Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,462)
    • ik ben er ook

        en Cayman :P

          minder makkelijk om te parkeren want is langer :wink:

            hmm, goede wrijfbestendige stoffen precies…

              [quote=”993S”:a8j8ero6][quote=”Setakira”:a8j8ero6]
              Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…[/quote]

              Oei , oei Seta , als ik die dan zou kopen dan weet ik al wat ik ben.
              Ach , da wist ik zo ook al 8) [/quote]

              Wat dat van “rare” of van “freak” :P

              Wel diene witte zie ik nu wel graag sie, terwijl ze op het nl forum altijd zeggen: met nen witte blijft men zitten… en zo heeft iedereen zijn smaak :D wink: )


              @993S
              : ‘t Is wel eens iets anders dan zwart hé :wink:

                Of als je van de limburg bent heb je ook nog De Geet, specialist in herbekleden, heeft bij mij nieuw cabrioruitje gestoken

                  En ik was ziek de laatste 1,5week dus.. :wink:

                    maar is dat wel gezond zo ganse winter je softtop opgeplooid onder je hardtop? Misschien minder erg met de nieuwere modellen zoals de Boxster maar met een oudere wagens…

                      voordeel is wel dat je ermee elke dag zelfs op superhete zomerdag altijd FRIS uitziet :P

                        Het herspuiten is een heel verhaal heb ik de indruk :?

                        Bumpers en velgen mogen herspoten worden maar de rest niet? En wat dan met het kofferdeksel, de steenslag daarop?

                        Sommige spreken over het “bijspuiten” van het voorste stukje van de wagen en dan met speciale vernis de overgang wegwerken, dit afhankelijk van de staat van de wagen, dit heb ik vernomen omdat ik ook interesse had in het opfrissen.

                        Het is altijd jammer om je bijouke na het opblinken te zien met wat krasjes en een steenslagplekje, ik kijk er ook altijd naar maar de wagens worden gebruikt dus ieder jaar komt er wel iets bij dat weet ik ondertussen ook en ik weet dat ik ze niet in nieuwstaat kan houden.

                        Ik heb nog een vraag: kan je best je wagen eerst de lak laten bijwerken (stukje herspuiten) voordat je extra beschermlaag laat aanbrengen zoals Diamondbrite of Protech of is dit niet nodig?

                          Ieder zijn goesting maar dit is toch wel een beetje te fel, zelfs voor een Duitser :wink: .

                          Prijs is inderdaad wel enorm hoog desondanks de kilometers. Maar ik ken niet de waardes van Targas, zijn deze dan hoger dan cabrios?
                          Voor deze prijs heb je al een zeer mooie 993cabrio…

                          Ik denk dat hij het geluk moet hebben om een “rare” freak te vinden die deze wil overnemen, een beetje té opvallend…

                            dat is een boxsterke sie :wink:

                              amai das rap deze keer :wink:

                              Ik ben er ook weer bij, ook 2 personen

                                Proficiat Mich, toch nog snel ééntje gevonden :D
                                Mooi opvallend kleurtje ook.

                                De mijne was ook een franse wagen, ik denk dat Johan daar een paar weken mee bezig is geweest om haar papieren in orde te brengen. Wat meeste tijd vergt is de afspraak voor de opmeting (conformiteits attest bij D’Ieteren zelf laten doen), kan je soms wel weken op moeten wachten voordat je mag langsgaan.

                                Ah en PS, als je dan naar de autocontrole gaat en diene gast daar zoekt gegevens om zijn papieren in te vullen, wijs hem dan maar het stickertje (zal D’Ieteren ook wel in jou wagen op dezelfde plaats plakken) aan de deurstijl bestuurderskant aan, heb ik begin dit jaar 15min mee verloren op omdat hij maar bleef rondkijken in de koffer, alles eruit, tapijten ook en dan nog niets vond :roll:

                                  van harte, nog een cabrio erbij :D

                                  heb geen 964 maar wel een cabrio dus kan je zeggen voor het dak:

                                  1. Niet openen bij vriesweer of je ruitje is stuk achteraan
                                  2. Versleten plastiek ruitjes kan men vervangen (ga naar cabrio daken of zetelbekleding specialist, deze kunnen je zeker goedkoop verderhelpen tussen de 450 a 600€ dacht ik)
                                  3. Nooit je dak met water meewassen als je de wagen wast, enkel afborstelen met klederborstel indien nodig. Water mag, maar pak regel van 1 op 5 keer meewassen maximum.
                                  4. Dak laten behandelen met waterafstotend produkt geeft mooi en perfect effect.
                                  5. Zoveel mogelijk met dakhoes rondrijden om binnendak te beschermen
                                  6. Nooit dak te lang openen als het nog vochtig is en liefst niet met vochtig open dak rijden (stoffen wrijven over elkaar en je dak gaat zeer snel versleten zijn)
                                  7. Check regelmatig de rekkers onder je dak zodat het perfect opent en sluit of je kan wel eens een dag 2 gaten in je dak hebben.

                                15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,462)