Aangemaakte reacties
-
wim ,ik zal eerst de benzinedruk na de accumulator controleren.
turbo ,ik heb 2 aansluitingen aan de bovenzijde.
wim, bedoel je met plunjer de pomp ?in antwoord op: 911 2,7 1976 start niet meerbij mij vermoed ik een lekkage bij de keerring achter ventilatorpulley
dit is m.i. geen o ring kun je deze vernieuwen zonder de motor uit te bouwen, D.M.V. de pulley eraf halen daarna de keerring uitwisselenin antwoord op: Oliedruppels onder de motorik had hem al ingespoten zal ik nog een paar keer doen
bedankt ga ik proberenin antwoord op: handrem 911 1976deze slang van bruin karton van 6 cm diameter is ook te koop bij de caravandealers word daar ook gebruikt voor de verwarming
in antwoord op: Buizen verwarming onder dashboard 911 SC ’791976 california
hoofdremcylinder met schakelaarin antwoord op: hoofdremcylinderprobleem gelokaliseerd
breuk in blauwe draad maar weet nog niet waar
leg maar een nieuwe draad langs buitenkant kabelboom denk ik
of weet iemand een manier om de juiste locatie van de breuk te bepalenin antwoord op: accu laadt niet bijluchtschuif gedemonteerd
klep staat niet helemaal open (3/4 gesloten)kan klep wel open drukken met schoevendraaier
moet deze helemaal open staan?
ik meet 23 ohm op de klep moet 33 ohm zijn hoe kan ik dit oplossen?
als ik de klep met een fhon verwarm gaat de klep verder dichtin antwoord op: Porsche 911 2.7: slecht starten koudwim,
ga ik ook controleren je hoort er nog vanin antwoord op: Porsche 911 2.7: slecht starten koudwim,
ik heb er niewe injectoren ingezet,mengsel staat rijk afgesteld.
de warmloopregelaar kan ik alleen maar testen op massa en voeding??in antwoord op: Porsche 911 2.7: slecht starten koudWim allereerst bedankt voor de info
auto heeft vlg’s de spuiter geen schade gehad.
Ik dacht dat de excentrische bouten voor het uitlijnen bestemd zijn?
Ik laat hem zo staan en opnieuw uitlijnen .in antwoord op: HOOGTE AANPASSEN 911Oke wim maar ik kan alleen de hoogte achter aanpassen d.m.v. de veerplaten te verstellen.
Ik heb nu de linkse torsie as een tand naar beneden verstoken.
De hoogte is nu L en R gelijk zowel voor en achter.
Als de auto op zijn wielen staat is de hoek van de veerplaten L en R gelijk.
Gecontroleerd met een verstelbare gradenboog (i.p.v. pernumeter).
Het verschil inhoogte tussen de centers van de wielen en torsieas is 10 mm.
De auto staat op de dorpels gemeten waterpas.
Echter de wieldruk is niet goed LV 205kg LA 350kg RV 235kg RA 300kg.
Voor de wieldruk zou ik LA weer moeten verlagen.
Maar dan komt hij weer lager te staan t.o.v. rechts.
Wat stel jij voor ??in antwoord op: HOOGTE AANPASSEN 911bedankt hier kom ik ook wel verder mee.
maar er staat geen omschrijving bij waarvoor fusee 1t/m 18 is etceterain antwoord op: zekeringen kaartprobleem gevonden
kabelbreuk achter in de zekeringenboxin antwoord op: Onstekings probleem 911 2.7 G-serieIk heb geen spanning op de onderste zekering achter in de motorruimte dus ook niet op de BHKZ (911s 2.7 1976)
Volgens het E schema komt de voeding via nr 11 uit de kofferruimte
Alleen klopt bij mij de kleur niet welke op nr 11 is aangesloten ( boven wit/onder groengeel)
Wel heb ik al verschillen in de schema,s gevonden (JH Haynes en een schema voor in de usa geleverde 911)
Waar moet de spanning vandaan komen voor deze zekeringin antwoord op: Onstekings probleem 911 2.7 G-serieKan ik een gewoon normaal filter gebruiken ?
Volgens het werkplaatsboek moet er een fullflow filter op een 911s van 1976
maar ik kan niets vinden van ingebouwde terugslagklep in het filter!Of is dit voor een 911s van 1976 niet van toepassing ?
in antwoord op: olie Porsche oldtimer