Aangemaakte reacties
-
@koen geen probleem
ik ken dat mij ontbreekt soms de tijd om te etenik betwijfem of de kopers van een auto zoveel belang hechten aan de papieren rommel
meestal is de auto al gekocht voor dat ze de paieren te zien krijgen die dokumenten blijven max twee maanden geldig en welke handelaar gaat al de auto sop de plein laten keuren met het risico dat hij binnen de twee maanden niet verkocht is want 1 dag te laat kost het u weer de hele rimram en de volle pot
mochten ze de periode verlengen dat er ingeschreven kan worden dan zou dat zelfs een heel goed verkoops attest zijn 8)
in antwoord op: keuring tweede hands plus de nieuwe dokumentenhier enkel copies van de car pass en de tweedehands rapporten onderaan ziet u ook het betaalde bedrag voor de keuring in dit geval een diesel zonder trekhaak schandalig maar helaas de waarheid
[url=http://img148.imageshack.us/my.php?image=tweedehandsrapport1kn3.jpg:24fsaw3w]
in antwoord op: keuring tweede hands plus de nieuwe dokumentenja hoor terug 1 jaar
in antwoord op: keuring tweede hands plus de nieuwe dokumentenik zou er eerst eens verse naft in gooien vuile of oude naft en of slecht bougie s oude nafft heeft ook van die symptomen
hoe lag staat hij mischien al stil :oops:
in antwoord op: onregelmatig draaiende keuring is ondertussen alweer aangepast de tweede hands keuring wordt nu dus weer wel aanzien als periodieke keuring dus je krijgt weer een jaar
in antwoord op: keuring tweede hands plus de nieuwe dokumentenin de²handel heben ze ook grijze steenslag en afhankelijk van het merk kan je eventueel verfharder toevoegen zodat je een krasvrij gehaal krijgd
in antwoord op: benzinetank herrubberen of zo iets "van3.2"[quote=”911-lover”:17hhlq05]
Ben ik nu echt zo stom of praten we hier echt over 2 maten en 2 gewichten van het gerecht :cry: [/quote]
twee maten en gewichten
in de meeste gevallen zelfs twee kleuren
een kennis van mij riijd ook keuringen op zz platen ope een dag tegen gehouden geen gordel en zz plaat achter de venster
boete 175 euro
oa in meulenberg rijden ze rond met twee verschillende copies op de auto geen verzekering en dergelijke en die lopen allemaal vrijuit een andre gepakt met calibra zonder keuring en verzekering komt er vanaf met een waarschuwing
waar is hier de RECHTE lijn ???????
in antwoord op: Verplichte Snelheidsbegrenzer in nieuwe auto’sof the american style
1 kant koetswerkkleur en de andere kant in het oranje
in the states zie je dat meer auto s twee verschillende soorten velgen aan elke kant een andere set
en zoals dave suggereerde magneetstrips voor de striping
wel kostelijke grap kost bij bijna 60 euro de m² (dacht ik )
ofwel plak je de stikkers met statische folie die kan je der altijd aftrekken en terug plakken
best dan niet met de hoge druk wassen :lol: wantt dan liggen ze op de grond
in antwoord op: Voorstudie spuiten velgenduidelijk NEEN
en anders geven ze me maar een gratis bus & trein abonement over gans belgie
in antwoord op: Verplichte Snelheidsbegrenzer in nieuwe auto’ser zit meestal een ander motor management kijk maar naar opel omega zelfde motor als de 525 tds doch minder pk s
zelfde als de mr voor de belgische markt werd hij ook beperkt inpk s voor de biv
chippe herprogrameren voor hetz elfde geld hebben ze de lucht debiet meter of de lucht toevoer kleiner gemaakt of mischien gewoon een andre uiitlaat het kan allemaal maar denk dat je dat aan de porsche specialisten moet vragen
luc ……………….??? leg eens verder uit of beter help onze cayman eens aan de 245 pks :P
in antwoord op: CAYMAN 211 PKmooie collektie
in antwoord op: 180 Oldtimers Found in Warehouse in Portugalmistlamp is bij mijn wten een opmerking idem 2 stoplichten van de drie die werken is ook een opmerking
denk dat er weinigen zijn die de reglementen volledig kennen en daarom gebeuren er veel dingen die niet door de beugel kunnen maar hoe meer ge grommeld des te harder hebben ze u de volgende keer liggen ze kunnnen en schrijven soms in de log dat ge een moeilijke klant bent en eender waar ge met die auto op de keuring gaat kunnnen ze log lezen
zo komen verschillende dingen wel in die log en niet op de keurings kaart zo heb ik een tijdje geleden een astra tdi naar de keuring gebracht met een defekte debiet meter bij de eertse keuring werd dit in de log gezet en bij de tweede werd die aangepast in de veronderstelling dat hij slechts tijdelijk vervangen was dus dit jaar op de keuring zal de eigenaar moeten opletten of ze lappen hem erin
:oops:
in antwoord op: Keuring van den Arabierik zou zeggen plak er gewoon een stikker op ter groote van het gene wat je wil kleven en dan met tech 7 of andere montage lijm of straffe silicoon
verwijderen even een dike visdraad er achter door halen en de siliconen wordt hiermee doorgesneden en dan gewoon met een feun de stikker opwarmen en eraf trekken de eventueele lijmresten verwijderen met een lijm oplosser of de goed koopste oplossing synthetische thinner
veel succes :lol:
in antwoord op: Kleefprobleemvoor een mistlamp keuren ze hem normaal niet af staat wel als opmerking erop
ik dacht zelfs dat in nederland en zelfs frankrijk een mistlamp zelfs niet verplicht is
in antwoord op: Keuring van den Arabierdie zullen er tussen uit moeten vrees ik in belgie zijn spoorverbreders of adapters niet toegestaan sommige types rh werden zo origineel geleverd maar keuring zal dan normaal niet aanvaarden :(
in antwoord op: Keuring van den Arabier