Aangemaakte reacties
-
Verkocht buiten het forum. Mag slotje op.
in antwoord op: Ducktail voor 964Special forumprijsje dan, €500 voor de hele set
in antwoord op: Ducktail voor 964Weeral iets bijgeleerd, merci Koen
in antwoord op: Ducktail voor 964Een goed bod mag uiteraard ook he
in antwoord op: Ducktail voor 964Dacht het niet, is specifiek voor de 964 gemaakt.
Verschil zit hem in de bevestigingspunten van de scharnieren.
Voor de rest wel identiekin antwoord op: Ducktail voor 964De omschrijving is wel heel summier en zo een prijs bepalen onmogelijk.
Coupe? targa? Cabrio?
Staat?
Kleur?
historiek?
opties?
….Als dit een verzorgde wagen is met historiek, km stand correct, zonder roest, ongevalvrij en in eerste lak, is de prijs meer dan redelijk imho
in antwoord op: Porsche 911 Carrera (G50) – 07/1988 – 131.341 kmVolgens mij toch niet echt te koop als je 15k vraagt.
Als je een perfect setje kan vinden voor 5k en minder zijn dat we hele dure dozen ;-)
in antwoord op: Speedline for Porsche 964 3.6Waarom zet je ze dan half te koop?
in antwoord op: Speedline for Porsche 964 3.6Heb zelf ook zo eentje gehad, turbo is echt niet ZO plots en ZO agressief hoor, wel snel ding.
Misschien bij de 944 minder geciviliseerd, daar heb ik geen ervaring meeBij de 924 komt de power mooi op
in antwoord op: Porsche 931 – 924 Turbo Type IIIs niet enkel voor de pk’s maar ook voor het gewicht en zijwaartse krachten op de banden in de bochten.
Ook baanligging is een pak beterOp die €20-€30 euro extra per band ga je dan toch niet besparen hé, allee ik toch zeker niet
in antwoord op: Let op je banden!Waren het N gekeurde banden?
in antwoord op: Let op je banden!Duwen op het “trekknopje”
in antwoord op: Voorstelling Nico – nieuw lid – Targa van 1986Proficiat Nico! ;-)
Geniet ervan!
Deed toch wel wat hartzeer als ik je ermee zag vertrekken, maar ik weet dat hij goed gesoigneerd zal worden en dat je ervan zal genieten.
in antwoord op: Voorstelling Nico – nieuw lid – Targa van 1986