Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 584)
    • Nog niet, ondertussen nieuwe distributieriem en balansasriem met spanrollen gekregen. Binnenkort nog een onderhoud.

        Daar is wat geld aan besteedt ja, veel plezier aan gehad en nog eigenlijk. Moet niet echt weg maar als een liefhebber zich aanbied mag hij gaan. :)

          Onderhoudsboekje aanwezig + brochure

            Voor de volledigheid de auto is van 86 en de 150pk versie.

              De reglementering op ruiten is inderdaad veranderd, meer afgestemd op Europese regelgeving. Wanneer men graag wegenvignetten verzameld op zijn vooruit waardoor de zichtbaarheid meer en meer belemmerd wordt is het niet meer dan normaal dat je daarvoor een rode kaart krijgt. Bedoeling is dat de oude wordt verwijderd en dan de nieuwe plakt. Nu ik weet niet hoeveel de dame in kwestie er verzameld had maar het zullen er wel een aantal geweest zijn.

                Inderdaad, trouwens butylband is plakkerig en komt niet terug in originele toestand na induwen.

                  Al eens info gevraagd op 924 forum.nl? Daar gaat toch iemand u verder kunnen helpen.

                    Hoe komt het dan dat er bij mij een rubber zit? Volgens mij is bij de 924 en 944 typ1 de ruit geplaatst met kit daarna lijst met rubber. Mijn ruit is nog de originele fabrieksaf geplaatst.

                      Ik vrees dat je toch de originele rubber nodig gaat hebben ivm voor gevormd. Anders gaat de hoeken niet mooi zijn. Navraag doen bij Porsche dealer. Of goede occasie.

                        Met kit geplakt vermoed ik, rubber vult gewoon holte op onder sierlijst. Waarom de ruit zo diep werd gelegd???

                          Is een rubber

                            Bij mij zit daar een rubber tussen, 924S van 1986.

                              Bij mijn blauwpunkt van vroeger moest ge die van een paar uur tot in het slechtste geval een paar dagen op batterij spanning houden. Dus aan laten staan. Ik weet niet of dat bij die van u ook zo is of hoe oud de radio is maar kunt het misschien proberen.

                                Swepco heb ik er ook willen ingooien maar heb er dan ook over horen zeggen dat je moet oppassen i.v.m. de synchromessen. Daarom heb ik het maar niet gedaan en op safe gespeeld.

                                  Bij mijn 924S ook eerst de 75W90 erin gedaan daar ze de 80W die voorgeschreven staat niet hadden. Bij koud weer voelde je goed de tanden in elkaar grijpen van 1ste naar 2de de eerste kilometers. Heb nu deze winter de 80W via internet besteld en toch een heel verschil, veel beter schakelen bij koud weer. Beide waren van Kroon oil.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 584)