Aangemaakte reacties
-
essen motor show als je zo lang nog kan wachten :wink:
een dag uitstap en op de koop toe een setej matten mee naar huis :Pin antwoord op: Mattenset 911 SCdat klopt koen
inderdaad de cheap racers zaten voornamelijk in het rode team
en enkele gekken zaten er in het groene
en die hebben we blijkbaar allemaal opgemerkt :wink:
het was echt een super dag zeker voor herhaling vatbaar en volgens de baancommissarissen was het al een vrij brave editie
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006ja setakira je hebt het allemaal super geregeld chapeau :!:
als je wat rij ervaring hebt dan weet je ook wat je wagen doet ik voelde langzaam aan mijn remmen wat sponsiger worden en dan dan ook wijselijk besloten om het circuit te verlaten zonder dat er ook maar iemand in gevaar zou geweest zijn
en inderdaad het was waarschijnlijk door niet aangepaste remvloeistof
maar op de straat noooit problemen gehad en hier was het eigenlijk vrij snel een sponsige rem maar ik heb de auto ook al dik tien jaar dus was er zeer snel achter dat het niet veilig werd verder te rijden
maar voor wele rijders was de vrije trainig gestart vanaf ze s morgens uit de pits kwamen en eigenlijk von,d ik dat van sommigge piloten er over
heb ook regelmatig impreza s en evos door gelaten maar sommigge gekken kwamen als de hele kolonne de bochten inging toch de laatse meter er tussen gewrongen !!!!
dat moet toch niet het is het te doen om de kinderen een toffe dag te bezorgen en ik vind dat de ijdelheid van de piloot toch moet wachten tot s avonds
en zoals koen s morgens al sugereerde het is geen race en je kan enkel verliezen als je het zottekke wat uithangt
van vele anderen kan ik dat helaas niet zeggen er waren een paar bmw kes bij en ook die seat ( die heeft achteraf ook de muur geraakt)
ik vind je bent met iemand anders zijn kinderen onderweg de porsche rijders hebben toch wat kapitaal bij en zullen zeker geen kind of wie dan ook in gevaar brengen wat ik dan wel minder vond er zaten wel ervaren piloten tussen en die hielden er dan minder rekening mee dat sommige mensen de eerste circuit ervaringen op deden en dus geen risico s namen voor hun wagen en de kids
bij een volgende editie zou het beter zijn de duurdere wagens bij elkaar te steken en dan die omgebouwde cheap racers op een ander tijdstip te laten rijden daar zaten echte gekken tussen
en verschillende hebben dan ook onmiddelijk hun transponder mogen inleveren :lol:
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006ja ik moet het dan nomaals bevestigen een [size=150:3c5ns11y]super dag [/size]
denk dat we ons allemaal wel geamuseerd hebben het was voor mij de eerste echte circuit ervaring op zolder en het is eigenlijk buiten wat oververhitte remmen zeer positief geweest
ik heb dan ook nog even de vrije training met mij zoontje gereden en het ging er ronde per ronde wel wat sneller aan toe
die zijn dag kan dus ook niet meer stuk 8)het beestje is vandaag weer verschillende keren richting de goede kant van de 200 geweest dus we hebebn het beestje weer lekker gerodeerd :lol:
voor het remprobleem heb ik ook al een passend antwoord gekregen allereerst oude rem olie en ten tweede bij het aanschuiven in de file heb ik vrij regelmatig op de rem gestaan vandaar dat de warmte van de schijven richting de blokken ging en vervolgens de rem olie lekker opwarmde dus weer wat bijgeleerd he
super volgend jaar zal ik er alvast weer bij zijn om de kinderen ( incl mezelf) weer een superdag te bezorgen :wink:
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006ik zie jullie op het circuit ik ga rechtstreeks en ja ik heb de forum stikkers vanavond afgehaald en ga ze morgen dan ook plechtig aan sekatira overhandigen en hij gaat ze dan verder verdelen wel een klein beetje vertraging maar ze zullen er morgen vroeg gegarandeerd zijn
ik heb er al zeventig laten maken en de eerste exemplaren gaan morgen vroeg dan ook op de P geplakt worden
:lol:k zal dan ook wel een mesje meepaken dan kunnen we ze een beetje bijsnijden ik plak alvast twee vooruit rijdende porsche s op mijn wagen :wink:
