Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 375)
    • geweldig al die commentaar over details

      you love them or you hate them

      maakt mij niet uit of het een mk i of mk ii is ze mogen ze beide brenegn ik maak alvast plaats in de garage

      moe ik mee lachen he :lol: :wink: hier ook al eens regelmatig de “discussie ” of een 924 een porsche is

      en in engeland gaan ze echt op kleine details “muggezifters”

      maar leuk om te lezen

        VET :!: :!: :!:

        prachtig :!: :!: :!:

        ben altijd een beetje stiekem op zoek geweest naar echte fusche voor onder de mijne bij deze is de zoektocht dus gestaakt
        ik denk aleez ikw eet het hel zeker dat ik nu op zoek ga naar een setje 18 inchertjes voor mijn 11 je

          Ik zou dit wel “op staal” laten maken om zeker te zijn

          ik hooop dat je bedoeld op staal maken en niet inlezen met een spectro analyzer

          deze geeft nog al eens regelmatig een foute kleur

          ops taal kunnen ze ze ook maken dan worden er meestal proefplaatjes gespoten dat laatste is wel juist aleen dat kost wel wat extra s :wink:

            ja seta hier waren we ook al wakker maar de heilige man was langs geweest voor de kids

            das altijd fun hou die kids reageren op hun nieuwste aanwinsten die gezichten zijn goud waard :lol:

              zal de prijs ook niet maken he allemaal wagens van de hogere prijsklasse dus die paar eurotjes voor een hotel moet kunnen :lol:

                ingeschreven als oldtimer

                opletten met zulke inschrijving in principe mag je enkel proefritten tussen zons opgang en zons ondergang met het oog op minifestaties binnen een straal van 25 km

                ik ken er vele die oldtimer rijden en ken er ondertussen ook al een paar die vies tegen de lamp gelopen zijn

                een kennis van mij ging van de zomer zijn kinderen ophalen aan school en werd aangehouden ………………… discusie over het feit dan kinderen ophalen Geen proefrit is en dergelijke ……… gevolg mag voor de politie rechtbank komen auto was 3 jaar ingeschreven en hij had op 3 jaar geen 2000 km gereden dus van misbruik kan geen discussie zijn
                rechtzaak moet nog komen ………
                dus ondertussen zijn al 2 van zijn kollektie van 4 ingeschreven met gewone platen

                een andere werd snachts met zijn kever tegen gehouden op O plaat gevolg politie rechtbank drie maanden rijverbod ……en auto ingeschreven met gewone platen

                en inderdaad verzekeringen sluiten een kontrakt af waar mee je dagelijks mag rijden enz… maar verkeertechnisch ben je eigenlijk aleen gedekt voor proefritten en manifestateis en zeker geen dagelijks woon werk verkeer

                een andere beweerd bij hoog en bij laag dat een oldtimer max 65 per uur mag rijden ??? zou ergens in de wetgeving staan maar helaas nog niet terug gevonden dus mochten ze je ergens flitsen met je oldie zullen ze je dat heus wel komen vertellen per aangetekende zending dan wel te verstaan :lol:

                ik zou zeggen maar voorzichtig met oldtimer :!:

                  commandant 4 zoals die vroeger hete was een goed produkt om verweerde lakken terug oke te krigen maaaaaar……………

                  zeer gevaarlijk spul als je op de kanten wat hard wreef zat je door de lak

                  alle polishen zijn eigenlijk vloeibare schuur papieren en die halen allemaal een zeer dunne laaag lak eraf

                  voor een goede polisch betaal je al rap een 20 a 25 euro en om het echt goed te doen moet je in stappen polijsten dus zeer grof , grof ,fijn, fijner en dan hoogglansen eventueel nog een beschermlaag erop en dat natuurlijk met de juiste spons voor elke stap

                  en dan krijg je echt beter dan splinternieuw resultaat

                  als je nog noooit een auto gepolijst hebt met de machiene is dat ook een delicate zaak dus voorzichtigheid geboden

                  ik kan u wel een paar adressen bezorgen die dat super doen voor een eerlijke prijs en mocht het dan toch misgaan (zeer kleine kans )dan wordt de wagen op hun kosten hersteld :lol:

                    kan me dat voorstellen dat het een trieste blik in de garage is maar als hij in goede handen is is het eigenlijk beter dan stilstaan he

                    en wie weet verkoopt hij hem wel terug aan u binnen enkele jaren :lol:

                      http://www.wegcode.be/index.php

                      hier moet je eens tussen zoeken

                      ik dacht dat zelfs een klassieker vanaf 18 geen lpg taks meer betaalde ik dacht he mischien vind je hier op bovenstaande site wel de exacte oplossing

                        [quote]Hi All,

                        I’m looking for a GR-420 alarm unit. I had one, but some garage managed to blow the receiver unit, hence I’m now looking for a replacement.

