Aangemaakte reacties
-
Ach het belangrijkste is wat ger mee kunt doen niet hoe groot/krachtig hij is 8)
Ja ik heb er ook ééntje maar valt gelukkig niet echt op (enkel voor mij want ik weet waar het zit) :?
in antwoord op: builen en blutsenIk bel Johan op, heeft ook ferme takelwagen :)
in antwoord op: antidiefstalHallo Jokke,
Ik vrees dat ik ook zo geen dop heb (is nog laatste deel dat ik mis voor de wagen: een volledige set om de wielen los te maken). Tot nu toe altijd nagekeken of ik mijn GSM bij had voor ik vertrok voor moest ik ergens plat staan onderweg :P
Zoals zo dikwijls voorvalt had de originele verkoper vele items uit de wagen bijgehouden (god weet waarom) zoals windscherm, compressor om reservewiel op te pompen en krik met de dopsleutel. Enkel krik met sleutels mis ik nog (en dan die speciale dop)…Doet mij er weer aan denken dat ik dat moet bestellen, bedankt voor de herinnering :D
in antwoord op: antidiefstalwel mooi die checkered stripe.
Mooier dan die dubbele strepen die je soms op japannerkes ziet…
in antwoord op: Rinspeed 997 IndyMijn 993 is van mei 1994 en heeft toch de standaard stekkers.
MP3 speler (3j oud) van Sony had ik nog liggen van mijn vroegere leasewagen, gewoon inpluggen (die grote zwarte en bruine stekkers) en dat werkt.
Kwaliteit is er enorm op vooruit gegaan want er stak een oude blaupunkt in en de sony heeft 4x 45W. Speakers achteraan werken ook perfect (zeteltjes trilde zelfs wat mee tijdens test 8) )Het zijn allemaal Porsches dus veronderstel ik dat ze in iedere wagen wel hetzelfde type van speakers staken of vergis ik mij daarin?
in antwoord op: geluidsinstallatie in 968heb ik ook al dikwijls gezien maar ik vind ze eigenlijk niet zo mooi die van de cabrio. Zo langs de zijkant ziet hij er maar vreemd getekend uit.
Sommige tekeningen zijn wel knap maar die van de cabrio valt tegen :cry:Had hem liever van een schuine hoek gezien
in antwoord op: Nice drawing Boxsterhmmm juist gezien dat de carrera GT met 558pk langzamer is dan de 993 GT2.
3,7sec voor de 993 GT2 en voor de carrera GT slak :wink: 3,9sec
De snelste porsches zijn dus de 993 GT2 en de 911 GT1 van 1996
De 959 en carrera GT zitten op 3,9sec 8)
in antwoord op: 0-100 van 911 carrera tov 964 ?zeker, effe m’n boekske erbij gaan halen:
993 C2 met 272pk => 0-100km/h: 5,6sec , max 270km/h
hij is 210kg zwaarder dan een 3,2 en 80kg lichter dan de 964 Carrera4
993 Turbo met 408pk => 0-100km/h: 4,5sec, max 290km/h is nog wat anders natuurlijk desondanks hij nog eens 205kg meer weegt dan de 993 C2 :P
En om volledig te zijn:
993 GT2 met 430pk => 0-100km/h: 3,7sec, max 300km/h en is 80kg lichter dan de 993 C2 :wink:
in antwoord op: 0-100 van 911 carrera tov 964 ?Eigenlijk wel mooi dat als hij 10j zo heeft gestaan dat door benzine pomp en paar rubbertjes te vervangen hij toch terug draait.
Ik veronderstel wel dat m’n dan opnieuw zo’n motor moet inrijden zoals men zegt…
in antwoord op: motor draait terug@Timo911 Ik heb je een PM gestuurd
Ge moet wel nen handige jongen zijn om die kleine zeteltjes met leder te kunnen overtrekken.
Ik ga zeker eens naar zo’n UT-Model zoeken, jammer genoeg rond het Leuvense niet veel soeps voor modelwagentjes blijkbaar, zal naar Hasselt moeten vrees is ofwel Oostende, dagtripje volgende week toch recup 8)
Ondertussen 2 Bburago modellen op eBay ‘gewonnen’ maar nog niet aangekomen dus geen idee hoe mooi afgewerkt ze zijn.
Ik zie inderdaad dat het UT-Model met open kap maar zonder hoes is gemaakt, mooi, zo rij je toch in 90% van de gevallen rond :)Jammer geen gesloten 993 Cabrios, wel een 996 Cabrio met gesloten dak gezien, niet mis
in antwoord op: Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?He’s alive
Zie maar dat em goed kan remmen of ge kunt hem niet meer tegenhouden
:lol:
Is hij dan zo lang “dood” geweest?
in antwoord op: motor draait terugJa ik dacht er gisteren ook aan. Misschien moet iedereen met interesse zijn huidig verzekeringsbewijs eens scannen en doormailen naar Luke? Misschien voor alle wagens die je wil overzetten + wat je allemaal wil verzekeren (BA, brand, beesten (geen insecten :lol: ), vandalisme, glasbreuk, diefstal, geen volledig jaar BA verzekeren e.d.)
in antwoord op: VZW & Verzekeringeerste ontkoppel, motor aanzetten, dan schakelen, dan beetje gas geven, ontkoppeling zachtjes lossen en beetje meer gas geven en dan op uw gemakske rijden (eventueel ontkoppelen en schakelen herhalen indien nodig) totdat motor op temperatuur is en dan [size=200:11sux1qc]GAS[/size] geven :lol:
in antwoord op: koppelingspedaal op de vloer