik die een CGT heeft, zal eens navragen of hij het geweest is, of zijn zoon.
in antwoord op: Weet iemand hier meer van ?Ik heb het deze middag gezien. Heel mooie P 8)
Het komt wel een beetje “vrouwonvriendelijk” over maar zoals gezegd,
die mannen bewerken de opnames zodanig tot het hun goed uitkomt… Spijtig maar eigen aan de media zeker…
Je moet dat gewoon met een korreltje zout nemen… net zoals die agenten die stonden te flitsen, dat was ook opgezet spel.
Je mag dus niet alles geloven wat je op tv ziet :wink:Trouwens, vandaag zeiden ze in het nieuws dat elke aflevering van “Man bijt hond” rond de 25.000 eur kost :shock:
Begrijpelijk als je zegt dat ze voor 2 minuutjes beeldmateriaal een uur stonden te filmen!in antwoord op: Man bijt Hondin antwoord op: duur ritje…[quote=”Steven964″:1ivtclwi]Net bericht gekregen dat de SRT-10 mag meedoen 8) Op voorwaarde dat hij niet boven de 95db gaat, maar dat zal geen probleem zijn, want de standaard uitlaat zit er nog onder.[/quote]
Zelfs voor wagens die boven de 95 db zitten hoeft men niet te panikeren.
Gas lossen in de Bianchi en als je boven de tunnel rijdt, want daar zijn de enige 2 meetpunten.Is het dan toch zover, dan krijg je een zwarte vlag met je nummer en moet je binnenkomen en een krabbel zetten onder je waarschuwing. Dan is het kwestie van proberen op te letten.
Bij een tweede overtreding mag je niet meer op het circuit diezelfde dag… Maar terugkomen naar Zolder mag je zeker en vast, ik denk dat ik in de loop der jaren al een stuk of tien zwarte vlaggen gekregen heb met de Sub.in antwoord op: vroemdag 2007Ik ken die wagen van zien. Ziet er redelijk goed uit voor zover ik de wagen van een paar meter afstand kan beoordelen. Op de neus is de bumper licht gebarsten (als gevolg van parkeerschade vermoed ik).
Wat de lichten betreft, ik vind het persoonlijk nog meevallen.
Ik vermoed dat de eigenaar (een vrachtwagenchauffeur) er heel weinig mee gereden heeft want de P stond werkelijk altijd voor zijn deur.
Wat ik wel raar vond is dat hij deze zomer begonnen was met het aanleggen van een oprit aan zijn huis. Op het klein stukje dat hij gelegd had, stond de P weken aan een stuk geparkeerd (met de kont op 2 cm van zijn woning). Ik vraag mij trouwens nog altijd af hoe die erop of eraf geraakt is want tussen klinkers en het lagergelegen deel zat een enorm hoogteverschil.
in antwoord op: afdekking op voorlichtenAls rallypiloot heeft hij zoveel gevaar gekend, en nu sterft hij tijdens een gewone trip met een heli … samen met zijn zoontje… :cry:
Van het lot van de mens valt toch niks te begrijpen …in antwoord op: Colin McRaeDit is nog altijd mijn favoriet filmpje van de GT3 road challenge
http://www.youtube.com/watch?v=nHqMZBRpy2k
Ik heb 2 of 3 jaar geleden Snijers aan het werk gezien met deze GT3 in Ieper, waanzin :shock:
Duez reed daar toen ook met net dezelfde wagen, maar dat was toch ietsje minder spectaculair…in antwoord op: Snijers in BK rally 2008