Aangemaakte reacties
-
miojne is voorzien van 17 rubbertjes dunlop expedia achteraan 255 17 vooraan ligt er pas een ander type op maar weet van buiten het merk niet maar 215
vind het een vrij goede combinatie
15 duims helaas geen ervaring
in antwoord op: Bandenkeuze 911 ’83miojne is voorzien van 17 rubbertjes dunlop expedia achteraan 255 17 vooraan ligt er pas een ander type op maar weet van buiten het merk niet maar 215
vind het een vrij goede combinatie
15 duims helaas geen ervaring
in antwoord op: Bandenkeuze 911 ’83[quote=”911-lover”:1e3iobs2][quote=”mcklusky”:1e3iobs2]ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…
[/quote]Vandaar dat de snuit van je Zafira er zo uit ziet :roll: :twisted: :lol: :lol: :lol: [/quote]
dass goe mogelijk dat dat op zo een moment gebeurd isdus dave ge weet dus waaar ge uw onkkosten factuur kund gaan vereffennen :roll: :lol:
in antwoord op: de Belmeisjes…[quote=”911-lover”:3kvfzifn]Och , mijn achterspolier van de 968CS hebben ze ook aangezien als tuning en hebben me daarvoor een tuningrapport +kosten aangesmeerd.
Klein detail , er is nooit 1 968 geleverd zonder de achterspoiler :evil: [/quote]daar mogen ze u niks voor an rekenen ze mogen (of moeten) dat wel op papier zetten akoord maar aanrekenen mogen ze dat niet daar dat een origineel fabrieks gemonteerde optie is
ge zult de luc moeten mee pakken :lol:
al verschillende golfkes 3 gt naar de keuring gebracht en elke keer proberen ze dan de zijkapjes ,de verlaging en de achter spoiler op een tunings rapport te zetten maar bij mij lukt dat ook niet :mrgreen:
maar ge moet wel op uw strepen staan anders heb de het vlaggen :(
in antwoord op: Keuring van den Arabierder zijn er bij die wel slecht leren kijk maar eens hoeveel keren dezelfde auto daar op zijn dak of zijkant gaat
in antwoord op: Nürburgring anno ’70er wordt inderdaad veel bla bla verkocht
en met een vermogen bank kan je de instellingen ook veranderen en zo likt het als of je gigantische winst geboekt hebt terwijl men aan de bnak geprutsd heeft
veeeeeeel bedrog
een kennis heeft een niuew 2.4 opel blokje gekocht volledig competitie met 50 webers erop 220 pk op de krukas en ongeveer een 175 pk op de wielen kosten plaatje 8000 euro zonder de inbouw en aanpassings kosten enkle blok met webers moet nu speciaal produktje bij doen speciale olie en om de 8000 km nieuwe lagers schalen leggen en dan zwijgen we over de zuip die de beest nodig heeft ieder diertje zijn pleziertje zekers?
in antwoord op: short shiftweet ge wat het probleem op de keuringen si regelmatig worden er op het matje geroepen voor te los te zijn in eksel zit het laatste jaar een andere stationchef en die is wat soepeler
op elke keuring zitten van die eikels stond overlaatst op de keuring in as en aan die vent zijn smoel zag je gewoon ik zal hier die auto eens rap afkeuren en inderdaad afgekeurd[size=200:3fk96oli] eikel [/size]
maar daar kan je gewoon niks tegen doen
gij weet ook dat je elke auto kan afkeuren moest je willen
in antwoord op: invoer en wegentax voor ‘oldie’ja koen ik vrees dat gij in eksel een mannekke zitten hebt wat het niet echt heeft voor u
inderdaad daar lopen een paar paljaskes rond heb het daar ook al enkle keren meegemaakt het laatste jaar is het wel wat gebeterd omdat ik er dan ook heel frequent kom
maar wat je zegt klopt ze doen gewoon hun goetsing en soms staan er gebreken niet op en een andere keer ga je terug voor een prulhad laatst een fiesta voor verkoop een oud ding roest enz .. voorbanden juist twee mm en de draairichting was verkeerd allemaal ok voor mij al een reden om af te keuren die kerel duikt onder de auto in resultaat afgekeurd voor een borgpen in het stuurhuis een penneke steken en klaar ik vond het erover maar ja wat kunnen we doen smile en terug komen :lol:
