Aangemaakte reacties
-
ik geef u volledig gelijk luc
en dat ze die tuning wet maar rap in de vuilbak smijten
in drie woorden [size=150:148984lf]trekt op niks[/size]en dat ze hier in een landje een zakdoek groot nog een seen tuning wet willen aanlaken niet te begrijpen
ze zouden veeel beter de duitse tuv over nemen en dan staan ze in[size=100:148984lf] 1 dag twintig jaar verder [/size]
daar zullen ook nog wel foutjes in zitten maar dan kan je tenminste iets aanvangen of verbouwen op een legale manier
en nu is het velgen eraf en voor die johnny bakskes is het 3 dagen werk om ze terug origineel naar de keuring te brengen en dan weer terug verbouwen waar zijn we in dit apenland toch mee bezig :cry:in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuytik zal eens gaan kijken ik ken die kerel redelijk goe is familie langs de vrouw hare kant kan helpen wie weet
en van die 356 das inderdaad jammer maar bekijk het eens langs de andere kant als alle fabrieksgeleverde porsches ergens in een living zouden staan onder perfekte omstandigheden zouden ze ook geen flikker waard zijn he
hoe meer er sneuvelen hoe zeldzamer ze worden en hoe hoger de prijs ligt
is wel minder als je er eentje wil kopen maar om te verkopen is het wel beter en het mes snijd aan de beide kanten he
en waarschijnlijk heeft hij een garage gehad voor zijn nieuw gekochte [size=150:3su3p8km]ford [/size]en heeft dit oud beestje buiten moete staan al die jaren en nu zit hij met twee rotte auto s :lol: :lol: :lol:
in antwoord op: Dit doet me pijn….carglass is veel te duur voor wat ze voor u doen
heb er al redelijk veel werk van gezien onder andere de beschadigingen aan het lakwerk was die keren niet bijgewerkt met roest tot gevolg maar het hangt inderdaad af van wie u helpt in de meeste filialen is het een duivenkot dus al de goei zijn er meestal weg en veel nieuwere techniekers en laat de vakkennis te wensen over
dan nog te zwijgen over de prijs
maar inderdaad via een glasverzekering is er meestal maar 1 plaats waar je mag gaan en das carglass ( die krijgen volgens mij een super prijs)want vb een 944 ruit kost er ongeveer 700 euro en die laat ik voor de helft van de prijs zetten en dat vind ik toch ongetwijfeld de moeite
in antwoord op: car"traag"glassex lief in koffer laten zitten :D lol:
nee even seriues anders eens proberen om een stuk stof of oude hand doek ergens tussen steken koffer deksel sluiting of in de eventueele zijbakken om zo de mogelijke oorzaken te ellimineren
ha juliie maken er een mini gumball :lol: van
en dan vraag je de flts foto s op daar staat tijd plaats en snelheid op
zo kan je altijd kijken waar de winst en de hoogste top zat
een vereen voudigde versie van de circuit registratie s
:lol: :lol: :lol: :lol:
amuseer jullie maar
in antwoord op: Nordschleife entrance footagezou ik mee kunnen leven twee voor de prijs van 1 :lol:
zal al erg genoeg zijn de centen voor eentje bij elkaar te krijgen maar dromen moet kunnen :oops:
in antwoord op: De Porsche Chopster van Rinspeedja mag er best nog wezen voor zijn leeftijd
in antwoord op: Onze Porschesds de mijne het beestje is van 1980 heb hem al dik tien jaar en is ooit wel eens opgemaakt geweest maar alleszins de laatste tien jaar niet
een 204 pk met al de overbodige rommel eraf airco enz ….
en natuurlijk de fiere zoon aan papa s porsche
en hier een foto vzn 10 jaar geleden
in antwoord op: Onze Porschesinderdaad laat ze maar zeggen eeeeuuuuuch ne witte ik weet dat ik er toch veel bekijks mee heb
in antwoord op: mistachterlicht integrerenzal zo wel eentje bouwen maar wie gaat me er eentje sponceren om als donor te dienen
dave niks staan wat kan dienen ????
in antwoord op: Te leuk om niet te postenwat een schandaal zou ik zeggen die 959 kit is al wel 1 van de betere die ik ooit gezien heb maar het blijft een kitch car he
en dan moet je nog veel geld neer telllen om uw porsche te laten verkrachten neen bedankt
och ieder zijn goeting he
maar vind het jammer dat sommige kits niet aan het origineel raken
en een porsche ombouwen naar een lamborgini neen sorry
kunne beter naar frankrijk gaan daar ken elke burger eenmalig een voertuig bouwen en homologeren zonder veel miserie
minister landuyt neem daar eens een voorbeeld aan
in antwoord op: Converteer je 911 naar een GT1heb ik ook gedaan met mijne van 1980 maar idd reflektor staat een beetje hoger en das zichtbaar
http://www.cardomain.com/ride/327504
anders ga je eens kijken op deze link en dan zie je het
in antwoord op: mistachterlicht integrerendaar lijkt het wel op betalen om afgekeurd te worden op deze manier kan het gewoon niet maar vraag me af wanneer er een andre oplossing komt voor mij mogen ze vanaf morgen het tuv systeem in voeren
en dan kan heel veel verbouwingen inclusief die moet je laten keuren door een erkende instantie
en dan gaat het niet om de mening van het ventje wat nu uw papieren aanneemt en al groen lacht als hij vind dat uw auto afgekeurd moet worden
zou niet de eerste keer zijn dat je afgekeurd wordt en gewoon even rond de blok rijd en dan plotseling is alles gemaakt gangsters zijn het geldwolven
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuytwe moeten mischien maar eens een nieuw forum starten met de attesten van alle p onderdelen hihihihi dan is de site extra nuttig
vraag en aanbod
:idea: :idea: :idea: :idea:
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuythttp://www.auto-motor-und-sport.de/d/93776
dit is de duitse versie van auto motor und sport
lees ik meestal staan altijd half jaar voor op de belgische boekjes als het er ooit in komt in de belgische tenminste :roll:
in antwoord op: Porsche Cayenne Compact?