Aangemaakte reacties
-
1. Heel veel als de wagen goed onderhouden is, vergelijk maar eens de prestaties van een nieuwe wagen die net ingereden is en diezelfde wagen met 100.000 km. In het laatste geval zijn de prestaties altijd beter.
2. Dat vraag je beter aan je makelaar. Als het een hobbywagen (lees 2de wagen) is, dan kan je onderhandelen. Ik betaal net geen 300 eur voor (officieel) 218 pk en ben 35 jaar (bonus malus -2).
3. Om goedkoop te rijden moet je zeker geen Porsche rijden. Er zijn weliswaar uitsteken P specialisten maar toch…
4. De legendarische betrouwbaarheid van een Subaru zul je volgens mij toch niet bij Porsche terugvinden. En een wagen van een zekere ouderdom heeft waarschijnlijk ook iets meer zorgen nodig.
ps Ik ben niet in het bezit van een P, maar Subaru ken ik door en door! Heb zelf een Forester gehad en heb nog altijd een GTT my 99.
in antwoord op: 964 Turbo (3.3): enkele vraagjes[quote=”loe”:1k0fccwe]uitverkocht? :wink:
hoop een van de allerlaatste te ontvangen, en ja ook in aarschot :) [/quote]
Dus van een M3 CS naar een GT3 ? Mooie upgrade ! Proficiat!
En ooit gestart met een Impreza GTT, niet ?
in antwoord op: GT3 uitverkocht!Hier vind je ook veel nuttige info :
http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/wagen_kopen/index.htm
in antwoord op: Invoeren auto uit Duitsland[quote=”911-lover”:703ilr2j]Neen,
Als de wagen in Duitsland is afgemeld zijn de TüV zegels er afgekrast en kan je die plaat niet gebruiken.
Is die wel nog aangemeld en verzekerd kan je er idd mee hierheen rijden doch daarna moet de wagen dan nog afgemeld worden en de nummerplaten onklaar gemaakt worden[/quote]Klopt. Ik heb 2 jaar terug een Mazda Mx-5 in Duitsland gekocht en ben met de nummerplaat (en de verzekering) van de eigenaar naar België gereden.
Nadien moest ik naar de duitse ambassade in Brussel om de platen af te melden. Kost een 25 eur. En ik heb één plaat terug meegedaan als souvenir :DHet gelijkvormigheidsattest (C.O.C.) van de wagen had de eigenaar niet, maar hij heeft dit zelf opgevraagd bij de duitse importeur en nadien netjes naar mij opgestuurd.
Voor de D.I.V. moet je zeker beschikken over de Fahrzeugbrief en het bewijs van Abmeldung!
in antwoord op: Invoeren auto uit DuitslandProficiat ! Zeer mooie P 8)
in antwoord op: Mijn 997 S !!Prachtig :shock:
Indisch Rot vind ik een superkleur voor een P 8)
in antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.“Porsche doneert geld en veiligheid aan Nürburgring.”
De Nürburgring met z’n lengte van 22 kilometer en meer dan 70 bochten, is volgens velen het meest zware circuit ter wereld. Z’n populariteit dankt het circuit o.a. aan het feit dat iedereen er terecht kan om een eens een keertje flink te gassen. Ook autofabrikanten testen er graag hun nieuwe modellen. Er zijn verschillende testcentra in de buurt van de ring, waardoor het een geliefde locatie is voor spotters.
Het spreekt voor zich dat onderhoud van het circuit een flinke duit kost en de baan is niet overal even veilig. Porsche wil de belangrijke rol van de Nürburging nog eens onderstrepen met een donatie van 250.000 euro. Dat bedrag is vooral symbolisch bedoelt, want voor een merk als Porsche is dat natuurlijk peanuts.
Veel waardevoller is de donatie van speciale bandenstapels die de veiligheid van het circuit moeten vergroten. De banden zijn gevuld met een soort foam en speciaal ontwikkeld om harde klappen te absorberen. Op alle risicovolle plekken zullen de bandenstapels worden geïnstalleerd. Dankjewel Porsche!
bron : http://www.autoblog.nl
in antwoord op: Naar de NordschleifeStaat jou wagen niet bij HCC cars in Duitsland te koop ?
in antwoord op: $rouji’s 996 cabrio soldEn ze blijven maar komen …
Zeer mooi aanbod :D
De Supra vind ik o.a. nog altijd een opvallende verschijning, net als de NSX die je hier bijna niet aantreft.
Amerikanen zijn ook verlekkerd op M3 CSL spul, aangezien deze nooit naar de States uitgevoerd werd.
in antwoord op: Exotic car meet in Fl.[quote=”993S”:188fhdfl]zag er plezant uit. Wanneer de volgende ? Eind Juli ?
Eén keer per maand moet toch te doen zijn.
Zoiets als dit : http://cfexotics.com/ [/quote]Lijkt mij ook een zeer goed idee, alleen is het hier in de wintermaanden waarschijnlijk niet zo gezellig als in FL :lol:
De locatie in Ternat vond ik heel goed omdat er niet teveel pottekijkers waren en bovendien is het erg centraal gelegen.
in antwoord op: Zondag 1 juli … pro shoot – gtgHier ook een hele leuke namiddag gehad, prachtige wagens gezien en toffe mensen leren kennen 8)
De Lambo was toch wel dé meest opmerkelijke verschijning, iedereen heeft ten volle genoten van de muzikale noot … Echt niet normaal hoeveel db er uit die uitlaten komt :shock:
Bedankt voor de uitnodiging Daggie !
in antwoord op: Zondag 1 juli … pro shoot – gtgNog een 993 TT in de kleur Arenarood, met 60.000 km.
Ondanks dat deze in de UK staat, bevindt het stuur zich toch aan de goede kant :D
http://www.classicdriver.com/de/find/4100_results.asp?lCarID=1752490&lManufacturer=10106
Ik heb weliswaar geen Porsche, maar zit wel ruim boven de 200 pk, dus kom ik toch in aanmerking :D
Ik zal waarschijnlijk ook eens langskomen, zover is het niet.
in antwoord op: Zondag 1 juli … pro shoot – gtg[quote=”lucarl”:1r7mkf96]Punch International . die algemene direkteur is toch diegene die deze carrerra GT :shock: van “body coach”heeft laten prepareren voor op circuit ?
Sponsort ook een porsche in belcar dacht ik
zie :
http://link.brightcove.com/services/pla … d717113405
Is dus blijkbaar ook een porsche liefhebber :)Denk dat body coach de firma van z’n vrouw is of zoiets[/quote]
helemaal juist, Guido Dumarey is de CEO van Punch.
Zijn zoon Guillaume is eigenaar van World Karts in Kortrijk, en rijdt in de Belcar met een GT3. Zijn broer rijdt Nascar in de States (is 18 of 19 jaar).
Dit zijn echte autogekken, ze zijn o.a. zelfs in het bezit van een recente F1 wagen.
in antwoord op: BBS vraagt failissement aan