Aangemaakte reacties
-
Op deze site vind je een goed stappenplan voor een grondige reiniging.
Bert, de zaakvoerder is een fijne vent die je met raad en daad bijstaat.
Een van m’n goeie ontdekkingen van het jaar.in antwoord op: Ultimate cleaningMijnen halven trouwboek maakt er me attent op dat we binnen 2 dagen voor 16 dagen op vakantie vertrekken 8) en dat ik tot daarna moe wachten om verder te kwijlen. :wink:
Bekijk het volledige plaatje nog eens bij terugkomst.in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Voor m’n daily kan ik me dat onbetrouwbare niet toestaan maar voor een classic kijk ik daar wel anders tegenover.
De mechaniek van de sixties denk ik nog wel met vallen en opstaan onder de knie te krijgen. Aan de computerauto’s van vandaag probeer ik zelfs nie meer.
De auto is bijna van dezelfde fabricageperiode als mezelf , dus moeten we mekaar wel ergens tegenkomen :P
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Mijn ervaring blijft beperkt tot nieuwe wagens.
Onze eerste P is een 997.2 Targa 4 Pdk die dagelijks wordt ingezet en die 200% voldoet.
Ik denk wel te weten dat zo’n P van 68 qua comfort en power niets te maken heeft met de huidige generatie maar wel andere gevoelens teweeg brengt.
Bedoeling zou zijn om deze wagen te koesteren en in te zetten voor toeristische rally’s.
Moet ook nog zien hoe die hier in Luxemburg kan gekeurd worden.
Ze zijn hier hatelijk streng op dat vlak.in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966En wat is dan de huidige kleur?
Heb van degelijke mechaniek en restauratie geen kaas gegeten en zou graag beroep doen op iemand als cabrio Wim voor expertise. Niet uit wantrouwen maar om met goed gevoel een toch wel duur pareltje binnen te halen.
Zou hem dus wel eens willen bezichtigen indien dat voor jou in die omstandigheden uitkomt. Cabrio Wim moet uiteraard ook akkoord gaan.
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Ruben,
Is dat geen baliblauw? Misschien ook wat uitleg omtrent de historiek.
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Prachtige restauratie man.
Ben er helemaal van weg. Rij dagelijks met een 997 Mk II en zoek nu een 911 2.2/2.4 S, T of E om de weekeindes nog aangenamer te maken.
Indien iemand me inlichtingen kan verschaffen omtrent specialisten, sites in deze wagenniche ben ik hem/haar alvast dankbaar.Targaake
in antwoord op: Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966Ondertussen ben ik ook op zoek naar een degelijke 3.2 cabrio G 50 van 87 als WE rider
Ik schuim de gebruikelijke sites regelmatig af.
Voorkeur blauw of zwart. Zoek conditie net onder concoursstaat.
Vorig WE had ik er bijna één te pakken bij August Classics maar voor m’n neus weggekaapt door een Nederlander.
Alle tips zijn uiteraard welkom . Iemand ervaring BTW met August?T
in antwoord op: 911 cabrio 1988Dit jaar wordt de Clementine maar 1 keer gereden (normaal 2)
De groenen beginnen er zich mee te moeien.
Organisator overweegt zelfs de toegang, weliswaar gratis,te beperken tot ? toeschouwers.Er rijden bij de Legends sowieso een dertigtal 911 ‘s . Spektakel is dus verzekerd.
Snyers rijdt dit jaar met 911 en Droogmans ( met 911 ) komt ook nog eens tonen wat hij nog kan.
Onze forummer Johan is er natuurlijk ook bij. Met dezelfde wagen als 2010?
Indien ik weet waar je stand staat kom ik zeker eens langs.Alvast goeie rit en niet teveel brokken voor dit team.
Targaake
in antwoord op: Legend Boucles de Spa 2011Mijn verbruik zit net onder de 10 l wetende dat daar nogal wat stadskilometers bijzitten. Ik heb wel 40 paardjes minder te voederen dan jouw P.
.
De toets voor de sportuitlaat staat in de middenconsole, tenminste als de optie is gekozen, een aanrader. Aftermarket kun je deze o.a. bij Carnewal bestellen.Die speciale gel had ik nog niet nodig maar het merk hiervan interesseert me wel voor de dag dat.
Targaake
in antwoord op: 911 Targa 4SDikke proficiat.
Rij zelf met een targa 4 en is een daily rider.
Je hebt hiermee een alles in 1 wagen binnengehaald waar je nog veel plezier zult aan beleven. Zelfs in winterse omstandigheden is hij uitmuntend.Targaake
in antwoord op: 911 Targa 4SWas deze morgen bij de Pdealer en deze kwamen met de versie zoals hierboven beschreven.
In mijn geval moet de rechter ventilator vervangen worden. Zolang rij ik verder op 1 koeler en hou ik m’n ( de P uiteraard) temperatuur in het oog.Bedankt voor jullie comments
in antwoord op: Ventilator slaat voortdurend aan !Hi Bert,
Heb net even geprobeerd en ook met de airco off slaat de ventilator aan.
Na het indrukken van de knop AC Off hield de ventilator hem even koest maar kwam zo terug.
Sloeg nu reeds aan bij 20sec na het starten wagen in stilstand.
Geen enkele lampje wijst me op een probleem.in antwoord op: Ventilator slaat voortdurend aan !Ben op zoek naar een bandenboer die met redelijke prijzen werkt.
Heb net een offerte gevraagd voor komplete set Michelin Pil Sport PS2 N2305/30 ZR 19 TL achter en 235/35 ZR 19 TL voor
en dit alles voor de zogezegde spotprijs van € 1.439,02
Dit zijn luxemburgse prijzen met korting.
Heb nog nooit m’n banden vervangen van de P en weet er dus ook weinig vanaf.
Ben nu en dan in belgenland en vroeg me af of jullie me geen goed adres kunnen tippen.Targaake
in antwoord op: wie kan mij iets meer vertellen over deze verkoperHeb af fabriek PSE besteld op m’n targa 4. Hoorde op dit forum meermaals dat het verschil pas hoorbaar is vanaf een zekere snelheid. Ik merk echter op dat reeds bij stationair toerental het verschil goed hoorbaar is en vanaf 4000rpm is het philharmonisch orkest kompleet. :wink: :wink:
Werd gekocht bij Porsche Luxemburg. Ik vraag bij een volgend garagebezoek of zij daar voor iets tussenzitten dat het vettere geluid altijd aanwezig is indien knopje ingedrukt.in antwoord op: Sound 997 met PSE of eits dergelijks ?