Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 375)
    • alvast gefeliciteerd met je aankoop :P

        http://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?t=3166

        hier staat er alvast eentje nu nog de akk laten doen mlaar lijkt me geen verkeerde auto

          idem dito

          laat het maar weten dave dan kunne we mischien samen gaan kijken

            luc rsr motors

              laten we inderdaad hopen dat het een einzelstuck is

              vind het dan wel jammer van de anderen die voor onderdelen gebruikt zijn och ja thas life he ieder zijn goesting en van 959 kits zijn er ook al verschillende gedrochten op de wereld gezet

              in turnhout zat vroeger ook een auto handelaar die had regelmatig speciale autos en op een dag stond daar een 959 replica afschuwelijk

              zo een kit zonder de luchtgaten in de zijflanken en dan te breed in verhouding de auto maar hij heeft er een klant voor gevonden

              geef maar maar de origilen looks

                Hij was meer dan tevreden van de Elfjes, maar liet me ook weten dat hij technisch gezien de 968 de beste vond die hij ooit had..

                911 en als de emotie wint van het verstand komt er ook terug eentje.
                Zolang geniet ik van de CS

                het klopt allemaal wel daar twijfel ik niet over maar persoonlijk vind ik een porsche een apparte auto een legende

                en dus vind ik ook dat moet een motor achterin moet hebben motor achterin dikke flanken geen luxe en het brute power gevoel van een brulllende motor achterin

                en zo denken vele mensen mochten ze morgen een 911op de markt gooien met de motor voorin en van de oude achtermotor zouden afstappen dat velen zouden afhaken

                deze dingen vind ik totaal niet terug in de 968

                en koen rijd veel met zijn porschke en als ge er veel mee gaat rijden dan heb je mischien wel extra plezier aan een auto met een concept van de eind tachtiger jaren

                qua techniek zitten beide concepten op een heel andere golflengte boxer achterin of transaxle en dat gaat zondertwijfel anders rijden

                en ik zeg niet dat ik noooit een 968 zou kopen echt niet heb vroeger zelfs getwijfeld om als daily driver een 944 te kopen maar het is er nooit van gekomen

                en qua rijplezier zal koen zijne zeker de top of de bill zijn
                een cs is speciaal gebouwd en heeft de nodige pk s ook achter de hand wat sommige oudere elfjes enkel kunnen van hopen en…….

                ja in een geval van een cs tja dan kan je inderdaad twijfelen de looks met minder pk s of een race machiene extra power dat moet je zelf uitmaken :lol:

                en snelheid en trekkracht dat wordt je ook gewoon jammmer :oops:

                  Als de staat me een auto en alles erbij (verzekering , inschrijving , benzine etc bekostigd. Doet je werkgever tenslotte ook) mogen ze er van mij ook een trackingsysteem in zetten

                  awel das nog eens een goed voorstel van de koen

                  gij moogt een trakking systheem in een auto zetten en alle s betalen zal ik er wel mee rond karren :lol: :lol: :lol: :lol:

                  nee alle gekheid op een stokje ge hebt gelijk maar ge weet in ons belgen landje wordt je nog altijd gestraft om te werken en alles volgens het boekje te doen ennals die eikels ergens hun zinnen op gezet hebben zullen ze al de calculatie gemaakt hebben wat dat weeer gaat opbrengen en de veiligheid das waarschijnlijk minder belangrijk

                  maar ze moeten iets verzinnen om aan de “pak de poen show ” te blijven mee doen he :cry:

                    sommige autos hebben al een soort standaard blackbox waarin d e piek verbruiken en de max toeretallen bijgehouden worden gaat over een vrij beperkte tijd

                    vragen ze meestal op ingeval van elektronische storingen

                    dus ge zou niet de eerste zijn die op onderhoud gaat waar de mechanieker zegt U hebt nog al een sportieve rijstijl of U bent vlotjes tot hier gereden

                    en in de handel bestaan bepaalde tracking modules die meetsal gebruikt worden door firmas om hun techniekers te lokaliseren kunnen via een inlog site exact zeggen waar de uato zich bevindt en geven de rijsnelheid en alles op deze kunnen natuurlijk ook weer later opgevraagt worden worden meestal gebruikt om de aankomst uren vand e techniekers te conroleren en eventueel aankomst uren bij klanten te bewijzen

                    trouwens iedereen draagt zonder dat hij het weet de perfekte trakking module bij zich ……………………………..;

                    wist je dat ze op elke moment uw gsm positie kunnen opvragen ook waar je geweest bent en welke tijdstippen

                    ik werk in de beveiligings sector en het is niet de eerste keer dat via het opvragen van de gsm inbraken verijdeld werden :lol:

