Aangemaakte reacties
-
ik begrijp de reactie maar ik bedoelde ermee
dat velen onder ons een speedster zouden willen maar wie heeft dat geld aan de kant liggen om dergelijk projekt te kopen en dan rijdbaar te houdenen inderdaad der zullen der wel zijn die met dergelijke voertuigen rondkarren maar die hebben doorgaans meer budget dan de doorsnee belg
en als ik plus 100 000 euro op tafel leg voor een origineel exemplaar dan zal dat maar mondjes maat buiten komen omdat ik dat als belegging zou kopen
en koop ik iets om te karren dan wordt het een replika allereerrst dat kunne vele budgetair nog aan ,maar niettegenstaande kosten die bengels ook al rond de 15 000 of meer en das eigenlijk veel geld voor een polyester bak
zelfde verhaal als met je dagelijkese auto op het circuit gaan rijden ga op een donderdag op zolder maar eens kijken hoeveel dikke dure porsche s er karren en regelmatig beland daar ook eentje in het dekor onlangs nog een gt3 zien afvoeren zonde van het geld maar tja ieder heeft zijn eigen mening he
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007@ koen dus je weet wat doen he weer de baan op en de rit herplannen 8)
neen neen allemaal gekheid op een stokje iets afspreken is zeer moeielijk en het is natuurlijk weer jammer dat twee porsche evenementen in 1 provintie weer op de zelfde datum vallen :cry:
in antwoord op: 18e Special Cartreffen op Circuit Duivelsbergdenk dat de meesten wel voor het origineel gaan maar die zijn meestal onbetaalbaar
en welke zot gaat er met een authentieke speedster van plus 100 000 euro
treffens of zelfs rond rijden mocht je iets voor krijgen de verzekering zal lachendenk dat de echte exemplaren op een remorque van beurs naar beurs gaan dan hebik liever een kitkar maar mee je dagelijks kan rond rakken
bekijks heb je meestal evenveel want 80 procent van de bevolking ziet het verschil amper en denk als er eentje voorbij rijd zelf 95 procent de echte van de originele exemplaren niet kan onderscheiden dus waarom dan zorgen maken
kosten ook maar een vierde van de originele
en moest ik een echte rs of speedster hebben dan zou die ook niet uit de garage geraken vrees ik :wink:
in antwoord op: 2e Aircooled Saturday in Stevoort – 8 SEPTEMBER 2007Maar zoals gezegd is geweest, er zijn verschillende 964 turbo’s gebruikt tijdens het opnemen van de film. Hierdoor had hij soms zwarte klauwen en soms rode
fff foutje in de film dus maar wel de oplettende kijker heeft het weer gezien
in antwoord op: hoeveel 964 turbo’s zitten er hier tussen de leden?vanaf 96 (overgangs jaar) hebbben sommige wagens al een europees gelijkvormigheids attest
als de wagen uit nederland of soms zelfs duitland afkomstig is zou het kunnen dat het er niet bij is maar bij de merkdealer in het land dat je de wagen koopt kan dat zonder problemen aangevraagd worden
indien je de wagen met transit platen overbrengt kan je tijdens de duur(kan tot enkle maanden worden ) van de transit plaat de auto met deze platen ter keuring aanbieden geen transit plaat of plaat vervallen moet het met garage plaat gebeuren
in antwoord op: Invoeren auto uit Duitslandheb zelfs nog veeel meer wagens en sleutels dan hem maar niet allemaal porsche
jammer genoeg
:roll:
in antwoord op: Met welke wagen ga ik vandaag rijden ? The Dirty Dozen !je kan hem inderdaad als lichte vracht inschrijven maar….
