Aangemaakte reacties
-
Is een aftermarket klapdakje, vind ik minder maar is wel in zeer goede staat. Er is heel wat werk aan, maar is in betere staat als die er op het eerste zicht uitziet. Zit nog een gaaf nooit gebruikt reservewiel in en een compleet gereedschapstasje. Extra optie zijn sportstoelen in perfecte staat, elektrische spiegels.
Attachments:in antwoord op: Advies bij aankoop 924EUh morgen, staat in een hangaar met 50 andere oldtimers. Helemaal onder het stof en met wat werk aan, staat een heel tijdje.
in antwoord op: Advies bij aankoop 924Morgen staat mijn 924s in mijn garage, spijtig zonder targa maar wel met een klapdak. Ik persoonlijk vond de 924s mooier dan de 944. Hoewel ik de 944 ook zag zitten. In de toekomst denk ik ook dat de 924s meer gegeerd gaat zijn dan een 944.
in antwoord op: Advies bij aankoop 924Simpel kijken of er geen sporen van lekkage te zien zijn of herstellingen van lekkage.
in antwoord op: Advies bij aankoop 924Bedankt voor de reacties. Ik ben niet zeker in geval het een geschroefd oog was of deze nog bij de auto zit. Het zou anders eens onaangenaam kunnen zijn bij het takelen ;)
in antwoord op: vast sleepoog vooraanIK heb in de tijd omgeschakeld naar carburatoren daar mijn injectie het liet afweten (stuurdoos), en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van had. Het geluid in hogere toeren is gewoon als muziek in de oren. Het afstellen is niet altijd simpel dat wel maar die van mij was wel vinniger geworden en beter starten bij warme motor.
in antwoord op: Carbu of injectieDit had ik graag geweten wanneer ik donderdag mijn 924S moet gaan ophalen ivm het optrekken op de aanhanger.
in antwoord op: vast sleepoog vooraanBij de gewone 924 stoelen heb ik gezien dat het middenstuk van de zit niet verder uitsteekt dan de zijkanten ervan en ook iets minder kuip. Als ik mij toch niet vergis??
Blijkbaar zijn het turbo stoelen zoals op deze foto maar het zijn beige en met in het licht geborduurd de merknaam Porsche . Scheuren deze ook in de zit lijk de gewone zetels?
[quote=”mcklusky” post=125121]Welkom Steri, er word wel vaker een sportzetel aan de chauffeurszijde geplaatst als optie, al vaak gezien bij 944 en 968 en bij de 924 Turbo en GT bij een 924S heb ik het nog niet gezien, heeft de wagen nog andere opties, zoals andere motorkap, turbogrill of spatbordverbreders ?[/quote]
Voor zo ver ik weet is die voor de rest gelijk een gewone S.
Na een kijkdag en online veiling, ben ik hoogste bieder van een 924S, en zou die donderdag in mijn garage staan. Het is een beetje een gok maar heeft zeker troeven. Staat lang stil, heeft weinig kilometers, gaaf interieur en gave carrosserie. Is ook compleet origineel.
Kan het zijn dat er 2 soorten zetel in de 924 werden geplaatst, in optie? Die erin staan zijn meer kuipzetel
Vooral de zit is niet zo afgeplat.Bedankt voor de tips, ik ben al wat gewoon met de 914 en ken de tegenslagen die kunnen volgen. Nu het voordeel is dat ik zelf veel kan en durf aan te beginnen :lol: Geeft soms wel wat slapeloze nachten maar ja dat komt ervan als je stijfkop bent en het absoluut zelf wilt doen.
Ik heb nog foto’s van de 914 maar die staan ergens op een externe harde schijf als ik eens tijd heb dan…. :)
Voor de duidelijkheid keuringsinstantie doet enkel wat het ministerie (FOD) oplegd. Keuringsinstantie is trouwens een privé bedrijf dat controle krijgt van de FOD en kan gesanctioneerd worden indien het de regels niet naleefd.. Dus zou men het ministerie moeten voortrekken ipv de keuring. Nog misschien een weetje, er zijn europese regels waar ieder land van de europese unie zich dient aan te houden maar ieder land op zich mag de regels strenger maken. Bv.: remevenwicht volgens europese unie is max 30% maar in belgie wordt max 25% gehanteerd.