Aangemaakte reacties
-
Sorry van dat eerste smilyken was niet de bedoeling hi hi hi
in antwoord op: Kleur probleem:mrgreen: Je kan ook bij een carroserie hersteler gaan met een menglabo,die hebben meestal van die bakjes met allemaal verschillende kleuren in. :D
Een maat van mij heeft zo een menglabo en in zijn kleurstaalbakjes zitten ook kleuren met een uv verschil omdat een kleur toch altijd verschijnt. :idea:
Zijn specialiteit is moto spuiten maar doet veel wagens ook.
Je kan hem vinden op het internet onder http://www.motopaint.be
Het bedrijf heet carroserie VDM
Van Der Maelen guy
Hofstade bij aalst zijn nummer is 0478945600Als je moest bellen zeg maar dat je door De Greef Hans bent gestuurd. :D
in antwoord op: Kleur probleemKlopt he had het ook al gezien het kwam door iets te snel te zijn.
in antwoord op: 997 4S CabrioJa dat is wel juist als ik met mijn porsche op de parking kom gereden en dan binnenga dan doen ze vriendelijker dan dat ik met mijn BMW op de parking rij hi hi.Het is en zijn blijven dikke nekken vind ik toch. :evil:
in antwoord op: 997 turbo ongevalIk verkoop mijn 997 turbo.
Bouwjaar:2006
Kleur metalic zwart
KMstand 56000km
Net groot onderhoud gehad nieuwe remmen voor en achter remvloeistof vervangen.
achterste banden moeten wel nog vervangen worden op dit moment!
Prijs:70000euro btw vrijin antwoord op: 997 4S CabrioMijn wagen was dus op 4,5 dagen gemaakt en door patrick er is wel een schoonheidsfoutje aan,twee druipers onderaan mijn rechterspiegeldit is niet zo erg en zal worden herspoten door patrick. :D
in antwoord op: 997 turbo ongevalOei foto’s staan er niet bij. :!:
Weet iemand hoe dit komt dit lukt mij niet. :oops:in antwoord op: bougies 997 turboHey Dixie,
Ik woon in Kalken.
Bougies zijn vervangen amaai wat een werk turbo’s moeten er dus ook af dit gaat wel maar is niet makkelijk.
Toen ik deze wou verwijderen kwam ik te weten dat ze in Zuffenhausen wel degelijk mensen proberen te pesten die hun onderhoud willen doen elke shroef op de turbo die naamet het uitlaatsysteem te maken heeft isnet geen 12 en net geen 13 dus 12,5 sleutel,deze had ik dus niet in mijn berijk ik heb dan maar de moeren er af gefreest en deze allemaal vervangen door maat 13.Dit is de turbo die er echt af moet anders kan je niet bij de bougies.
Alles wat op de turbo toekomt demonteren.Ik heb de uitlaatstuk die van de motor komt ook gedemonteerd omdat dit makkelijker was omdat achteraan een moer zit waar je niet bij kan.
HIer heb je een foto wanneer de turbo er af je kan duidelijk zien dat je nu gemakelijkerbij het hitteschildje kan waar de bougies achter zitten.
De zwarte plastieken kappen verwijderen dan kan je er bij met een lange bougiesleutel kan je er gemakkelijk bij,aan de rechtse zijde zie je ook een zwarteplastieken buis zitten deze kan je er niet af krijgen.
Zo ik hoop hier anderen mee geholpen te hebben.Ik weet nu hoe het moet maar ik kan zeggen dat je beter de motor laat zakken dan kan je overal beter bij.Hier is mijn nummer voor als er anderen meer uitleg zouden willen
De Greef Hans
Berringstraat 34/0202
9270 Kalken
0473/67.18.51in antwoord op: bougies 997 turboMaandag morgen gaan we er aan beginnen om de bougies te vervangen hou jullie op de hoogte hoe het in zijn werk gaat. 8)
Fotos gaan we ook nemen :idea: en posten.
in antwoord op: bougies 997 turboBedankt he cabrio wim. :D
Ik ga zo snel mogelijk achter de bougies gaan juist nog weten welk type bougies en zal dat eens snel uitproberen moet niet moeilijk zijn. :D
Bij een andere auto waar de motor vooraan zit is dit natuurlijk poepsimpel he. 8) Maarja het is nu ook een speciale auto he vraagt wat kennis als je het zelf wilt doen.
Vandaag op internet ergens in Engeland een OBD toestel gevonden om de boorcomputer uit te lezen kan altijd van pas komen om die stomme indicaties op het dachbord te wissen. :Din antwoord op: bougies 997 turboBen ik volledig mee akoord met uw uitleg.
Remolie staat ook op maximum met nieuwe blokken er onder.
Ik weet best wel wat ik doe hoor,onderhoud namelijk vrachtwagens,ja ik weet het die hebben geen remolie.Toch bedankt voor de info. :D
Echt wijzer word je hier niet van op dit forum. 8)
in antwoord op: 911SC: Remmen upgradeDus het is dus op kosten van tegenpartij. :D :evil: :evil:
Mijn auto word bij Patrick van den berge gemaakt in nevele.
ja het moet een belgische garage zijn die de herstelling zal doen. :)
in antwoord op: 997 turbo ongevalKlaar is kees 8)
Heb ze dan maar vervangen op eigen risico,was geen probleem het ging zelf nog vlotter dan op een andere wagen want je moet niet eens de klauwen demonteren.
De slijtindicators heb ik ook vervangen en de melding op het daschbord ging van zelf uit,deze waren niet echt aan vervanging toe maar als je deze losmaakt remblokken probeert te halen zijn ze nogal snel stuk vandaar.Dus geen computer komt er aan te pas om de remklauwpistons terug te duwen je moet enkel de ontluchtingschroeven een beetje los draaien en ze gaan van zelf terug.
Plaats wel een darmpje hierop om de olie die er uit komt op te vangen anders kan dit nogal een smerig boeltje worden :( :idea:in antwoord op: 911SC: Remmen upgradeAuto zal dan toch gemaakt worden bij de garage in st.Martens Latem.Het is toch op de kosten van de tegenpartij. :D
in antwoord op: 997 turbo ongevalHALLO is hier iemand die wat meer info weet, over de remmen voor een 997 turbo.Ik ga deze zelf plaatsen maar laatst zie iemand tegen mij dat de remklauwen met een programma van porsche zelf moeten terug gezet worden.Klopt dit :?: Ik betwijfel dit sterk maar wil toch eerst zeker zijn van mijn stuk voor ik er aan begin. :idea:
in antwoord op: 911SC: Remmen upgrade