Aangemaakte reacties
-
zoiets ongeveer he
ja jongens sorry ik krijg hem er niet op :oops:
in antwoord op: PorscheForum.be stickerge kunt wel eens gelijk hebben en idd de dingen die jij voorsteld zijn dan ook nog een smakkelijker te vervaardigen en das goe voor de prijs
we komen er wel uit
in antwoord op: PorscheForum.be stickerwist niet dat er zoveel verschillende bestonden
zal het mijn van de week er eens afprutsen en kijken wat er op staat
in antwoord op: heb je het juiste wapenschildje?awel onder die voorwaarden wil ik ook wel flik worden in oostenrijk zelfs maar die auto moet in mijn kontrakt staan he :lol:
in antwoord op: Politie Porschedas inderdaad een chique ontwerp
aleez jongens gaan we der dan eens werk van maken desnoods betaald ieder zijn eigen forum stikker ik ben alvast geintereseerd
en je weet ik ken een goedkope leverancier wel in het donker grijs :wink:
in antwoord op: PorscheForum.be stickervandaag weer eens fijn gezellig wat uren op de keuring doorgebracht :twisted:
heb daar even geinformeerd wat de eerste geruchten zijn over de tweedehands keuring
volgens enkele werknemers zou het vooral veranderen inzake de werking van de airbags gordels spanners enz .. zouden vanaf een bepaald bouwjaar met een universeel systeem uitgelezen kunne worden en dat zou dus ook op d”e keuring gaan gebeuren en er zou een strengere controle komen op diverse punten ……… eigenlijk niet eerlijk maar ….???
en, dan de controle waarschijnlijk van de computers op eventueele km fraude zal er dan ook wel bij komen zeker
als ik meer info heb horen jullie het wel
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuytja zitten inderdaad nog wat serieuze filmkes bij
have fun :lol:
denk dat ik er van de week al een aantal urtjes heb versleten :oops:
in antwoord op: wie durft nog tegen high speed na deze …………………ja zo wil ik ook wel eentje
maar luk ik zal eerlijk toegeven dat ik met dat beestje wel niet zo in het zand zou gaan woelen
:wink:
in antwoord op: De Cayenne Turbo Sdas de enige echte waarheid goed koop is dure koop hier nogmaals bewezen
en uiteindelijk het is what you pay is what you get en kwaliteit heeft zijn prijs maar das meestal maar 1 keer kosten
in antwoord op: schokkende koppelinghttp://www.geocities.com/MotorCity/Lane/4732/
hier vind j e nog zo een aantal vergane porschekes en andere bolides
in antwoord op: Dit doet me pijn….inderdaad nice
mooie velgjes mmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh :D
in antwoord op: Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)enkele mooie fotos
in antwoord op: porschekesdeze kwam ik tegen vrees dat hier niet veel goeds meer van komt
in antwoord op: hier blijft nie veel van over!!ik mag mijn mening niet kwijt en gij moogt dat wel
Rijden 18-jarigen nu ook al met Porsche.
