Aangemaakte reacties
-
dit ziet er wel cool uit
even uitzoeken of die op de juiste plaats komen danin antwoord op: Tiptronic > schakelen aan het stuur[quote=”Yellow Submarine” post=235395]Van de 964 ben ik fan.
Minder van het beige interieur in geval het koetswerk rood is, sorry! Klassiek Ferrari combo, dat wel.[/quote]
Ik heb zelf altijd gedacht dat ik dit nooit zou kopen, maar toen ik de wagen zag, was ik op slag verliefd.
Ben gewoon om met donkere interieurs rond te rijden (bvb een 3.2 met bourgundy en een espresso exterieur) maar dat zacht beige natuurkleurig ledertje met rode lak heeft een hoge aaibaarheidsfactor.
Zoals hij nu staat heeft hij een hoog knuffel gehalte en dat is wel eens een leuke afwisseling (ik rij er precies iets rustiger in dan in de donkere 3.2)
de cups zullen daar wel wat verandering in brengenin antwoord op: Groeten aan iedereen[quote=”deepee” post=235386]voor de 7,5 inch velgbreedte heb je dan wss een komma gebruikt ipv een punt :idea:
er staan op PFNL nog diverse setjes te koop van een forummer uit Eindhoven, versturen met kiala van NL > B kost 7 euro,[/quote]
Thx voor de tip!
Best is dus een setje originele porsche spacers voor een 996 van 17 mm te kopen.
Kan daar iets mis mee zijn? Krom of zo?
in antwoord op: cup I 7,5 ET65 en 9 ET55De 964, maar in compleet originele trim met de 90 design wielen.
Staat in originele lak! met blutskes en builkes, maar zeer zeer proper, ook interieur in natuur kleur staat hem goed met rood (mijn smaak)
Ben gek op de cup velgen, en die gaan er dan weldra eens onder komen.
Nog bandjes vinden die me aanstaan (liefst een 225 vooraan, maar het wordt me afgeraden)
Attachments:in antwoord op: Groeten aan iedereenDat is raar. Ik had dezelfde calculator gebruikt, en er kwam telkens “the same” in de vakjes.
Had zo al een vermoeden dat ik op 15 zou uitkomen Streather is wel betrouwbaar denk ik.
Waar koop ik best de spacers?
in antwoord op: cup I 7,5 ET65 en 9 ET55Thx voor de uitleg.
Idd, als er spacers nodig zijn, dan ga ik voor de duurste versie, zonder twijfel.
Maar op een site waar je de offset kan berekenen, kwam ik erop uit dat de 7,5 met een 65, eigenlijk overeenstemt met een 7 met ET 55. De 10 mm verschil word gedeeltelijk opgeheven door de 0,5 inch bredere velg.
Volgens Adrian Streather zijn boek en uitleg zouden er wel spacers moeten gebruikt worden.
Ik heb de indruk dat het berekenen van ET met een andere breedte van velg precies niet zo makkelijk is.
in antwoord op: cup I 7,5 ET65 en 9 ET55Goeie avond
Is er nu al duidelijkheid over de wagen? SC met andere motor, een 3.2? Dus niet matching.
Prijs bespreekbaar?
Mvg
in antwoord op: Porsche 911 SC 1983 3.2 (verkocht)[quote=”triekmans” post=166116]Prächtige wagen ( proficiat met je restauratie) heb Gans de topic uitgelezen, toen je hem kocht was ik al fan en daardoor ben ik nog meer fan geworden.
Heel toevallig kocht ik vorige week die ( reeds 2 maal vernoemde) Jubi in Moorslede.
Wel ook wat werk aan, maar ben tevreden met de aankoop. In de toekomst neem ik wel eens contact met je op. Jij bent ondertussen een expert op dat gebied
groetjes
patrick[/quote]proficiat, zal meer dan wat werk zijn…vrees ik, toch klopje gehad achteraan?in antwoord op: 1993 Porsche 964 WTL