                    YES [size=200:113kpygq]BIG BROTHER[/size] is watching

                      ja wadde wat een machien

                      de platen ontbreken nog zal er wel even mijn zz op komen hangen voor een testritje alles he :lol:

                        producten op waterbasis NEEN dank u geef mij maar de gewone dinitrol waterbazaar en roest das een geweldige combinatie :cry:

                          och er zijn nogevranderingen op komst binnen enkel jaren mag iedereen weer de nodige euro s op tafel leggegn voor een nieuwe nummerplaat

                          het zou ongeveer volgens het duits principe worden zodat men aan de eertse letters de herkomst van de auto kan bepalen

                          zouden allemaal zwarte letters worden op een witte achtergrond enkel vooraan zou een europese vlag komen met de initialen van het land van herkomst

                          dit is info die waarschijnlijk eerst na de verkiezingen gaat mede gedeeld worden

                          ik heb deze info gekregen toen ik enkele letters bijbestelde voor mijn nummerplaat machien kwam terspraken hoe veel zo een machien koste en toen zei die kerel binnen een korte tijd zal je het nog goed kunnen gebruiken ……………………….

                          afwachten he en hopelijk wordt het geen al te dure grap :oops:

                            ik vind ze beiden wel wat hebben

                            en inderdaad das de eerste betrouwbare ferrari

                            hadden eigenlijk beter een turbo erin gestoken dan was hij mischien nog wel sneller dan de originele 308 :roll: :P lol:

                              een buske haarlak erover spuiten zou werken ???

                              zo zou de plaat over belicht zijn en onleesbaar :lol: maar met de nieuwe technieken het kunnen ze dat misschien wel weer bij corrigeren :oops:

                                alles is te doen
                                moet er wel rekening mee houden dat je het blokkage mechanisme uit us stuurslot gaat moeten verwijderen

                                dan moet je een knop plaatsen die een zware relais aantrekkt en dan kan je met een apprte knop starten stileggen de knop om en gedaan of via een tweede relais

                                vergeet niet dat het op de keuring een rode kaart gaat worden of je moet het goed verborgen maken zodat je een dubbel systeem hebt
                                maar als z e :oops: het zien is het bingo

                                  @ferdy “Lek Koelvloeistof ” met een VW kever.

                                  koelvloeistof of olie verlies is 1 gemeenschappelijke opmerking vandaar

                                  wat dat tweede hands rapport betreft zoals ik al zei is de auto dan al in 99% van de gevallen verkocht en of er nu op staat bekleding beschadigd of reserve wiel onvoldoende druk of ambriage en toestand riemen en remmen dat kan je in veel gevallen enkel kontroleren door demontage en de klant die gaat daar echt niet van wakker liggen het is gewoon weer geldklopperij van de staat

                                  ik zelf rijd ook tweede hands keuringen en hier betaal je je faktuur en wat gij achteraf met de auto doet daar heb ik geen zaken mee dus de sjoemelaars vinden tochwel ergens een weg

                                  ze zouden beter alle auto s via een handelaar laten verkopen en die ganse partikuliere handel eruit halen enkel verkopen indien het voertuig op hun naam ingeschreven was dat zou veel problemen oplossen een handelaar is immers verplicht om 1 jaar garantie te geven nu proberen veel partikulieren korting af te dwingen om een lagere prijs te krijgen en stop je de partikuliere handel dan is dat allemaal opgelost het nadeel gaat zijn dat de tweedehands auto duurder gaan worden dat jaar garantie gaat heus betaald worden

                                  want momenteel is het eigenlijk nog geen oplossing de handelaar verkoopt met een jaar garantie de koper wil zo min mogelijk betalen de zwart handelaar koop en verkoop evenzeer autos hij zoekt ergens een handelaar die tegen betaling met de auto naar de keuring gaat en niks garantie niet nodig waar is de logica ????
                                  :roll: een typisch belgische oplossing :lol:

                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 375)