Aangemaakte reacties
-
Idd, brrr :?
Hopelijk komt dat allemaal in orde met onzen Hamster!!! :(
in antwoord op: Dat ziet er ni goe uit…Tssss Seta :wink:
Ik heb geen helm dus dat probleem stelt zich al niet :)
Groetjes,
SidewindR.
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006[quote=”fdeville (in nóg ander topic)”:80e4oxce]De kogel is door de kerk: heb me zopas een 964 Carrera 4 gekocht :D D D
Ik zal dus zelf binnenkort laten weten of dat (4×4) ook in de winter nuttig is of niet 8) [/quote]OK, ik loop steeds wat achter op de feiten precies :lol:
Het antwoord is dus JA! :wink:
PROFICIAT!!!
in antwoord op: 4×4 of niet ?[quote=”fdeville (in andere topic)”:3kb7ht74]Ik heb uw raad goed opgevolgd en me dan maar een 964 C4 gekocht…[/quote]
:?:
Ge hebt dus ene gekocht? :D
in antwoord op: 4×4 of niet ?[quote=”patrickvb and also what Porschke”:30opr0j9]zomerbanden en winterbanden: met elk type wagen een wereld van verschil.
Ik kan het rijden met winterbanden – ook in België – aan iedereen aanbevelen.[/quote]Klopt VOLLEDIG! Zolang je er zelf niet mee gereden hebt kan je dat allemaal maar moeilijk geloven maar ik kan u verzekeren dat het verschil echt enorm is!
Groetjes,
SidewindR.
in antwoord op: 4×4 of niet ?Seta,
Ik ga het dus ook wagen om mee te doen hè, ‘k heb u een mailtje gestuurd :)
En we doen er tenslotte een pak kinderen (onzelf incluis) een groot plezier mee! :wink:
Groetjes,
SidewindR.
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006Whoohooooow!!!
Dikke proficiat aan jullie beiden!!! :D
Olav.
in antwoord op: Voor de tweede keer PAPA ![quote=”stefx911″:htwj6v1c]O ja, Sidewinder, heb onlangs de DVD van de Porschefun rit gezien. Proficiat met je tweede plaats op het parcours! Zo zie je maar dat de “oudjes” niet moeten onderdoen hé. :wink: [/quote]
:lol: Thx Stef, gaat dat over mij of over mijn voiture? :lol: :lol:
[size=59:htwj6v1c]Ik zal maar beter zwijgen met mijn 27 lentes ;-p[/size]
Ja, ik vond het zelf ook wel straf hoor die 2e plaats, zo nat en glad en dan al die mannen met hun 997S-en met ABS, traction control, PSM,…………. :wink:
in antwoord op: Ook ik ben op zoek naar een 911: graag wat advies[quote=”RSR”:rpakezdc]Idd wij kunnen dat maar je zal onze gegevens niet vinden op http://www.lecars.be omdat onze surfer niet meer werkt.[/quote]
Uwe server bedoel je? :?
Heb net eens geprobeerd en http://www.lecars.be werkt gewoon normaal hoor! :wink:
in antwoord op: wie kan mij helpen met koppakking herstellingIk kan hierbij dus bevestigen dat Stef zijne 911S 2.7 echt niet moet onderdoen voor een Carrera 3.2, ‘k heb het zelf al mogen ondervinden :wink:
Die van Stef is echt wel in ONGELOOFLIJKE staat natuurlijk…Anyway, veel geluk en plezier met je zoektocht! :-) )
in antwoord op: Ook ik ben op zoek naar een 911: graag wat adviesWow, mooi mooi, een turbo 3.6! :D
Proficiat en heel veel plezier ermee!!
SidewindR.
in antwoord op: Onze Porsches[quote=”ferdy”:sunzhjlh]Wat denken jullie, er zijn mischien nog 5 raffinaderijen, o.a. Total-Fina , Shell, Esso, Texaco, ….. de GROTE merken dus.
Waar halen al die kleine merken zoals JET, OCTA+, DATS, MAKRO dan hun brandstof produkten ??????????????
Bij Makro komen er GROTE merken leveren, is dit produkt dan van minder kwaliteit ?
Is het economisch verantwoord om verschillende kwaliteiten te produceren?
98 octaan is overal 98 octaan, er zijn zeer strenge normen en die moeten nageleefd worden !Grote merken willen de prijzen hoog houden en alle argumenten zijn goed om de verbruiker om te leiden ( lijden).
Zijn het dan allemaal sukkelaars die bij Makro gaan tanken of prijsbewuste verbruikers, ik weet het niet maar er zijn er in elk geval meer en meer.[/quote]
Beste Ferdy,
Het zijn zeker niet allemaal sukkelaars die bij Makro tanken en het klopt dat grote merken aan budget-pompen leveren, MAAR, zoals ik al zei zitten er dan minder of geen additieven in die benzine… en dat heb ik niet uitgevonden hoor!
Greetz,
SidewindR.
De kostprijs van de additievencocktail die de grote merken bij hun benzine voegen is ongeveer een 2 a 3 “oude frank” per liter. De witte merken zijn nu net een 2 a 3 frank per liter goedkoper, en je kan al raden hoe ze aan dat verschil komen.
Een eigen ervaring met mijn golf II vroeger bevestigt dit: normaal moest die op 98 rijden maar als student werd er soms wel eens 95 getankt, altijd van Shell. Nu was dat geen enkel probleem. Tot ik ooit eens 95 tankte van “Netto Oil”, 3 frank per liter minder MAARRR, ik kreeg mijne golf bijna niemeer uit omdat hij gewoon bleef na-pingelen!!! Sindsdien heb ik dan ook nooit meer “witte-naft” getankt! De reden waarom dit bij de Shell benzine geen probleem was waren oa de anti-pingel additieven.
Ooit ook als student de labo’s van Texaco in de buurt van Gent bezocht. Daar werd ons ook duidelijk verteld dat de benzine bij de witte merken op zich perfect dezelfde oorsprong kan hebben dan bij grote merken. Die komt toch in bulk toe vb in de haven van Antwerpen. Maar achteraf voegen de merken er hun specifieke additieven aan toe…
Hopelijk verduidelijkt dit het een en het ander.
Groetjes,
SidewindR.