Aangemaakte reacties
-
Ik zie net dat de link niet echt juist weergeeft wat ik bedoel.
De advertentie:
complete neus tbv 944, 1987, kleur wit
– linker en rechter scherm
– motorkap
– bumper met verlichting
– neusplaat met logo (geschroefd)
– complete koplampen met mechanisme
– spoiler met mistlampen
fotos per mail, bieden vanaf 600 euro
in antwoord op: Passen onderdelen van 1987 op één van 1982?[quote=”the body docter”:3h6wtlu1]platen moeten in het land van de aankoop aangevraagd worden moet niet perse via een handelaar te gebeuren als partikulier kan je ook transit platen aanvragen
reken er op dat je ze vb een maand neemt want je kan enlke in de geldigheids periode van de transit plaat uw voertuig aanbieden op de keuring
transit plaat is verzekering wegentaks en alles in dus je hoeft voor die periode hier in belgie geen verzekering meer aftesluiten :lol: [/quote]
is dat zo? hmm, ben nochtans met transitplaten van hier mijn 944 in duitsland gaan halen :) en dat was volgens de verzekering in orde…in antwoord op: Invoeren 928sBij een garagist die je zelf makkelijk kan bereiken :) Bij je eigen woonplaats dus
in antwoord op: Invoeren 928stransit platen bij garage aanvragen (zo hebben wij het destijds toch gedaan, moet factuur van worden gemaakt, anders kreen we ze zo mee (nonkel was de garagist)), en voor de rest zoals jij het zei :-) )
in antwoord op: Invoeren 928s[quote=”cristof”:31ajp9ph]ik zag je gisteren in meeuwen rijden ,kan dat[/quote]
Inderdaad :)in antwoord op: Mijn 944 van 1982Uiteindelijk toch maar besloten om de wagen als zondagsauto te houden, vooral om de redenen die jij aanhaalt svandamme. Van verscheidene mensen hetzelfde te horen gekregen…
Nu, ik ben vandaag de wagen gaan halen van de carrossier.
Wat vinden jullie ervan? De kleur is nog mooier geworden imo :P is nu iris-blauw, feller dan het vorig blauw.
Normaalgezien werden de gaten in achterbumper weggewerkt maar denk dat ik nu de originele achterstootstrip er terug op ga zetten… Het alarmslot werd normaal gezien ook weggewerkt..
Beiden dus jammer genoeg vergeten door de carrossier, maarja, tis niet dat het echt zo erg is…Ik mocht terugkomen om de gaten te laten wegwerken maar ben niet zeker of ik dit ga laten doen, binnekort eens testen met de stootstrip erop.
Tussen kerst en nieuwjaar komt de nieuwe koppeling eronder, en ondertussen misschien nog proberen te zorgen dat het cabriodak gemaakt wordt.
Rest van foto’s die ik net snel gemaakt heb:
Momenteel niet veel tijd om er aan te werken, examens enzo :P (daarom dus ook dat de zijpinkers er nog niet inzitten)[/img]
in antwoord op: Mijn 944 van 1982[quote=”Guy”:1jq10av5]Wit met zwarte fuchsen eronder :wink: :wink:
Btw, waren er in 1982 al cabrioversies ?[/quote]
Goed opgemerkt :P
Deze wagen is een door bieber omgebouwde gewone 944.. oorspronkelijk is het dus geen cabrio.in antwoord op: Mijn 944 van 1982Ik blijf hier maar spammen :-P P
Ben ondertussen ook al eens snel aan het photoshoppen geslagen om eens te zien hoe moderne velgen eronder staan;
De huidige velgen gaan we zowiezo houden en normaal gezien zwart laten lakken:
En dan de zomervelgen:
turbo zwart
OF
porsche bbs
OF
gewoon turbo
(vond geen goede bronimage hiervoor, zijn dus allebei redelijk mislukt :)
denk ook dat deze keskin kt2 velgen er mooi onder staan maar ik vind geen goede foto hiervoor :( (zoals die persoon op dit forum die een gele 944 heeft)
Momenteel vind ik de zwarte turbo velgen het mooist.. wat denken jullie?
in antwoord op: Mijn 944 van 1982Hmm, ik had beter alles in 1 post gezet maarja…
Over de velgen: persoonlijk zou ik er deze willen onderleggen.. wat denken jullie? http://www.kapaza.be/detail/5959919/
Ofwel deze: http://www.albertweb.de/Porsche/Raeder/Cup1-18.jpg
Ofwel turbo velgen…
Ik ga alleszinds de huidige velgen laten voor de winter (misschien wel nog laten lakken; zwart) en dan binnenkort voor een zomersetje kijken…
PS: indien jullie iemand kennen die geïnteresseerd is in Brock B1 velgen.. http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Banden_en_velgen/6431423/6x_17_Brock_B1_velgen.html (deze zouden eerst verkocht moeten geraken voor ik andere velgen kan kopen)
in antwoord op: Mijn 944 van 1982En het voordeel van wit als kleur is dat het gemakkelijk bij te werken is qua krassen enzo…
En niet vergeten dat het in combinatie met zwarte velgen prachtig staat :P (imo dan toch ;) )in antwoord op: Mijn 944 van 1982[quote=”cvvracing”:2wpiiqgt]Ik kan me volledig aansluiten op SidewindR z’n mening. Heb ook een 944 gehad en de verzekering is echt niet zo duur.
Voor de rest zeer KNAPPE bak vind de kleur ook mooi. Persoonlijk zou ik er nog cup 1 velgen ondersteken.
PS: waarom de wagen opnieuw spuiten, de lak ziet er op de foto’s nog heel goed uit?[/quote]
Vanop afstand ziet de lak er idd goed uit, er zijn echter wel veel ‘blaasjes’, vooral op de capeau.
Er moet ook nog gelast worden bij de carrossier (roest bij wielkassen) en het verwijderen van de spoiler heeft ook zijn sporen nagelaten…
En dan hebben we ook nog een scheur in de lak bij de achterwielkast: http://www.campgroundz.be/porsche/DSC08489.JPGOver de verzekering zijn we (ik en men vader) nu ook verder aan het nadenken.. Ik zou er iedere dag mee naar school rijden en 3 maanden rijverbod zoals die man in The Body Docter zijn post zie ik nu ook weer niet zitten :-) )
Die kleur is zo moeilijk, verdorie toch :P [/url]
in antwoord op: Mijn 944 van 1982Hij is ingeschreven als oldtimer en die keuring stelt echt niets voor :-) ) ze hebben niet eens de remmen/lichten enzo gecontroleerd
in antwoord op: Mijn 944 van 1982Ik ben er ook over aan het denken om lpi te installeren op mijn porsche 944…
Ga per jaar ongeveer 16000 kilometer doen maar vroeg me eigelijk af hoeveel de lpi tax bedraagd?
Het gaat om een 944 van 1982 (als oldtimer ingeschreven)
in antwoord op: 944 Turbo op LPISorry voor het terug naar boven halen van deze topic…
Wat voor velgen zijn het (die van in de beginpost)??
Ik vermoed dat wanneer je deze velgen onder een 944 wil zetten dat je dan wel met spacers moet werken??Grtz
in antwoord op: Andere velgen 924