een andere keer een oude corsa alles op het randje die van de keuring zegt tegen mij och das allemaal juist niet goed en ik ging buiten met een groene kaart :wink:
in antwoord op: invoer en wegentax voor ‘oldie’dus is de keuze snel gemaakt
ik zou zeggen elk jaar naar de keuring en dan kan je elke dag rijden
voor de huidige wagens die nu oldtimer geworden zijn of worden is er eigenlijk geen probleem om de jaarlijkse keuring te passeren
voor mij zijn oldtimers bakken van de jaren 20 30 40 50 60 begin 70 en die hebben nog de oude makaniek en trommels rondom en 1 remleiding naar achteren of zelfs nog kabels en dat betekend elke jaar wel wat sleutel werk maar vanaf de 70 jaren moesten de auto s zoiezo al naar de keuring en die techtniek stemd zowat overeen met de huidige voertuigen
ik heb enkele oudere opels van eind jaren 60 die hebben al een rembekrachtiger en die hebben al een gescheiden rem circuit dus eigenlijk mag het geen probleemz ijn (mits de wagen in orde is) om jaarlijks de keuring te passeren een kennis heeft een citroen van 1926 als je die in de remmeter zet dan vrees ik dat die remmen niet veel soeps zullen aanduiden da§ is nog allemaal met remkabels maar ja de max snelhied van zo een ding zal zo rond de 80 90 per uur hangen de ophanging nog zo iets dat zijn een paar bladveren en vooraan schommels tja die zullen voor de karakterestiek ook wel falen
dus hou heb beestje in orde en ga elk jaar gewoon naar de keuring zou ik zeggen
veeel rijplezier :lol:
in antwoord op: invoer en wegentax voor ‘oldie’Maar de belastingbetalende automobilist is ‘n makkelijk doelwit Smile
das inderdaad zo de belasting betaler zal hier alles betalen dus de werkende mens
en alles wat mee profiteerd daar doen ze niks aan
ze hebben ons een bepaalde welvaard opgelegd en iedereen moest mobiel zijn en iedereen moest gaan werken alles is peperduuur geworden en nu gaan ze ons nog een extra belasten
@seta en tolwegen zoals ze er inderdaad nu bijliggen geven de mogelijkheid om ze te om zeilen en de anwerpse ring blijft een gok de ene moment geraak je der vlot door en de andre keer had je beter de liefkeshoek genomen
en de liefkes hoek ligt voor mij als limburger super fout heb hem veeel gebruikt vroeger als we vanaf gent richting bergen op zoom moesten of van 1 kant van de haven naar de andere kant maar op de andere momenten heb ik er nooit plezier aangehad
er zijn tal van energie bronnen toepasbaar die inderdaad minder vervuilend zijn maar overal wil men zijn zakken vullen en de olie industrie en het hele gedoe wat daar rond hangt is toch zo sterkt dat alternatieve energie bronnen en uitvindingen verbannen worden
zolang die mentaliteit niet veranderd zal het nooit iets worden geld en olie is macht hoe meer auto s verbruiken en hoe meer files des te meer accijnzen ( kost al rap 2 liter per auto maal 5000 is )kassa kassa aan de staat dus des te meer ze verdienen dus waarom wegennet verbeteren?? is verlies aan inkomsten
al de hier afgekeurde of oude voertuigen???die rijden nu lekker rond in afrika en dergelijke en daar wordt dus evenzeer massaal vervuild maar europa zal het wel weer moeten betalen
en kijk eens wat een massa aan brandstof er gebruikt wordt door de ganse strijdmacht ………nato navo. en zijn die voertuigen of vliegtuigen dan zo beperkt in uitstoot vrees van niet
neen heel veel geld en brandstof gaat naar wapens en ruimte tuigen enz….. en denk je nu echt dat bush zich zorgen maakt ………………..?