                        It must be in working order, preferably with the wiring diagram and key fobs – but these are not essentail as I still have the original wiring loom, and let’s face it they aren’t that difficult to fit from scratch. I also have a working siren unit.

                        If anyone can help, please e-mail me at dave_seer@hotmail.com .

                        Cheers [/quote

                        hier is der eentje die er zo eentje zoek

                        het is een vv2 en daarom automatische wapening en start onderbreking kan zeeeeeeeeeer ambetant zijn

                          zeker nooit in het wildeweg beginnen wegknippen, als je het zelf wil doen is het ook altijd handig om op t net een aansluitschema te zoeken van het desbetreffende alarm, daaruit kan je meestal wel opmaken welke kleur de kabels van je startonderbreking zijn en die veilig verwijderen en de originele weer herstellen, of er een nieuwe startonderbreking op plaatsen.

                          moet kunnen

                          een alarm stelt eigenlijk niet zo heel veel vooor en als je het op de juiste manier aanpakt is dat binnen een paar minuten buiten dienst

                          slechts enkele belangrijke draden plus plus na kontakt de start onder brekeing (enkel of dubbel) en de rest zijn sturingen voor pinkers en deurvergrendeling mocht je meer info willen dan hoor ik het wel

                            azev A soms vind je ze nog onder de naam atev de eertse velgen waren atev daarna werd de naam veranderd in AZEV

                            en wat die spacers betreft alles is afhankelijk van welke breedte en zeker even belangrijk dat je de juiste et waarde hebt

                            (et waarde is de plaatsing van het hart tov van de breedte van de velg )

                            hoe hoger de et waarde des te verder naar binnen en hoe lager de et waarde des te verder komt de zelfde velg naar buiten

                            tabellen en dergelijke vind je her en de op het internet

                              ja wadde geweldig eigenlijk moet er maar opkomen

                                er zijn twee soorten lpi

                                namelijk 1 waar de gas via extra geplaatste injektoren vloeibaar wordt ingespoten en de low kost versie waar men de gas via de luchttoevoer gaat inspuiten

                                bij lpi moet je er rekening me houden en zeker bij het vloeibaar inspuiten dat er geharde kleppen in de motor blok zitten om een motor te voorzien van gas injektoren zal de kop en in 99 procent van de gevallen afgehaald worden de injektoren worden verwijderd en meestal worden de kleppen en de klepzittingen evenees versterkt of vervangen worden door geharde varianten

                                kostprijs meestal rond de 4000 euro

                                in de tweede versie worden er gaten gemaakt in het inlaat spruitstuk en hier wordt een gas injektor geplaats 1 per cilinder bij deze oplossing komt de gas eigenlijk in verstoven lucht gas mengsel in de motor terrecht

                                beide versies halen meer rendement uit gas maar zoals u wel zal begrijpen is de eerste versie van vloeibaar ingespoten gas de beste manier om de pk s te behouden en soms wel een heel klein beetje extra vermogen te verkrijgen

                                en dan betsaat er natuurlijk nog de “gewone ” gas installatie in dit geval gaat er een gasspruitstuk in de lucht toevoer geplaatst worden waarin gas verstoven wordt en zo via de inlaatkleppen de motor ingaat

                                de nieuwere versie s van deze gas installaties gaan geregeld worden via de aanwezige lamda sonde om zo een beetje de gevraagde gas toevoer aan te passen aan de gereden toerentallen

                                voordeel vrij lage plaatsings en materiaal kosten,gaat bij mijn weten niet of moeilijk voor turbo motoren

                                kostprijs ongeveer een 1000 euro

                                het verschil in het grote prijsverschil tussen pli en de gewone gas installatie zit hem hoofdzakelijk in de prijs van de lpg gastank bij een lpi zit er een pomp in welke de gas vloeibaar gaat rondpompen en dus onderdrk gaat verplaatsen terwijl bij de gewone gas installaties de gas eigenlijk op iegenkracht uit de ton gaat lopen vandaar dat er bij een bijna lege tank geen gasdruk meer aanwezig is en je dus duidelijk gaat merken dat het hoog tijd wordt om te gaan tanken :lol:

                                  dit was de originele pic… Thx Olav

                                  wat een axelleratie verschil hihi :lol:

                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 375)