
Aangemaakte reacties
-
Mijn 993 heb ik gehaald uit de UK. We zijn met het vliegtuig (19 euro tickets :happy: ) naar LEEDS gevlogen.
Auto bekeken en gekocht. Daarna naar een leuke pub geweest en wat gedronken en gegeten.
Vervolgens leuk kasteeltje geboekt voor nog geen 100 euro en overnacht.
Volgende dag leuke rit terug, en met de tunnel over gegaan. Zeer leuke beleving geweest, en ik zou het zo weer doen !
Trouwens het kopen en terugrijden uit UK is makkelijker dan uit DE en NL.
Uit beiden landen heb ik ook al eens een auto gekocht en ingevoerd. Je moet in DE en NL uitvoerkentekens regelen / kopen
en speciaal verzekering regelen. Veel meer werk + duurder.
Mijn porsche had ik al op voorhand laten verzekeren op chassis nummer.
En op UK platen gewoon terug gereden. :driver:
Gezien de gele 993 en de betrouwbaarheid van de verkoper zeg ik ==> doen !in antwoord op: Gezocht 964 of 993[quote=”Bjorn_” post=177263]Wat denken jullie van deze: http://m.autoscout24.be/details?vehicleId=252614146&referrer=search_result%5B/quote%5D
Nette auto met inderdaad “dure stoelen” Moet wel zeggen dat ik interieur beetje uitgeleefd vind uitzien voor de km stand.
Velgen zijn van een 964. Maar ik zou zeker eens een keer gaan kijken :coolness:in antwoord op: Gezocht 964 of 993Lage km stand – Duplicato boekje – geen facturen ==> niet doen !
in antwoord op: Gezocht 964 of 993Succes en we horen graag hoe het geweest is… :popcorn:
Mocht je een keer naar een 993 gaan kijken.
Hier wat lees voer:
http://www.jackals-forge.com/lotus/993/993_buy_guide.htmlin antwoord op: Gezocht 964 of 993Zeg Wim…. zoiets moet toch makkelijker + leuker kunnen.
Kun je niet zoiets “maken” :popcorn:
http://jubi.pocg.de/pages/de/mitglieder.php
Iedereen onderverdeeld in type en met foto van de porsche erbij.
Lijkt me geweldig ! :mrgreen:in antwoord op: Lijst van forumleden en type PorschesInderdaad niet zoveel schrik hebben van de km stand. Schade is veel belangrijker !
Een pré is goede historie, en kopen van een particulier die ‘m al geruime tijd heeft ==> veel beter inzicht.
Voor “belegging” koop een meer uniek model. Deze zullen iets sterker stijgen dan een “normale”
Dus een 993 4S, S, 964 Targa etc…. Weinig productie ==> daardoor meer kans op waardestijging.
Succes !in antwoord op: Gezocht 964 of 993Thefrits > 993 2S van 1997. :salut:
in antwoord op: Lijst van forumleden en type PorschesWil je ‘m op korte termijn misschien gaan verkopen ?
Of rij je er nog 10 jaar in ?
Bij laatste maakt niet zoveel uit…..en bespaar je ook nog wat (hoop ik voor je, als ie porsche goed kent)in antwoord op: Onderhoud officieel Porsche garage of niet?CABRIO WIM: Dit kan ook bij een Porsche, en geen problemen bij de keuring.
Bij de keuring en de roetmeting van de wagen ==> moeten ze dit toch zien ?!?
in antwoord op: EGR klep cayenneBehoorlijk vervelend als het dat is…. :evil:
In Duitsland op ebay vind je soms wel stukken “goedkoper”.
http://www.ebay.de/itm/Porsche-911-993-993-618-123-02-Motorsteuergerat-Steuergerat-Motor-/181306947381?pt=DE_Autoteile&hash=item2a36bc7735
Maar blijft idd veel geld, en je koopt 2e hands….in antwoord op: Help – 993 stil gevallen en start niet meer.[quote=”luc993cabrio” post=176125]http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehands-auto/porsche/911-964-carrera-4-coupe/4142641
:wtf: :wtf: :wtf:[/quote]Als het een JUBI was, en dan met deze km stand…. ok.
Maar dit :shock:En dit komt er ook nog bij ….
De bijkomende afleveringskosten bedragen € 1.595,=.in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3Super :up:
Thanks :happydance:in antwoord op: 993: Downloads Manuals Brochures Techniek Video ..Heb je wel origineel Porsche.
Meeste zijn imitatie ( hoeft niet verkeerd te zijn).
En nu wel een flink stuk rijden !! :driver: :driver:in antwoord op: 4S startprobleem?Belachelijke prijs…..
Ik heb er standaard eentje in mijn 993 liggen :mrgreen:in antwoord op: 4S startprobleem?Ik zou de eerstvolgende keer dit ook toevoegen aan een 40 liter benzine:
http://www.forte-nwe.com/NL/Forte-Producten/Auto/Brandstof/Fuel-System-Cleaner.html
Daarna gewoon de tank bijna leegrijden en dan gewoon wegzetten met nog paar liter.
Volgend jaar elke keer een litertje of 25 tanken, en bijna oprijden.
Tank kan toch niet meer roesten.in antwoord op: 4S startprobleem?