en wat china betrefd daar wordt inderdaad veeel vervuild en daar loopt alles gelijk hier honderd jaar geleden en daar verdienen ze 100 euro per maand en die komen ook rond hier heb je al het 10 voudige nodig om als sukkelaar te leven
het is één grote strijd om macht en geld wereldwijd en de vervuiling is niet goed maar de AARDE is en blijft een levend wezen en in de loop de eeuwen is daar al het 1 en ander aan veranderd en dat kan je niet stoppen je kan het wel proberen te verminderen maar in de tijd van de dino s is het ook misgegaan waarom???? alvast niet omwille van de auto
en het verkeer in europa gaat de wereld de das niet omdoen en het gat in de ozon laag ook niet en zelfs de opwarming van de aarde niet als het zo doorgaat zal zuurstof op langere termijn onze ondergang worden maar daar maakt [size=150:3snh1w9i]niemand[/size] zich voorlopig zorgen om
:oops: :oops:in antwoord op: Autobelasting op CO2 in 2009die bewuste carpass krijg je pas nadat de auto volledig gekeurd is
dus een herkeuring nodig is geen carpass
het andere formulier wat hier besproken wordt is het attest van tweedehands verkoop daar staan al de aanwezige dokumenten en sleutels op alsook de banden maten en merken van de banden of alle accesoires werken en dergelijke
en vroeger werd een auto die de 25 jaar passeerde automatisch oldtimer nu kan je naar de keuring de dag dat hij 25 wordt om dan een keuring als oldtimer te laten doen want ze willen dat elke oldtimer een O plaat krijgt dus alweer kassa kassa en dat om weer eens goedkoper te rijden
ik zou zeggen bespaar u die moeite en betaal gewoon wegenstaks in principe zouden ze er rekening mee moeten houden dat de auto al classik is en vanaf juli oldtimer is
en rijd elk jaar naar de keuring dan is de wegentaks wordt ook automatisch 25 euro het voordeel is dat je dan wel meer dan de 25 km mag rijden en savonds enz …dus niks dan voordelen
in antwoord op: invoer en wegentax voor ‘oldie’volgens MIJ is het WEER een regel om geld in de schuif te krijgen
de belgische wegn worden kapot gereden door vracht wagens van meestal buitenlandse afkomst daar heeft de belgische staat niks aan die gebruiken belgie gewoon als doortocht land ze tanken in duitsland of nederland en die brengen buiten files niks op
waarom maken ze geen tolwegen zaols in frakriujk laat het desnoods doorr prive firma s doen in nederland heb je voor bepaalde snellere trajekten toch ook toltunnels , frankrijk en spanje ligt vol tolhuizen meer nog in frankrijk zit de wegentaks in de brandstof verekent dus als wij belgskes op vakantie gaan betalen wij tol en een deel van de wegentaks als we in frankrijk tanken weet je dat je in frankrijk amper 200 euro betaald aan verzekering voor een citroen xm turbo diesel en wegentaks das niks want die zit verrekend in de brandstof
wat worden we hier dan toch gepluimd
neen in belgie moet het arme belgske weer voor alles opdraaien bekijk de keuring in de andere landen blijft de keuring doorlopen ook al veranderd de auto van eigenaar tuv apk , maar hier in belgie moet je wel elke keer terug en dan moet je der nog elke keer dik voor betalen
en wat die extra wegenstaks betrefd voor al die zogezegde hoge emisie is toch al vanaf de inschrijvingwegentaksen brandstof genoeg betaald
ze willen gewoon dat iedereen met een nieuwe wagens rijd
och we zagen en klagen er allemaal over maar we zouden beter eens samen spannen en iets oprichten tegen het wanbeleid van bevoegde ministers en hun stomme regels en wetten maar ja dan sta je weer gans aleen jammer maar de waarheid :shock:
in antwoord op: Autobelasting op CO2 in 2009&als je dat bij sommige bedrijven laat doen is het niet eens traceerbaar door de fabrikant
oa digitech doet deze dingen zij noemen het herprogrameren
dus in dit geval gaat het motormanagment gedeeltelijk geprogrameerd worden volgens de normen van de klant vb veel aanhnager trekken veel snelweg ed of koersen natuurlijk :roll:
ga maar eens op hun s ite kijken ze hebben een m 3 getuned en doen er de vergelijkende test met een fabrieks geleverde csl
deze mensen beweren dat het beter is om de motor managment te herprogrameren daar een chip een universeel produkt is en hun versie op maat gemaakt is
van hun heb ik eigenlijk al zeer positieve reacties gehad
heb er ooit prijs gevraagt om een nieuwe mondeo van 110 pk te laten programeren naar 130 of 150 ze gaven toen 3 jaar garantie op de motor dus das even goed als de fabrieks garantiede toenmalige klant was een ford dealer en die durfde het dan toch weer niet je kent het he . zagen en klagen dat het geen 150 was en dan reik je ze een degelijke oplossing en dan doen ze het niet
wie weet heeft hij een powerbox :wink: gezet en dan krijg je pas problemen
want die twee zaken kan je totaal niet met elkaar vergelijken ze geven beide meer power maar de wijze waarop is totaal verschillend
in antwoord op: Chiptuning…ik zou de spatborden los spuiten en dan pas monteren
die epoxie is goed maar je had er nog beter een rood bruine primer of sikkens krc primer onder gezet die hebben een betere roest weerstand
lakken nat in nat is goed om tijd te besparen maar ik zou gaan voor lakken met grondverf laten drogen en dan etrug schuren en aflakken zo krijg je een beter resultaat en gaan de minuscule foutejs beter gecamoufleerd zijn
in antwoord op: roestherstelling