Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 375)
    • [quote=”fdeville”:3ffkae79][quote=”torig”:3ffkae79][quote=”fdeville”:3ffkae79]Euch…als dat hier zo zit: TE KOOP: 996 C4. POTK :lol:
      :[/quote]

      Voor 50000EUR wil ik u wel van die rommel afhelpen ze fdeville :twisted: :lol: [/quote]
      Akkoord ![/quote]

      8)
      Moet deze topic niet beter naar’t 996 subforum?

        [quote=”fdeville”:2uzr62mq]Euch…als dat hier zo zit: TE KOOP: 996 C4. POTK :lol:
        :[/quote]

        Voor 5000EUR wil ik u wel van die rommel afhelpen ze fdeville :twisted: :lol:

          [quote=”fdeville”:1t5uemw8]
          Neen neen :? , overal uit, behalve in garages of tunnels. Dus aan in tunnels en garages.[/quote]

          :?
          Dan zijt ge wel een van de weinigen die zijn uitknop zo intensief gebruikt, naar wat ik links en rechts lees.

          Gaat het geluid storen op de openbare weg of zo??

            :lol:

            Toch niet met cruisecontrol Gunther?
            Het is de bedoeling dat de CC de snelheid constant houdt :)

              Kan ik best inkomen. Sterkte alleszins en ‘k hoop dat je rap een ander blok zal hebben!

              Mijn interesse in je vraag is omdat ik net een 2dehandse 996 C4 van 2002 gekocht heb, met 78000km op de teller.
              Nu heb ik me gesust met :
              – het probleem komt niet zo vaak voor
              – de volledige onderhoudsgeschiedenis van de wagen is gekend.
              – de km zijn echt.
              – de wagen is steeds en tijdig bij Porsche onderhouden.
              – de garantie van 1 jaar (of 17 000km) die ik heb, o.a. op de motor.
              enz enz
              Bij jouw wagen was dat misschien anders?
              (is niet verkeerd bedoeld)
              Wat is het probleem aan jouw blok precies?

              Natuurlijk is 80D km + 17 000 nog wel ver van 146 000km … maar ‘k zal rijden en zien wat of hoe…

              Succes nog & hou ons op de hoogte zou ik zeggen!

              (en euh, welkom op’t forum :oops: )

                Vroeger was die blijkbaar ‘goedkoper’; zo’n 7500EUR.
                Zelf las ik ergens dat het bedrag stilzwijgend werd opgetrokken tot 12500EUR, naar wat ik begrepen had zonder inbouw.

                Daar ben je echter niet veel mee hé :(

                Heb je meer info over je probleem echter? Bij welke kmstand is het ontstaan?

                  [quote=”Audiotronics”:185ydec9][quote=”plumber”:185ydec9]Ik ga met de P niet naar klanten, kwestie van hen niet nodeloos ongerust te maken dat ze teveel betalen voor mijn diensten… :shock:

                  Bij mij is de P dus een weekend wagen…. :lol: [/quote]

                  Zelfde probleem gehad. Moest naar een bedrijf voor een vrij grote bestelling van GSM’s en navigaties. Contract kwijt door de P (ben er vrijwel zeker van). Nu heb ik dus een skoda octavia als servicewagen en daar hebt ge nooit een probleem mee. Dat wordt aanvaard als een gewone firmawagen (is ook zo :lol: )

                  Op mijn 996 4S zit een sportuitlaat en het enige nadeel ervan is dat mijn vrouw mij nog altijd ‘s nachts hoort thuiskomen na een nachtje stappen :cry: .[/quote]

                  Ik moet de eerste er nog over horen klagen, tegen mij dan zelf.
                  Op zich weet ik ook wel dat er jaloerse mensen zullen zijn enz enz, maar als ik daarnaar kijk dan lig ik al lang onder de zoden voor ik mijn ding eens kan doen ;)

                  Over prijs mogen ze me aanspreken. Ik zit nu aan ongeveer 1/3e van de dagprijs waarvoor ik in Parijs aan klanten werd euh “verhuurd” – voor die prijs hebben ze nét een juniorprofiel bij een groot consultancybedrijf.
                  Ik speel in op een nichemarkt (“ethical hacking”) ; er zijn uit het hoofd géén 30 mensen in België die er zich fulltime mee bezig houden…

                  Het helpt ook dat ze initieel de wagen nooit zien, en daarna is’t contract toch getekend voor 3 – 6 – 12 maand :P

                  Ivm dat horen thuiskomen: is dat met of zonder knopje?

                  Heeft er iemand een geluidsfragment van de sportuitlaat die UIT staat?
                  Beetje een vreemde vraag misschien, maar als’t bijna geen verschil uitmaakt kan ik beter dat geld in mijne zak houden.

                    Een kameraad van me had ooit, jaren terug, een SLK gekocht.
                    Voor een “sportieve wagen” had die écht wel de slechtste versnellingsbak die ik ooit getest heb :?
                    Je mocht doen wat je wou, soepel door de versnellingen gaan ging gewoon niet!
                    Noch bij hem, noch bij mij, noch bij anderen. Er zat bij overgang van bijvoorbeeld 1 naar 2, of 2 naar 3 altijd wel een zeer vervelend schokske in.
                    Zelfs mits het rustig laten terugvallen van de toeren.

