Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
    • wim ,ik zal eerst de benzinedruk na de accumulator controleren.
      turbo ,ik heb 2 aansluitingen aan de bovenzijde.
      wim, bedoel je met plunjer de pomp ?

        bij mij vermoed ik een lekkage bij de keerring achter ventilatorpulley
        dit is m.i. geen o ring kun je deze vernieuwen zonder de motor uit te bouwen, D.M.V. de pulley eraf halen daarna de keerring uitwisselen

          ik had hem al ingespoten zal ik nog een paar keer doen
          bedankt ga ik proberen

            deze slang van bruin karton van 6 cm diameter is ook te koop bij de caravandealers word daar ook gebruikt voor de verwarming

              1976 california
              hoofdremcylinder met schakelaar

                probleem gelokaliseerd
                breuk in blauwe draad maar weet nog niet waar
                leg maar een nieuwe draad langs buitenkant kabelboom denk ik
                of weet iemand een manier om de juiste locatie van de breuk te bepalen

                  luchtschuif gedemonteerd
                  klep staat niet helemaal open (3/4 gesloten)kan klep wel open drukken met schoevendraaier
                  moet deze helemaal open staan?
                  ik meet 23 ohm op de klep moet 33 ohm zijn hoe kan ik dit oplossen?
                  als ik de klep met een fhon verwarm gaat de klep verder dicht

                    wim,
                    ga ik ook controleren je hoort er nog van

                      wim,
                      ik heb er niewe injectoren ingezet,mengsel staat rijk afgesteld.
                      de warmloopregelaar kan ik alleen maar testen op massa en voeding??

                        Wim allereerst bedankt voor de info
                        auto heeft vlg’s de spuiter geen schade gehad.
                        Ik dacht dat de excentrische bouten voor het uitlijnen bestemd zijn?
                        Ik laat hem zo staan en opnieuw uitlijnen .

                          Oke wim maar ik kan alleen de hoogte achter aanpassen d.m.v. de veerplaten te verstellen.
                          Ik heb nu de linkse torsie as een tand naar beneden verstoken.
                          De hoogte is nu L en R gelijk zowel voor en achter.
                          Als de auto op zijn wielen staat is de hoek van de veerplaten L en R gelijk.
                          Gecontroleerd met een verstelbare gradenboog (i.p.v. pernumeter).
                          Het verschil inhoogte tussen de centers van de wielen en torsieas is 10 mm.
                          De auto staat op de dorpels gemeten waterpas.
                          Echter de wieldruk is niet goed LV 205kg LA 350kg RV 235kg RA 300kg.
                          Voor de wieldruk zou ik LA weer moeten verlagen.
                          Maar dan komt hij weer lager te staan t.o.v. rechts.
                          Wat stel jij voor ??

                            bedankt hier kom ik ook wel verder mee.
                            maar er staat geen omschrijving bij waarvoor fusee 1t/m 18 is etcetera

                              probleem gevonden
                              kabelbreuk achter in de zekeringenbox

                                Ik heb geen spanning op de onderste zekering achter in de motorruimte dus ook niet op de BHKZ (911s 2.7 1976)
                                Volgens het E schema komt de voeding via nr 11 uit de kofferruimte
                                Alleen klopt bij mij de kleur niet welke op nr 11 is aangesloten ( boven wit/onder groengeel)
                                Wel heb ik al verschillen in de schema,s gevonden (JH Haynes en een schema voor in de usa geleverde 911)
                                Waar moet de spanning vandaan komen voor deze zekering

                                  Kan ik een gewoon normaal filter gebruiken ?

                                  Volgens het werkplaatsboek moet er een fullflow filter op een 911s van 1976
                                  maar ik kan niets vinden van ingebouwde terugslagklep in het filter!

                                  Of is dit voor een 911s van 1976 niet van toepassing ?

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)