Aangemaakte reacties
-
Het heeft te maken met de “zichtlijnen” vanuit je bestuurderstoel. Om beide spiegels volledig te kunnen zien (door de driehoeksruitjes) kunnen ze niet op dezelfde plek op de deur geplaatst worden. Er is dus over nagedacht. :wink:
in antwoord op: CUP – spiegelsHeb me net ingeschreven, heb er zin in!!
Leuk om jullie te ontmoeten,….
Hoop snel meer details te horen / zien.Gr, Tonne
in antwoord op: Bezoek Porsche Museum 6-7 juni : terug uit het paradijs !Ja, ik ben ook geinteresseerd in de trip naar Stuttgart! Het maakt me eigenlijk niet uit welke optie.
Hopelijk heb je snel een datum in gedachten want mijn agenda loopt snel vol.in antwoord op: Bezoek Porsche Museum 6-7 juni : terug uit het paradijs !Dit lijkt toch serieus op een flinke aanvaring met een betonnen muur of dito pijler en dan vraag ik me af hoeveel beter een ‘gewone’ Porsche er uitziet na een dergelijke klap.
in antwoord op: Nie van stil te rijden…[quote=”stefx911″:ot64urnb]9l/100km das mooi! Dat haal ik niet.
Maar ik haal dan ook nooit 20l/100km, zelf niet met circuit erbij (Vroemdag)[/quote]Het was dan ook een hele opgave,…we hebben uren op een bergweg in de file gestaan vanwege een ongeval. stukje optrekken-stilstaan-stukje optrekken enz. dat was minder. :roll:
in antwoord op: Italie trip,…[quote=”stefx911″:2ayryh7b]En?[/quote]
Helemaal TOP!
We zijn vannacht om 03:00 uur teruggekomen en mijn oude P heeft zonder problemen de rit doorstaan. We hebben onderweg de meest uiteenlopende reacties gekregen, eigenlijk wel opmerkelijk omdat het toch al een oud beestje is. De meeste reacties waren erg leuk en gisteren duurde een tankbeurt wel erg lang omdat een duitser heel enthousiast wilde blijven ‘klappen’ over zijn eigen ervaringen met Porsche. (hij kroop er nog net niet onder maar hij wilde hem van alle hoeken bekeken hebben).
In Italie lokte de P twee keer een aggressieve reactie uit. (je hebt er gestoorde Ferrari fans tussen zitten zeg!)
Over Ferrari gesproken, ik heb er wel 2, (twee), gezien onderweg en dat terwijl we toch praktisch langs de Ferrari farbriek in Modena gereden zijn. Geeft nix, we hebben genoten van onze 964 die gemaakt lijkt te zijn voor de Italiaanse autostrada’s. (vooral het stuk tussen Milaan en Rome en de Costa Amalfica zijn echt heel bijzonder).Het verbruik is ook heel bijzonder, als je je maar een beetje aan de snelheid houdt dan loopt hij moeiteloos 9 liter op 100 km. Zodra je je op de lokale slingerwegen meldt waar je veel moet stijgen en dalen dan is hij heel wat minder zuinig (20 liter op 100 km). Maar de klim-capaciteiten zijn spectaculair te noemen.
Op de terugweg tussen Luxemburg en Brussel hebben we vannacht iets :oops: meer gas gegeven en haalde we een prachtige metalic zilveren 997 turbo S in die daarna een stukje met ons mee reed tot de afslag Antwerpen. (wat een prachtig motorgeluid heeft dat ding)
Owjah, de vakantie zelf was ook zeer geslaagd :wink:
in antwoord op: Italie trip,…Dat geldt natuurlijk ook voor jullie, geniet er van!
We gaan zeker van de rit genieten!
in antwoord op: Italie trip,…Dit weekend wordt er in Zwitserland weer topdrukte verwacht, daarom rijden wij liever snachts. Wij vertekken aanstaande zaterdag om 20:00 uur en hopen zondag rond 13:00 in Sorrento (bij Napels) te zijn.
Haha,..Die moet een groot hart hebben om dat te durven. :shock:
in antwoord op: Italie trip,…Bedankt voor de tip!
Ik schat dat we uiteindelijk een gemiddelde zullen halen wat rond de 100 km/h ligt en dat is wel zo relaxt :wink: We zullen de oude targa zeker niet over de kop jagen.in antwoord op: Italie trip,…thnx, het motor nazicht is nu ook gedaan en hij zou er klaar voor moeten zijn.
