
Aangemaakte reacties
-
kleurcode ken ik niet maar de kleur is schiefer grau
Tevreden van de schroefset? ben ik nog niet helemaal uit, ze zit er pas van woensdag onder dus echt testen heb ik nog niet gedaan, wel heb ik al ondervonden dat dit zéér comfortabel blijft, zelfs comfortabeler dan het originele spul en dit zelfs laag bij de grond; Dus om te antwoorden op je vraag, tot op heden ben ik der héél blij mee :D
in antwoord op: Geert’s 964 TL cabrio´1992de dochter heeft hem van de week naar Gent gereden en is dan terug gereden met de 991, toen ik ze vroeg welke ze het leukst vond had de 991 toch een lichte voorkeur bij haar waarop ik antwoorde, don’t even think about it :ass:
in antwoord op: Geert’s 964 TL cabrio´1992dat is geen probleem, hoor, geef me anders even je coördinaten heven door via PB
in antwoord op: verlaging 964als je van de H&R veren vanaf wil dan wil ik ze graag komen halen, als ik dan de 964 ooit verkoop kan ik de originele vering terug plaatsen met de H&R veren
in antwoord op: verlaging 964Ben dan maar budget vriendelijk overstag gegaan voor een nieuwe KW variant 3 kit; kon het weer even niet laten :happydance:
De vrouw zal weer zagen vrees ik :ass:
in antwoord op: verlaging 964Kleur kan idd bepalend zijn voor de keuring maar als ik me niet vergis kijken ze daar niet naar op een oldtimer keuring. Vriend van mij ging vorig jaar ook naar de keuring met een japanse import 964 en h&r schroefset zonder attesten en hebben ze niets van vermeld, ook geen opmerking van verlaging enz.
Kan natuurlijk wel zijn dat ze op de keuring in hunne goeie waren
in antwoord op: verlaging 964Had ik al overwogen die eibach set , zullen dan maar voor de H&R gaan denk ik,
Net een set Bilstein dempers liggen met originele 964 RS veren aangeboden gekregen voor 1000 euro, als deze in perfecte staat zijn zou dat ook een optie zijn, denk echter dat je die dempers nieuw koopt voor om en bij de 1000 euro dus heb eerst wat meer info gevraagd en ga dan even prijzen opvragen
in antwoord op: verlaging 964Ik heb nog een volledige set witte pinkers liggen in nieuwstaat, inclusief de van de voorschermen, hebben heel even in mijn 964 gezeten maar toen ik hem verkocht heb ik terug de oranje gemonteerd
Indien interesse hoor ik het wel
in antwoord op: Witte pinkers 964thx,
Nu gaan we de 964 nog een beetje naar onze zin zetten, verlaging moet der echt wel opkomen zodat de driedelige speedlines die al twee jaar klaar liggen der eindelijk op kunnen;
Mocht der iemand toevallig nog een verlaging liggen hebben hoor ik het graag, kan ook alles nieuw kopen maar ik ben bezig aan een verbouwing aan het huis en de centen gaan nu even daarheen :-[
Grtz Geert
in antwoord op: 991.1 2015 991 GTS coupeeerste zonnig uitje met de Porsche………en de 964 cabrio mocht ook mee
[IMG]https://www.mupload.nl/img/1acjbc.jpg[/IMG]
[IMG]https://www.mupload.nl/img/jc8vmzbq.jpg[/IMG]en nog een geweldige foto van het interieur tegengekomen op het net dewelke ik jullie niet wilde onthouden
[IMG]https://www.mupload.nl/img/hx4uvd.jpg[/IMG]
grtz Geert
in antwoord op: 991.1 2015 991 GTS coupeNu gaat de jubi terug Duits moeten leren, vraag me wel af waar ze de volledige historiek plots vandaan hebben gehaald, ik hed maar een gedeeltelijke :wtf:
in antwoord op: Porsche 964 jubi 30 years editionGewoon, de originele er afhalen en de nieuwe er op plaatsen, heel eenvoudig
in antwoord op: Porsche sleutel coverZie hier, het resultaat van de carbon folie met zes lagen blanke vernis
in antwoord op: 991.1 2015 991 GTS coupeprachtige wagen, staat al heel lang op mijn verlanglijst, ik ben fan van de S en de 968
in antwoord op: Van 993 naar 944 Turbo