                    We hebben het dan verholpen door 1 – 3 – 5 of 2 – 4 te verschakelen, dan verliep het wél vlekkeloos :P

                    Wat mij opvalt bij manueel schakelen van de P: die 6-bak vergt wel wat gewenning. Als ik er niet op let zou ik hem in zijn 4 trekken in plaats van zijn 6 ; die zit daar “vrij ver weg”.
                    Onthouden: verkorte schakelweg-optie voor mijn volgende Ptje zoeken ;)
                    (of eens tiptronic proberen)

                      [quote=”Peter 944″:2otmf2hy]
                      Dat zijn de dieselrijders zonder roetfilter :p

                      Als ik remork aanhang en begin door te duwen kan ik ook zwarte gordijnen creeren niet normaal.[/quote]

                      Ik kan mij daar wel een en ander bij voorstellen :!:

                      [url=http://imageshack.us:2otmf2hy]

                      :mrgreen:

                        [quote=”SidewindR”:1s8grc44]Hehe, ik woon helemaal niet in Wallonië hoor ;-) )
                        Maar Setakira doelt op Ternat, buurgemeente, en op de Assesteenweg is er in de buurt van de op/afrit van de E40 een enorme concentratie aan pompstations. Er heerst dus een gezonde concurrentie waardoor de prijzen er erg laag liggen. Check maar eens op die sites, postcode 1740.

                        Nu, ik tank altijd Shell, zowel met de BMW als met de Porsche. Gelukkig is er in Strombeek op weg naar huis een Shell express waardoor ik aan een heel goede prijs kan tanken. Een half jaar geleden ben ik voor de BMW wel overgegaan van 98 (V-power) naar 95… Het prijsverschil werd me toch wel wat té groot, en ik voel er eigenlijk geen verschil van, ook niet in kilometers per tankbeurt. Dat verschilt sowieso toch al altijd want je kan nooit voorspellen hoeveel files er zijn, etc…

                        En die additieven DOEN wel degelijk iets hoor, vooral de “surfactants”, oppervalke-actieve bestanddelen (kuisproducten zeg maar) die je motor schoon houden. In ons laatste jaar ind ing bezochten we zo eens het researchlab van Texaco in gent, en daar lieten ze ons 2 motoren zien. De ene was proper te noemen vanbinnen, de andere zwart en vuil. Het enige (en dat bedoel ik letterlijk) verschil in de duurtest was de samenstelling van de benzine (met / zonder additieven)… Dat deed toch even nadenken :wink: [/quote]

                        Voor mijn klant zit ik vaak in Merelbeke of Melle. Dus niet zo ver van Wetteren, waar ook een goede concurrentie heerst.
                        Via bovenvermeldde sites vond ik dan nog dat het goedkoopste station van Gent in Merelbeke was. Dus ik daar vorige week gaan tanken.

                        Inderdaad, 7EUR op een tank bespaard. Kreeg er wel maar zo’n 370km ipv 520km uit (tegenover duurdere brandstof die ik getankt had).
                        En mijn rijstijl heb ik kalm – sportief (wel wat dooracceleren) gehouden.
                        Dus nieuw voornemen: nooit meer Esso tanken.

                        Wat doe ik uit onoplettendheid deze ochtend?
                        Juist, ja, Esso tanken :shock: :evil:

                        Grrrr.

                          [quote=”fdeville”:3lbcsanj]Persoonlijk laat ik die meestal uit (gelukkig heb ik het knopje…) behalve in tunnels of garage 8) [/quote]

                          De frank valt laat….maar waarom UIT in TUNNELS ??
                          In je garage kan ik best begrijpen… maar tunnels !
                          Dat moet wel lekker nazinderen ;) Toen ik er nog mee op de baan reed vond ik tunnels met de moto altijd zeeeeer prettig. *ril*

                          8)

                            [quote=”cab ’88”:1l6otmna][quote=”Bert V.”:1l6otmna]Van bijvullen weet ik alles, mijn lr discovery III was ook nogal op olie uit!!
                            5LITER OLIE OM DE 2000KM !![/quote]

                            = olie bijvullen en diesel verversen? :D [/quote]

                            :lol: :lol: :lol: :lol:

                              Knap Wim!
                              Deze ga ik zeker volgen ;)

                                Bedankt fdeville! Ik vind het echt een superwagen. Je zou er je laten door vangen en soms denken: wat een mak beestje, maar niets is minder waar :D

                                PSE met knopje komt er ook op. Ik bestel in de loop van de volgende week :)

                                  [quote=”Hellraiser”:2ilk383b]Mooie aanpak![/quote]

                                  Hier sluit ik me bij aan!!!
                                  Ik zou ‘t zelf niet kunnen, maar wel knap uitgeschreven en gedetailleerd zo.

                                  Knap kleur van wagen trouwens :) P )

                                  Die behandeling van het interieur is super! Precies nieuwe zetels geplaatst :)

                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 375)