Aangemaakte reacties
-
Ik ben er natuurlijk weer bij, was zeer leuke dag, absolute aanrader :D
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006welkom polar 993, misschien een paar fotookes posten?? altijd leuk
in antwoord op: nieuw hierWagen was niet van een vrouw ofzo?
De wagen is op een of andere manier wat gemolesteerd.
Overal wat builen en krassen, onbegrijpelijk.:wink:
in antwoord op: 944 Turbo, die bokt, dus geen 220pk!OK, TURBO is back!Als je je Boxster naar een Cayman laat omzetten.
1. Is dit enkel het dak en zoals een hardtop makkelijk af te nemen?
2. Krijg je er geen certificaat bij (wat je dus 6€ extra kost op de keuring om na te gaan)Heb ik net ook gelezen van die Golf, ook straf, zolang je stuurwiel, pedalen, stoel en veiligheidsgordel vast staat is alles toch ok zeker? Maar ja discusiëren hierover helpt niet, kan je beter niet meer naar de keuring gaan met je aangepaste wagen als je het mij vraagt… Hier in Brussel rijden er duizenden waaran je direct ziet dat er nooit naar keuring wordt gegaan, geen enkele flik die dat controleert omdat ze schrik hebben :roll:
in antwoord op: Van je boxster een Cayman maken!Amaai m’n voeten, vreemd, ken iemand die een nieuwe ruit heeft laten zetten voor rond de 5 à600€.
Kogelvrij glas gekozen misschien? 8)Was het niet mogelijk om te onderhandelen en korting te krijgen, 993€ was misschien mogelijk :lol:
in antwoord op: car"traag"glassIk ben zelfs door keuring gereden met mijn dak open, kon ik tenminste goed zien dat controleur nergens zat aan te prutsen :wink:
in antwoord op: Van je boxster een Cayman maken!moet ge dan volgend jaar opnieuw betalen?
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van LanduytEn knalt hij nog zoals bij de vroemdag: terugschakelen => KNAL => zwarte vlag :wink:
Extra Pks laten injecteren? Te warme remschijvenprobleem opgelost?
in antwoord op: The Martini is BackInderdaad triestig, vraag mij af wat de auction gaat opleveren als 9000$ al niet voldoende was.
Misschien nieuw projecte voor jou? Ik zou niet weten waar aan beginnen :?
Rechts vooraan zal ze wel volledig gedeukt zijn zeker (geen foto van), dit is een jarenproject…
in antwoord op: Dit doet me pijn….Alvast proficiat met je aankoop Maarten, nu nog geduldig wachten tot augustus, zal knarsetanden worden tot dan, ik ken dat gevoel als je moet wachten op je eerste rit met je nieuwe aanwinst :wink:
Van zodra je haar hebt post je maar de fotos in de rubriek: Onze Porsches
En dan hopelijk tot op één van de Porscheritten? 15 augustus is er een namiddagrit van Porsche Fun en natuurlijk wacht iedereen met ongeduld op de nieuwe perfecte Herfstrit van Koen in de Limburg :D
in antwoord op: nieuwe Porsche gekochtleuke fotos, de eerste en laatste cabrio van de Lentebloesemrit is de mijne :D
in je collectie van Ninove vind ik het model knap (moet wel opgemaakt worden) van die lichtblauwe op het aanhangwagentje
in antwoord op: Misschien wat laat, maar hier zijn ze!bedankt voor de links Pascal
in antwoord op: aan te raden aanpassing (koplampen)wat een vettig boeltje, tot vanachteren zelfs :lol:
Zeker foto van maken en in archiefje bijhouden.
Zo’n “bloed”restanten van een “johnny” bakske op je wagen als tofee is wel leuk, maar of je er moet mee blijven rondrijden? Niet zo goed voor je lak denk ik.
Ah en tussen haakjes: Proficiat met de overwinning :lol:
Wel dat ik ook toevallig, deze morgen (tijdens de dagelijkse (sleur)rit naar het werk) naar een Top Gear episode van 1989 gekeken op m’n PSP.
Wel grappig Jeremy Clarckson rond zijn 30 jaar :wink: Maar het ging toen over California en vooral LA.
Zij zijn de eerste die Loodvrije benzine eisten en op een bepaalt ogenblik wilde men zelfs de zuipschuiten (muscled cars)van het straat weren maar zover is het niet gekomen. Dit was vooral nodig omdat door het warme weer er een dikke smog boven de stad hing.
Onderzoek naar de longen bewees dat de longen van adolesenten al bijna 18% van hun capaciteit hadden verloren en te vergelijken waren met die van een late 40er.Dus ja, de emissienormen in Amerika waren een stuk hoger dan in Europa en ja California had de strengste regels maar om nu te zeggen dat daarvoor de autofabrikanten een extra aanpassing deden aan hun motoren voor 1 amerikaanse staat….
LA was nu wel de maatstaaf voor de verkoop van Europese luxewagens in Amerika (Jaguar, Merc, BMW, Porsche).Maar jij heb een 914, waren in de jaren ’70 er ook al zo’n strenge eisen?
in antwoord op: Amerikaanse Emmissie-eisen