Zo’n reacties krijg ik van pasbeginnende tunerkesik zeg mijn menig en gooi niet met naamkaartjes zoals anderen wel doen
terwijl ge achteraf moet toegeven dat ge toch niet zo gelijk hebt als dat ge u voordoet
ge wilt van de brol af en uiteindelijk is er een weg die de brol van de markt gooid en de gene die die brol onder zijn auto wil zetten moet het zelf maar weten die kan elk jaar sleutelen en heeft elk jaar miserie voor dat ding door de keuring te krijgen
maar dat is zijn eigen probleem en als de verzekering zich dan nog wat wil moeien geen probleem ieder weet bij zoiets waar ge aan begint
en ja ik ben direkt en zeg het gewoon plat zoals ik het denk
en om op de wet terug te komen nu wordt opa bestraft omdat hij een houten pook of stuur in zijn oude benz zitten heeft of in de tijd een sport uitlaat laten zetten heeft waar nu geen attest meer van te vinden is das maar 1 van de zovele voorbeelden van die nieuwe wet
en ja laat ze die uitlaten universeel verkopen das geen enkel probleem daar komen ze zelf toch van terug laat ze eens het verschil smaken tussen goedkoop en [size=150:33wsiaz1]goede koop[/size] dan kan je ook gaan vitte op de uitlaten van bosal das ook namaak maar het enige voordeel van oa bosal is dat er een goedkoper alternatief is en das ook niet onbelangrijk welliswaar minder waardiger als origineel maar betaalbaar
en of dat nu wat minder of wat meer lawaai maar wat heeft dat nu met veiligheid te makenen prijs moet ook betaalbaar blijven niet omdat er een e keuring of tuv attest bij is zeven keer zo duur worden
en zoals koen zegt banden remmen eventuele noodzakelijke verstevigingen ophanging gewrichten enz …
dat zijn noodzakelijke dingenen als je dan een targa naar cabrio wil dan moet je een keuring passeren en de nodige aanpassingen aan het koetswerk laten keuren wat is daar het probleem van [size=150:33wsiaz1]het gaat hier om veiligheid [/size] :!: en niet op poen pakkerij zoals nu
en daar wringt mij het schoentje ze hebben weer eens iets gemaakt op zn belgisch :lol: en op sommigge vlakken raakt dat kant nog wal en je zal zien binnen dit en twee jaar schiet er van de huidige regel niet veel meer over
en motor tuning is ook geen probleem maar als het woord tunen valt mag er hier enkel gesproken worden over motor want van de rest willen ze niet weten en zeker niet van de meer verzekering en wegen taks die eventueel verschuldigt zou zijn
remmen ophanging enz …… als je de tuv toepast wordt hier ook rekenig mee gehouden en oa in duitsland staat alles wat gewijzigt is op de farzeugh brief …..
luc heeft zijn porsche ook getuned maar die heeft tenminste het verstand van ook de remmen aan te passen ook zonder de nieuwe wet :lol:
ik vind dit toch nog stukken beter hoor maar wie ben ik :wink:
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuyt[quote=”TAM CARWORKS Belgium”:25p1tpei]Nee, ik was er niet bij!!!
=> moesten ze de professionelen erbij laten, dan had het er héél anders uitgezien, ben ik zeker van.
Moest ik mee in dat comité zitten, zou ik ijveren dat ze dit toestaan.
Geen oordelen vellen zonder dat je ons kent hé :wink: [/quote]
das nogthans iets wat gij wel doet
gij weet niet eens wie ik ben maar wel mij veroordelen en helaas ben ik wel een stukske ouder dan 18 ( was het maar)
en wat tuning bertreft is er een goede regeling en das de[size=150:25p1tpei] tuv [/size]die is niet perfekt
maar is bedoeld om al de brol van de markt te houden en een keuring te voorzien op de betere onderdelenals ge dat niet snapt heb de strond in uw ogen en bij de tuv mag verlagen en sparco enz …….. zolang alles degelijk gedaan wordt en met degelijk materiaal en dan is het bij tuv wel toepasbaar
cabrio ombouwen motor verzwaringen enz ….. het kan volgens regels….dus das dan toch zo slecht niet
maar al bij al …… We zijn europa waarom moeten we hier weer een specifiek belgische wet maken is dat niet een beetje overdreven en ook al zitten daar “tuners” tussen ge verzet u tegen mijn uitspraak en drie antwoorden later moet ge zelf toegeven dat het niet mag verbeteringen aan die peugeot ………en ondertussen hebben ze ook al ingezien dat die vitesse pook niet eronder valt
das toch hetgeen wat ik bedoel die wet is er over en trekt op niks
zal ik u een lijstje maken wat er nog allemaal niet onder valt??
dan zal je zien dat er binnen een half jaar meer dan de helft van wat op mijn lijst staat verdwenen is
and by the way
ik ben al 22 jaar met autos bezig dus ik vrees dat ik niet een snotbel van 18 ben die met een porsche rijd
ben officieel handelaar carrosier en ben eigenlijk al jaren aan het zeggen dat onze buurlanden een degelijker systeem hebben
dus niet zomaar oordelen ……………………………. :twisted:
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuyt