Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • En is leasing dan geen oplossing? Dan is de wagen toch geen eigendom van je bedrijf?

        Ongelooflijk :cry:

          Dus stel ik koop mij een 997 van 50.000 euro, dan geld de 50.000 euro als catalogus waarde voor de berekening van de vaa?

            Is er ergens op het net een goeie simulator? 2 weken geleden ergens op een forum een simulator tegengekomen maar vind hem niet meer terug.

            Ik herinner mij toen dat de nieuwe 911 zijn VAA op een goeie 1100 euro per maand komt. Maar nu vraag ik mij af indien ik op mijn zaak een 997 van pakweg 3/4 jaar oud zou kopen of er dan veel verschil in het VAA zit?

              Echt een pestbelasting :?

              Mijn A5 zit op mijn zaak, resultaat maandelijks 450 euro ophoesten.
              Oplossing hem privé inkopen maar dan heb ik niet genoeg geld meer om mij een porsche 997 aan te schaffen die ik sowieso privé dacht te kopen in de loop van dit jaar.

              Verkoopt de firma de A5 dan krijg je dat geld niet uit je bvba tenzij via dividend waar je dan nog eens op belast wordt via personenbelasting en rsz.

              En doe je de firma wagen gewoon weg dan maak je te weinig kosten en hebben ze je via de vennootschapsbelasting. Een straatje zonder eind.

                Ja inderdaad wel schandalig wat vadertje staat de automobilist weeral lapt.
                Misschien kunnen we beter gewoon allemaal met “z” nummerplaten beginnen rijden …

                  @ Oli-Carrera: Bedankt voor de info. Aan welk bedrag mag ik mij ongeveer verwachten voor een omnium?

                  @ Reys: Sportchrono ook in combo met manuele schakelbak of is dat dan eigenlijk eerder geen verloren optie? En tijdig olie, check!

                  Ben trouwens gisteren een proefrit gaan rijden met de nieuwe 911. Knap ding, vooral ook wat het interieur betreft, veel ruimte voor een sportwagen.
                  Ik kan spijtig genoeg nog niet vergelijken met het vorige model (997) maar ik denk dat het nieuwe model wat aan sportiviteit zal missen in vgl met de 997? Lijkt mij allemaal zo groot en smooth voor een sportwagen. Ik was wel enorm onder de indruk van het geluid van de sportuitlaat, damn 8)

                    Ok dat gaat wel lukken. Echter wat het aantal km betreft zal ik eerder gaan naar de 20.000 per jaar.

                      [quote=”Jochen” post=89136]Bij mij Porsche binnen en jong werkpaard buiten (Bmw). Ik gebruik de P voor lange ritten, brood halen is met de Bm. Goede P specialist is mms even goed, had eerlijk gezegd nog geen problemen met m’n P, dus buiten olie filters en bougies had ik geen kosten…[/quote]

                      en hoeveel kilometer al gereden?

                        [quote=”funny” post=89151]Welkom hier ,heel wat vragen !

                        Binnen of buiten ,de liefde voor een wagen zal de doorslag geven .
                        Niet meer dan logisch ,met de komst van de 991 ,Vaa en 10 maanden verder zullen de prijzen dalen :cry:
                        Bij elke wagen is het raadzaam om liever de motor warm te laten worden .
                        Welke generatie ? Afhankelijk van je budget .

                        Succes in je zoektocht[/quote]

                        dus technisch gezien verder geen verschil tuss de verschillende generaties?
                        hier en daar gelezen dat sommige 997’s makkelijk motorschade hebben, vandaar mijn vraag ..

                          [quote=”911-lover” post=89174][quote=”soulphonic” post=89097]Ok thanks.
                          En wat als je voorlopig geen carport hebt? :oops:[/quote]

                          Dan zet je even een tent van 9×3 meter die dan dienst doet als carport . Heb ik hier ook (zie achtergrond)

                          goeie tip eigenlijk, merci!

                            Ok handig en komt in orde ivm dat logo 8)

                            Nu nog wat hulp bij de andere vragen :lekker:

                              Ok thanks.
                              En wat als je voorlopig geen carport hebt? :oops:

                                Dat is ook een optie ja. Sowieso heb ik tijd hoor, ik denk dat ik ook ga wachten tot zomer 2012 wanneer de nieuwe porsche op de baan gaat te zien zijn, ik hoop/verwacht dat de prijs van de 997 dan toch nog iets zal zakken?

                                  Ok bedankt voor de tip.

                                  Ik ga sowieso voor originele onderdelen, tenzij het niet anders kan zoals met bv ophanging.

                                  Zou iemand mij ook eens kunnen zeggen aan welke kosten ik mij mag verwachten inzake verzekering, taks, onderhoud, … kwestie van mij toch wat te kunnen voorbereiden :-)

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)