Van de winter worden de riemen vervangen en dan zal ik de ventilator eens onderhanden nemen, das geen zicht zo :oops: .in antwoord op: Italie trip,…[quote=”yabba944″:28pufp8q]Zal ik mijn kroost er ook maar aan toevoegen dan:
356 :
356A coupe T2 Oranjerood 1958/ vader porsche914orange
356 A Cabrio T2 Auratiumgreen bwj 1958 / Peter356AT2356 B T6 S coupe champagneyellow (1963) Stef69
“porsche 90” bwj. ’62 wit [vader van Szyronn]912:
912 bwj. 69 farbegelb/Porschke
912 bwj. 66 lichtivoor/Mark1914 :
74′ 2.0l signal orange( vader porsche914orange)
924 :
924 ’80 Groen /morgoth924
924 ’81 Grijs /951 S
924 turbo ’80 Grijs /951 S
924 turbo ’79 Blauw Carrera gt look /924carreragt944 :
944 Alpinweiss NA ’82 /Guy
944 Turbo Wit/Martini /911-lover
944 turbo S ’88 “Silver Rose” /951 S
944 S2 1989 / zermatt silber /Gert 944
944 Turbo Groen /Carrera RS
944 Rood ’87 Turbooke
944 2.5 Indische rood ’83 /Targaboy
944 2.5 targa ’87/Alex
944 turbo zermatt silber ’85/porschke
944 S 1987 (zermatt silber) / Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box
944 Turbo 1987 zwart / Yabba944968 :
968 Coupé Nachtblau /rufie
968CS Maritim blau /911-lover928 :
928 ’80 pacific blauw /porschke
928 ’80 zilver / BIG charlie911 :
911T 2.2 targa 71′ / vader porsche914orange
911T coupé 2.0 ’69 bahama yellow/wreckah
911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl
911 targa 2.7 ’75 wit /porschke
911 coupé 3.0 bwj. ’76 zwartpaars – turbolook / carrera 3.0
911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint
911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather /Maddict
911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 /Frederic_911
911 SC 3.0 ’83 diamant blue / guido
911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)
911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart /cab ’88
911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911
911 speedster wtl (rood) /lv930
930 turbo’89 (steingrau) /lv930
911 3.2 bwj. 198? goud/bruin [vader van Szyronn]
911 SC ’80 / 924carreragt
930 turbo’85(zwart)gunther930turbo
911 3.2 bwj. ’87 (wit) / SidewindR
911 3.0 sc bwj 80 (wit) the body docter
911 3.2 ’85 Turbolook Blauw / Geert
911 SC 83′ Schifferblau / Bjorn
930 turbo 3.3 89′(vader porsche914orange)
911 SC 3.0 ’78 Targa indisch rood/Flat_Six
911 3,2 85 omgebouwd naar RS 73 wit/blauw [R-Group]
911 3.0 SCcabrio’83 wit/ cabrio ’83
911 3.2 coupé 1987 (grandprixwit)/ Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box
911 3.2 targa 1989 (zwart)/ Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box (verkocht)
911 3.2 cabrio ‘ 87 blauw /(cabrio ’87)
911 3.2 cabrio ’86 / cabrio wim
911 3.2 cabrio ’87 / cabrio’87964 :
964 Carrera 2 nachtblauw ’92 /Ken
964 Carrera 2 Cabrio Veilchemblauw ’91 /Maurice
964 wtl carrera 2 93 porsche lover
964 Turbo 3.6 Nachtblauw 94′ / Ghhally
964 Turbo 3.3S Nachtblauw 92’ / Sunshine
964 carrera 4 indisch rood 89’/snoer 964
964 Carrera 2 Horizon blue metallic ’91 / Kustom Creations
964 Carrera 4 Slate grey/Black /Stefx911
964 Carrera 2 Amazone Groen ’92 / Giorgio
964 Carrera 2 Nachtblauw ’91 / Tomas_964993 :
993 Carrera 4S – grijs / Pascal
993 Carrera Cabrio ’94 – nachtblauw / SeTaKiRa
993 Carrera 4 cabrio 95 – Aventura groen metalic / Kleinekastenteufel & Jack-in-the-box
993 carrera 4 cabrio 97′(vader porsche 914 orange)
993 Carrera S vesuvio ’97 / 993S996 :
996 alex
996 Carrera C4S ’02 / 993S
996 Carrera 4 ’01 / fdeville
996 Carrera 4 ’02 / torig997 :
997 Cabrio – ’05 donkergrijsmetallic/ zwart dak /Peter356AT2
997S cabrio -’05/beltar
997S Cabrio – ’06/artic zilver/zwart dak/PlumberBoxster (986/987):
986 – ’98 zilvergrijs /senna
986 – ’98 zwart/ wimzwarteboxster
986 – ’97 zwart/ mushroom
986 – ’97 zenith blue/mark986
986 – ’96 ocean bleu/ Boxster
986 – ’98 zwart / knoet
986 – ’00 zwart / Alex
986S- 02 Vesuvius / Ãabba944Cayman :
06 Artic silver/Cocoa (Enrico)
06 Basalt black/Sand beige (Daggie)
07 Basalt black/black (Bernie)[/quote]Ik heb exact dezelfde ervaring met het aflezen van deze meters. Ik vertrouw liever op de peilstok, (om te voorkomen dat ik er teveel olie in kap), en op de oliedruk meter.
in antwoord op: oliepeil/olietemperatuur