Aangemaakte reacties
-
schoon nieuw speelgoed . Kleurencombi is top
Proficiat.
in antwoord op: 997 4s cabriokwijl kwijl kwijl :D D D en nog eens proficiat
in antwoord op: Re: Stel jezelf voor ![url=http://img21.imageshack.us/i/017fku.jpg/:p60nl9j7]
klein bureauke
in antwoord op: Hoe ziet jouw bureaublad uit ?zal er ook zijn
zo kom ik ook eens wat forumleden in levenden lijve te zienin antwoord op: Spa Porsche days – 16-18 aprilhttp://www.youtube.com/watch?v=4dizIyJh_JA
Enkele beelden van het evenement. Spijtig genoeg niet van de betere trajecten.
Wat me ook opviel was de goede prestaties van de 2 914’s in de legend class. Komen niet voor in het filmpje.Doet me werkelijk zin krijgen om een oldie klaar te maken voor volgend jaar. Maar wat kost zo’n project als je geen sponsors hebt of geen mecanos?
Co-piloten weet ik wel te vinden.in antwoord op: Legend Boucles de Spa 2010Was eveneens aanwezig als toeschouwer en heb een reuzedag gehad.
Absolute aanrader. Volgend jaar zien ze me alleszins terug.
Porsche was goed vertegenwoordigd .
De ganse dag elfjes horen zingen uit volle borst zorgt voor phonetische orgasmes :lol: :oops:Targaake
in antwoord op: Legend Boucles de Spa 2010De pers schrijft de oorpronkelijke pdk stuurbediening de grond in. Persoonlijk heb ik met dat systeem geen problemen.
Op onze andere wagen staat s-tronic ( dubbele koppeling bij Audi ) en hierbij gekoppeld de paddles zoals nu in optie verkrijgbaar bij P.
Het is even wennen aan het systeem. Mocht ik moeten kiezen, k zou nie weten welk.
Vermoedelijk zijn de paddles op circuit praktischer bij het actieve bochtenwerk. voor mij dus geen must.in antwoord op: Porsche PDK steering wheelOp vrijdag of WE ben ik er ook graag bij met eigen go-car; 997.2 targa4
Voorkeur voor Francorchamps of Zolder.in antwoord op: Basis training sportief rijden met een PorscheOp les autoroutes du soleil heb je regelmatig mobiele flitsers die je van voor “pakken”.
Twee jaar geleden snoerde ik met de motor en brede glimlach, :lol: :lol: :lol: voorbij zo’n controle, aan een wat te hoge snelheid.
Kan toch geen kwaad hadden verschillende vrienden me verteld. Tarara..
Na 2 km had ik een escorte van 2 blauwbloesmotards die me verzochten te stoppen. Reed toen met dezelfde fiets als zij.
Een sympathiek gesprek later mocht ik zonder boete verder. We hadden het vooral over onze stroeve versnellingsbak … :wink:Ook op te letten in Frankrijk.
Neem een verlaten stuk franse autostrade, voeg hier een mini-coyotte bij die niets te melden heeft , ben je met je P automatisch in racestemming .
Hierbij een goede raad; kijk ook eerst naar de mooie blauwe lucht. Indien een helikopter te bespeuren valt, blijf je beter je deftige 130 aanhouden.
Een collega werd laatste zomer in de Dordogne opgewacht door de blauwbloezen die hem de faktuur presenteerden bij de péage.
De helikopter had de snelheid vastgelegd door de verlichtingspalen als referentie te nemen en daarna hun aardse broeders het resultaat door te sturen.
Betalen of met de duim verder.in antwoord op: De ideale oplossing tegen flitsboetesBevestig hierbij de post van 917.
Met Pasm, die nu standaard op de 4S staat, is het comfort in normale stand met de ’19 best te pruimen.
De sport/sportplusstand is te vergelijken met de vering van de vooroorlogse trams maar is dan ook super eerlijk. :wink:in antwoord op: carrera of carrera 4Als jol178 eerder circuitgebruik + kortere ritjes voorziet lijkt me de 2 aangewezen. De ware aard van het beest geeft zich dan bloot. :twisted:
Heb zelf geopteerd voor de targa 4 omwille van z’n dagelijkse inzetbaarheid. Deze winter heb ik me reeds goed geamuseerd op de sneeuw.
Alleen sneeuwhoogte moet beperkt blijven anders even handig of zelfs beter dan m’n vorige auto, een touareg.in antwoord op: carrera of carrera 4Woon reeds 20 j in Luxemburg en tot op vandaag nog niks binnengekregen van de belgische broeders van liefde.
Misschien heb ik nooit te vlug gereden ?:lol:
Er zou sinds 2006 een vlottere samenwerking zijn tussen de administraties voor verkeersboetes te innen.
Gelukkig nog niks van gemerkt.in antwoord op: De ideale oplossing tegen flitsboetesSoundfiles heb ik niet bij de hand . Op youtube zijn er verschillende filmpjes te vinden maar telkens ben ik teleurgesteld want het verschil tussen aan en uit is nauwelijks hoorbaar. Live valt het wel mee en zeker rond 4000 rpm…mjam mjam.
Waarom 917 die stekker er zo uithaalt begrijp ik niet. Dit ontneemt je de mogelijkheid om zeer discreet voorbij te razen in de off stand
Tijdens de tunnelritten heb ik het even erg zitten als 917. Dak volledig open en de zweep erop. Zaaaaalig.Targaake
Had deze af fabriek besteld en heb er nog geen seconde spijt van. Alleen blijft de prijs een triestige zaak :roll: .
Werd blijkbaar ondertussen al wat aangepast in positieve zin. :P
Dit is m’n eerste porsche en wat ik miste op de P s van de huidige generatie was dat wat diepere geroffel .
Met dit systeem maak je al heel wat goed tov de wat oudere P s. Het blijft ondanks alles discreet en indien je in de latere uurtjes thuiskomt schakel je het uit. Kwestie van madam nie wakker te maken. :oops:targaake
Bedankt voor jullie info. Toch stom dat dit alleen voorkomt op een engelstalige P site.
:evil:Targaake
in antwoord op: Welke GSM bluetooth voor PCM