in antwoord op: Datum Vroemdag 2006douane dokument en dan krijg je ook een roze formulier met een stikker op en dan moet je met garage platen naar de keuring
indien er geen europees gelijkvormigheids attest bij is (vanaf 96) altijd erbij
dan moet je een afspraak maken bij dieteren of via de homologatie procedure van de keuring waaronder alken de auto laten keuren voor de gelijkvormigheids procedure kostprijs 100 euro
dan krijg je van de keuring een brief en dan wordt er een pvg stiker ingeplakt en het gelijkvormigheids attest wordt overhandigt samen met de nodige paieren om de auto in het belgische verkeer te brengen
veel succes met je aankoop
in antwoord op: Invoeren uit duitslandop mij p liggen achteraan dunlop expedia das goeie grip de voorste waren p zero heb ze pas vervangen daar ze te hard geworden waren
in antwoord op: Michelin banden voor Porscheheb ok zo een klien evul opening gewoon het opistool iets terug trekken en dan gaat hij als een trein
wel zorgen dat het plaatje aan de kant is anders hangt de auto vol
ik doe dat zoook al jaren er zit zelfs nu zo een schakelaar tussen
das beter als een alarm is een klein gaatje waar je de sleutel insteekt
drie voordelen
– kans op kortsluiting nul dus de kans dat de p door elektrische brand de lucht in gaat is klein
– de batterij blijft goed kan eventueel zo aan de druppel lader
-goed verborgen is het de beste antidiefstal methode ga dat maar eesn zoeken waar dat zit
1 nadeel het alarm zit dan ook wel zonder spanning dus daar kan je best een backup batterij uithalen ofwel moet je een voorziening maken dat je die aan een gewone twaalf volt lader kan voeden dan heb je de perfekte oplossing
je zal dan wel een extra wisselschakelaar moeten monteren en zorgen dat je bij het omzetten geen sleutels in de uato hebt ziten want deze zal zich onheroepelijk sluiten zodra de spanning terug op het alamr gezet wordt
in antwoord op: geluk bij een ongeluk17 duims kan op de keuring moet wel even opletten dat je niet de breed qua schoentjes gaat
je hebt een bepaalde afwijking tov de originele en voor mijn 11 je heb ik het nagevraagt 255 /40/17 kan en voor 215/45/17
dus bel even naar de keuring en dan zullen ze u wel vertellen wat er onder kan
in antwoord op: velgen 911 sc bj80das dan de eerste corvette met degelijke onderdelen
tja die zal de sound en de luxe van een amerikaan willen he
het boot effekt met een duitse look
in antwoord op: porsche 356 in 911 turbo look, echt waar!!en dan een nieuwe slogan voor koen he
pk tuning leverd aan huis u nog voor u de hoorn op de haak legt :lol:
kan je best wat aandelen van de belgische staat kopen zou onbetaalbaar worden aan verkeers boetes vrees ik :cry:
in antwoord op: 924 turbo – DP-cargoneen zou niet weten waarom er lak zo verminderen het enige minder aangename is de lijm er vanaf krijgen
die speciale (tijdelijke) lakken kan je er gewoon met de stoom reiniger af halen knap om te zien eerst zo een vieze kleur en daarvanonder komt de blinkende lak te voorschijn
wordt veel gebruikt voor duitse taxi s is van dat beige grondlak kleurig uitgevoerd en ook veel voor de bestikkerde auto s in de wielersport ze spuiten er die lak op plakken de ganse kar vol stikkers einde seizoen of nieuwe sponsor even afstomsen met warme hoge druk en de stikker lost zich en je hebt een hagelnieuwe lak
dacht dat sikkens zo iets op de markt gezet heeft
het is natuurlijk wel belangrijk dat je de auto [size=150:2n3dcpf4]niet[/size] schuurd voor je hem lakt
tik maar eens folien taxi in op mobile
in antwoord op: GT3 Army Editionkan natuurlijk er werden ook 912 motoren in de kevertjes gestoken dan wel met een porsche koeling op anders stook ja hem rood
klik hier evenhttp://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?t=838
in antwoord op: een vw motor in 912poficiat met de nieuwe spruit
brengt weer extra leven in het huis
en nu heeft papa ook een eigen knuffel ik zelf heb een zoon 7 en een dochtertje van 8 maanden zoonlief is mama haar knuffel maar dochterlief is papa zijn prive knuffel tje ze kan nog niet veel zeggen maar laat zich wel horen als papa thuis komt ……………………………super
in antwoord op: Voor de tweede keer PAPA !