
Aangemaakte reacties
-
Ik ken ‘n kerel in de UK die auto’s in folie zet, perfect op maat, geen randjes, onzichtbaar, ongelooflijk degelijk materiaal en vooral vakmanschap…
Kost wel handenvol geld, maar als je je originele lak wil houden…
In antwoord op: Het is zover, "hij" is er (part 2)Heb je’m eigenlijk ooit getest met GSM? Ik gebruik TomTom maar die valt tegen als Bluetooth Carkit…
In antwoord op: eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3Schoon gerief :) D
In antwoord op: eventjes mijn fat ass voorstellen…964 turbo II 3.3Ik denk dat TurboWannes wel ‘ns komt kijken, als hij klaar is… En luisteren ook, naar die nieuwe uitlaat :)
In antwoord op: Eindelijk een vervanger gevonden[quote=”stefx911″:styorhr2]16 PK : 874,50€ als ik het goed heb[/quote]
Zoiets is ‘t inderdaad :)
In antwoord op: Vraagje BIV en wegentaxRS replicas zie je inderdaad tussen 27500 en 35000 (soms zelfs nog meer), en echte RS vanaf pakweg 40K… Was inderdaad superkansje geweest !!
Moest mijn Cab wegzijn, zou ik zelf wel interesse hebben eigenlijk… Kan je de info doorsturen?
In antwoord op: Herkenningspunten van 964 rsKan je es wat meer vertellen over de auto die je op’t oog had?
In antwoord op: Herkenningspunten van 964 rsGezien de grote uitsparingen in de bumpers zie ik zelf liever de grote platen, maar ‘t is wel netjes opgelost nu :)
In antwoord op: Kleine platen <> grote platenIk heb zo’n 3-delige in 18 op mijn cabrio, en dat vult ‘m mooi uit… Ik moet zeggen dat die nieuwe Carrera velg zeer mooi staat onder de 964, ‘t is eens wat anders… Doen ;-) )
In antwoord op: Velgen keuze , t’is nie moeilijk[quote=”stefx911″:1rmm8tbi]Porsche 911 RED BOOK raadplegen…[/quote]
Staat dat ergens online, eigenlijk?
In antwoord op: Herkenningspunten van 964 rs[quote=”Kustom creations”:1y2cgiug]Aan welke punten kan je zien dat een 964 rs een echte is?
Omdat hij genummerd is? Of zijn er veel visuele kenmerken?[/quote]Er zijn bedrijven die gespecialiseerd zijn in replica’s bouwen. De gemakkelijkste en enige juiste manier is aan de hand van het chassisnummer.
Verdere kenmerken zijn het ontbreken van coating onderaan de auto, dunnere ramen, nooit schuifdak of airco of airbag, etc…
In antwoord op: Herkenningspunten van 964 rs[quote=”993S”:3b3f10dw]Kan nie volgen Mark , je beantwoord een vraag die niet gesteld is.
Maar voor de rest zal het wel kloppen wat je zegt.
Ken Heinz al lang. Hij was vroeger een heel goede klant van mij. Ken Heinz al van toen hij pas begonnen was.[/quote]Was als reactie op mijn opmerking om de auto eens onder handen te laten nemen door een professionele “detailer”, kwestie van hem 100% kras en swirl-vrij te hebben ;) (zie vorige pagina)
In antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.[quote=”Setakira”:utlkov6c]euhm, Denis kennende doet hij dat liever zelf :lol: [/quote]
Haha ja ik doe ook liefst mijn auto’s zelf, maar als er swirls (waskringen) in de lak zitten, is vaak machinale behandeling nodig, en daarvoor heb je toch wel ervaring nodig…
In antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.Schoon gerief…
Als ik ‘n tip mag geven, maak ‘n afspraak met iemand als http://www.wax-it.be om hem compleet te detailen, dan is hij “beter als nieuw”… En dan kan hij de garage in…
Veel (kijk?) plezier ermee :)
In antwoord op: Even mijn 964 voorstellen , t’is een Rode.Netjes :) Veel plezier ermee ;)
In antwoord op: halelouia her i am