indien je van het volledige voordeel wil genieten zal je de achterbank eruit moeten zwieren en 50 % als laadruimte moeten gebruiken
de vorige voorwaarden voor lichte vracht was een vaste afscherming tussen de achterbank en de laadruimte blijft eveneens behouden voor lichte vracht maar in deze opstelling zal je wel de volle pot verkeersbelasting moeten betalen
in antwoord op: Cayenne Lichte Vracht !Dot 5 Wink
jaja koen we gaan deze keer zeker de remvloeistof wisslen niet zoals vorig jaar :oops:
in antwoord op: vroemdag 2007das een foto van de living :lol:
denk dat mijn madam me eruit zet :cry:
in antwoord op: dat noem ik kunnen levenik zou zelf zeggen ” the missing link ”
geweldige site :wink:
in antwoord op: motor ne checkenik zou der niet te veel aan spenderen volgend jaar worden de eerste 944 tjes oldtimer en dan vrees ik dat de 924 vieze klappen gaat krijgen en serieus in prijs gaat dalen voor de volgende jaren
het prijs verschil tussen een 24 en een 44 is ook niet groots en de 44 heeft wel wat meer power onder de kap en ook de uistraling vind ik persoonlijk wat beter
veel succes
in antwoord op: Hoeveel mag ik betalen en waar op letten?velgen maken de auto
ik ben zo meer een beetje origineel look of tenminste wat er in die tijd aangeboden werd
maar velgen zijn er natuurlijk ook snel onder vandaan
drie delige widdowmakers zijn the max voor een 964 en de rest vind ik meestal broll (naar mijn mening :roll: )
maar de krik er onder en auto is weer origineel dus doen waar je zelf zin in hebt :lol:
in antwoord op: Velgen keuze , t’is nie moeilijkgoe gereden hij mag blij zijn dat hij een porsche bij had anders was hij zeker der aan geweest
in antwoord op: Hopelijk niemand van het forum…. nogmaals…als je hem officieel gekocht hebt heb je recht op 1 jaar garantie
onder deze garantie vallen niet alle mankementen maar toch vele
ik zelf verkoop geen enkle auto omdat ik vind dat er ook veel kopers zijn die op de letter van de wet spelen en dan kan het veel geld gaan kosten van mijn zijde en daarom weiger ik een tweede hands auto aan te kopen om te verkopen
ik wil gerust werken voor mijn geld maar heb in het verleden al een paar goeie fratsen aan de hand gehad
ok als je jonge wagens verkoopt dan kan je je verzekeren maar karren met plus 150 das altijd een tikkende tijdbom tenzij hij natuurlijk altijd dealer onder houden is
en ja de keuring das een menselijke opinie op een bepaald moment en alles hangt af van de goodwill van de keurder
gisteren een jeep naar de keuring gebracht van een klant deze vertelde mij dat hij de chasis had opgevuld met kippen gaas en mastiek , dus toch maar naar de keuring gevolg afgekeurd maar niet voor de chasis hadden er niks aan gezien maar voor de banden maat ( snelheids index )
moest volgens de computer een S band op terwijl er een N op lag rode kaart tot gevolg ………………….. bij de klant aangekomen natuurlijk ne hoop gegrommel instruktie boekje gechekt op banden maat en type wat blijkt de jeep was en is origineel geleverd met een N bandterug naar de keuring zonder jeep met instruktie boekje …. keuring geannuleerd en groene kaart naar buiten …. foutje van de computer ………..kon wel eens een grapje zijn van dik 500 zakken
het is maar een menselijke beoordeling ik zelf ben ook nog in loondoenst voor een baas en de auto s das een bijberoep maar ik wil maar aantonen dat het onmogelijk is om alles te zien ik keur en test en herstel alarm systemen voor mijn werkgever en het is echt onmogelijk om alles te zien
en sommige dingen kunnen niet door de beugel en worden dan ook afgekeurd maar zoals hier al diverse malen herhaald is sommige handelaars kunnen inderdaad wonderen , maar vergeet niet elke keurder dient een persoonlijke badge aan te bieden per afgehandeld pakket dus er kan altijd achterhaald worden wie dat heeft doorgelaten en deze mensen riskeren natuurlijk hun job
en sommige stations zijn er inderdaad voor bekend bonafide praktijken er op na te houden inzake keuringen en het is natuurlijk zeer lullig dat iemand voor een iets of wat afwijkende lamp een herkeuring aan zijn broek krijgt terwijl er naast hem een sportwagen of dergelijke passeerd welke nog niet eens gekeurd wordt behalve door de nieuwsgierigheid van de keurders
wraak roepend maar helaas de waarheid en dan kan ik me soms ergeren dat als je op de keuring staat aan te schuiven de halve crew er een lekkere koffie klets aan het doen is terwijl de mensen buiten soms uren staan te wachten
mocht je morgen een bedrijf hebben waar aan het zelfde tempo gewerkt zou worden dan garandeer ik u binnen het half jaar een DIK falliesement aan uw broek maar ze zijn de enige bevoegde instelling in het land en ze houden hun zelf aan het werk zij beslissen en daar zal jij je moeten bij neerleggen zou niet de eerste keer zijn dat de lichten of remmen niet goed zijn en je na het verlaten van de kassa direkt de herkeuring binnen rijd en alles is ok
dat allemaal ter zijde ik zou me proberen te heroepen op de garantie
in antwoord op: autokeuring (voor verkoop) in apenland!!!por 15 is anders ook wel een super produkt je kan het aanbrengen op plaat die je nog moet lassen en zo zal er dus verf tusse de gelaste plaat zitten
dinitrol voor binnen ruimtes kruipt ook wel overal tussen en routex sluit alles af dus als er water tussen zit kan het er helaas :cry: ook niet meer uit
in antwoord op: Raad voor behandeling grondplaten (hamerite – por15)