Aangemaakte reacties
-
nee hoor, voel me niet aangevallen. Kan tegen stootje.
Ik begrijp uw reactie. Ik wil juist stellen. Wanneer ga je over die grens wat betreft modificaties. Voor de ene zijn dat uiterlijke kenmerken, voor de andere mechanische onderhuidse verbeteringen. Dat is voor iedereen verschillend en dat moet je respecteren. Ik zou nu kiezen voor een originele. Twee jaar terug nog voor een omgebouwde.
@ 911-lover : Ik geef de voorkeur aan een vrouw die geen lipstick nodig heeft om mooi te zijn. Ook daar verschillen we gelukkig allemaal van mening. Anders zouden we allemaal op dezelfde vrouwen vallen :)
Ik heb een omgebouwde 911- 964look met originele porsche-delen.
Ik viel voor de charmes van een 964, maar dan kon ik niet profiteren van een oltimertaks en een lage verzekering(zonder kmbeperking). Voor mij toch de belangrijkste reden van mijn ombouw.Ik ben bijna 2 jaar aan mijn wagen bezig geweest en voor hij af was had ik eigenlijk al spijt van mijn ombouw. Ik had inderdaad wel al wat geinvesteerd en kon/wou niet meer terug. Ik denk dat de liefde voor een pure porsche met de jaren komt. Ik zou nu voor een origineel exemplaar opteren, hoewel ik vind dat mijn ombouw zeker geen miskleun is. Trouwens zoals cabriowim liet zien op het Nederlandse forum is niets onomkeerbaar. (terug ombouw van 964look naar origineel)
Aan de andere kant begrijp ik jullie ook niet helemaal. Een originele porsche is toch de porsche zoals hij van de band rolt. De ene met fushen, de andere met die minder mooie velgen ; De ene lelijk groen de andere mooi zilver ; de ene met een mooie interieurkleur de andere dan weer niet ; enz.
Herschilderen in een andere kleur dan de originele, andere velgen plaatsen dan de originele, witte pinkerkapjes plaatsen , … vind ik even verkeerd dan een ombouw. Origineel is naar mijn mening pas echt origineel als je niets wijzigt aan de wagen. Praten jullie elkaar goed omdat BIJNA geen enkele 911 hier nog volledig origineel is ?Voor de duidelijkheid. Ik ben helemaal niet in mijn gat gebeten en mijn conclusie is zeker NIET kwetsend bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar de reacties.
Bij pelicanparts is er een hardtop te verkrijgen, maar niet doorzichtig dacht ik.
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/kse … =JM-PRO-T1
Ben er ook nog op ebay.de tegengekomen een hele tijd terug. Kwam wel uit polen of tsjechië, dus weet niet of het betrouwbaar is om er daar eentje te bestellen.
in antwoord op: Verschillende soorten targadaken porsche 911 targa 1979Ik heb de mijne ook vervangen op mijn SC en zat met hetzelfde probleem. De moer zat eveneens muurvast. Niet los te krijgen met hamer en doorslag of speciaal gereedschap. Ik heb de boel moeten goeiend heet stoken en achteraf met een hamer en bijtel vrij makkelijk kunnen loskloppen. Misschien heb je er wat aan ? Veel succes.
in antwoord op: Wat is dit ?Die had ik reeds gedownload, maar het is me nog niet duidelijk. De aulillary spring (ronde veer) zoals ze wordt genoemd zit aan de ene kant vast aan de clutch release lever, maar de andere zijde ?
Ik vrees dat ik eens zal moeten gaan kijken bij een andere porschebezitter met een 915-boite.in antwoord op: koppelingskabel / mechanisme terug monteren en afstellen