Aangemaakte reacties
-
12 pk 403,52
13 pk 478,63
14 pk 553,87
15 pk 629,24
16 pk 824,21
17 pk 1019,17
18 pk 1214,27
19 pk 1408,97
20 pk 1604,06boven de 20 pk is de globale belasting vastgesteld op 1604,06
plus 87,52 euro per pkdeze gegevens zijn voor benzine motoren
een cayenne is een 4,5 en heeft 22 pk
een 5,7 is 27 pk
dat zou dus voor een 5,7
2216,700 euro bedragendus das al aardig wat verkeersbelasting he :oops:
in antwoord op: 911 versus 928een 928 is een echte porsche maar voor velen is de wegentaks oen de BIV onbetaalbaar vandaar dat sommiggen misschien wel als geen echte porsche aanzien wordt
het is een beest en het blijft een beest
en als de prijzen zo blijven gaan zal het op termijn nog een dure bak worden
kijk maar eens wat die duitsers vragen voor een gts :roll:
in antwoord op: 911 versus 928ik ben ook van plan om mij op termijn een 928 aan te schafen heb al een hoop onderdelen gekocht en op deze manier kunnen we alle kanten op en zullen veel aangeboden auto s wel aan een of andere voorwaarde voldoen
elke auto welke dan ook heeft zijn positieve en nedgatieve eigenschappen
een 924 vind ik persoonlijk niet zo geslaagd een 944 kan er door een 968 das ook niet echt mijn ding een boxter vind ik persoonlijk vrij krap maar 928 dat zie ik wel zitten maar ik prefeer het laatse model met de grote achter lichten das ook goesting en smaak he
qua rijden is het een luxe bak en snel is hij oook nog dus en op termijn denk ik dat net als voor de 911 de prijs wel stabiel zal blijven dus das ook nog een seen pluspunt
:roll:
in antwoord op: 911 versus 928ja koen ik kan dat enkel bevestigen das prachtig had bij de eerste blik nog niet eens gezien dat het om een cabriolet ging echt geslaagd
ik denk dat je voor een hard top toch al rap tss de 2000 en de 4000 euro kwijt bent maar het is wel heel mooi
bij sommige autos worden er beugels extra bij geplaats en dan kan de soft top gewoon dicht en dan wordt de hard top gewoon gemonteerd voor de winter bij bmw past de hard top gewoon zonder aanpassing een beetje afhankelijk van welk soort auto
en van welke constructeur de hardtop vervaardigd
in antwoord op: 993 met hardtop…je kan natuurlijk ook een spotrepair laten doen en als dat professioneel gedaan wordt zie er amper iets van en blijft de originele lak voor de rest behouden en dat scheelt ook nog eens een heel pak in de prijs en als je de spotrepair laat kombineren met het op polijsten van de wagen gaat hij als nieuw naar buiten rollen dan nog een goede bechermlaag erop en hij bliijft weer voor verschillende jaren als nieuw uitzien 8)
@ seta je kan hem laten bij spuiten en dan die bescherming er op zetten indien je eerst de bescherming zou zetten kan dat (afhankelijk van welk produkt siliconen vrij of niet ) wel eens probelemen geven bij het bij werken
en in de handel zijn tal van produkten verkrijgbaar de teflon produkten zouden een zeer sterke bescherming geven heb ik me toch laten vertellen :!:
mijn elfje is nu 26 jaar oude heb hem tien jaar geleden gekocht en die zag er niet uit heb dan besloten als tussen oplossing ze helemaal op te polijsten en heden ziet hij er eigenlijk kwa lakwerk nog vrij schitterend uit hier en daar zit natuurlijk wel een klein spatje roest maar dat kan ook niet anders met dik 200 000 op de klok
in antwoord op: 964RS opfrissen???laat de sneeuw maar komen dan kunnen we alvast wat oefenen he
sneeuwpret voor volwassenen :lol:
in antwoord op: driften in de sneeuw met 911vandaag weer eens naar de keuring geweest
met de nieuwe wet krijg je indien je niet binnen de twee maanden voor het vervallen van de referentie gaat max de referentie datum op de keurings kaart (tot vorige week was dat 1 jaar)
dus dat betekent als je vandaag met een auto voor verkoop naar de keuring gaat de welke de vervaldag 30 januari 2007 is
je dus ook maar keuring krijgt tot 30 januari 2007
dus in januari mag je dan nog eens een 35 euro ophoesten voor de gewone keuringMaar een handelaar is verplicht 1 jaar garantie te geven en de keuring mag dus 3 maanden keuring geven
het ligt er dus [size=150:3f1rkccc]dubbel en dik [/size]bovenop dat het een echt [size=150:3f1rkccc]geld klopperij [/size]geworden is
maak de rekening maar eens hoeveel extra de staat verdiend aan deze regeling de handelaar gaat de faktuurkosten ook verhogen want die is langer bezig is met de keuring van een voertuig dus die btw en de inkomsten gaan ook al onrechtstreeks richting de staat plus de extra 13.50
dus kassa kassa en wie betaald de werkende burger :cry:
in antwoord op: keuring tweede hands plus de nieuwe dokumentenhet gekke is hoe vinden ze het allemaal :lol: 8)
in antwoord op: brengt 9 11 ongeluk ?van de week een cayenne turbo tegen gekomen mmet aangpast schrift
ook aangepaste nummer plaat maar dat zal dan wel bij zaak zijn zeker als je een cayenne turbo kan kopen zullen die plaat en de aangepaste lettertjes de prijs niet meer maken denk ik :lol:
in antwoord op: " Hoe noemt ie "thats the spirit
het is inderdaad vrij rijden en niks aan te verdienen enkel aan te verliezen en wil je echt sneller en sneller dan kost dat pakken geld
fun das het geen wat teld en liefst nog zo betaalbaar mogelijk
have fun :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Nieuwe aanwinstals er primer op moet en parelmoer dan kom je nog niet toe vrees ik :oops:
in antwoord op: 3e stoplichtmijne draait op duckhams hypergrade en ik moet eerlijk toegeven dat ik daar super content van ben
kost mischien wel wat meer maar de olie druk blijft ook 100% ook op 26 jarige leeftijd en met 235000 km op de teller :lol:
die mening heb ik ook het is een buizen frame waarschijnlijk met de chassis nummer van een 911
knap gedaan dat wel :lol:
echt knappe repilca en het si allemaal mooi nagebouwd maar of het echt street legal is heb ik toch grote vragen bij
maar ondanks dat mooie bak :wink:
in antwoord op: ZEER knappe ombouwja watte hoe verkracht ik een porsche
:(in antwoord op: EN…. hoe het NIET moet !!!ja wit
hier moet ik ook volgen een witte p is moooooi
en verkopen is een zorg voor later :lol:
in antwoord op: welk kleur voor een 911?