Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 551)
    • Als ge van den duvel spreekt…

      Mijn 98ste telefoontje vandaag moet de spreekwoordelijke druppel geweest zijn want hij heeft het verslag doorgemaild :)

      21 000 eurie 8) , vrij behoorlijk voor mijn SC’tje denk ik dan :)

        Ja, ik moet zeggen. Hij was professioneel. Hij fotokes genomen. Ik mijn indrukwekkende stapel facturen doorgemaild (zijn woorden niet de mijne) etc etc.

        Niettemin heeft hij me 2 weken geleden gezegd dat ie het opgestuurd had terwijl ik eergisteren van een van zijn medewerksters vernomen heb dat ie er nog aan bezig was… Dat vind ik dan weer iets minder professioneel.

        Ik heb de papieren nodig voor mijn omnium en tot dan durf ik mijn voituur nergens alleen laten :roll: :oops: , vandaar hete kolen :)

        Soit, we zullen wel zien zeker (zei de blinde tegen de dove)

          Das wel pittig van prijs!

          Voor dat geld kan ik dat op mijn eentje 3 keer doen :) .

            Kzal t eens vragen aan een kameraad van mij.

            Zodra ik iets weet zal ik het posten.

              Zoiets had ik al wel verwacht.

              Ben er weer in geslaagd ene te nemen die alle tijd van de wereld heeft… :roll:

                (voila se, schaamteloze copy-paste van het Nederlandse forum :mrgreen: )

                Proficiat!

                Maar het verbaast me niets, hij hoogstwaarschijnlijk in betere staat dan wanneer ie uit de fabriek kwam.

                Ben eens benieuwd wat mijn SC waard zal zijn… (taxatie is overlaatst gebeurd vr verzekering maar weet nog niets )

                  Als je naar de betere autospeciaalzaak gaat zullen ze je daar normaliter kunnen verderhelpen. Ze hebben daar over t algemeen een dik boek met merken en modellen (zelfs de oudjes) en het type batterij dat er in moet.

                  Ik was overlaatst ook toe aan een nieuwe en heb ze bij autovak in Kontich gehaald.

                    [quote=”Kustom creations”:bizw7y5f]259.000 euro excl.btw voor een 2.7 rs uit 1973 krijg je wel terug?[/quote]

                    100 000 euro voor pakweg een nieuwe 911 krijg je ook nooit terug. Sterker zelfs, nog nooiter! :D

                      Ik had dit jaar OOK hartkloppingen op de keuring. Nooit gedacht dat ik erdoor ging raken, ik heb namelijk:

                      – Dikkere stabi’s (verboden zonder meer)
                      – Een Rennshift (verboden zonder meer)
                      – Dikkere torsies (verboden zonder meer, maar kunnen ze toch niet zien)
                      – After-market Polybronze silent blocks aan de ophanging vooraan (verboden zonder meer)
                      – Velgen en banden waarmee hij bij invoer NIET gekeurd geweest is. Stonden 17″ velgen op met de verkeerde bandenmaten en is als dusdanig als “alleenstaand geval” gekeurd geweest. Dit wil dan ook zeggen dat ge uwe auto de volgende keer met dezelfde configuratie moet aanbieden. Gelukkig was de gelijkvormigheidskeurder snugger genoeg om ook de juiste bandenmaten op te nemen in het gelijkvormigheidsattest.
                      – Er zitten regelbare veerplaten op en normaal gezien moet ge ze op hun allerlaagste zetten (zodat je enkel hoger kan) om de wagen aan te bieden aan de keuring.

                      Waar hebben ze hem op afgekeurd: lichten stonden wat te hoog, terug aanbieden binnen 14 dagen, mijnheer :mrgreen:

                        Ja, tis wreed. Heb je de tuningwetgeving al eens bekeken:

                        http://www.how2tune.be/main.php?cat=7

                        Vervelend, op zijn minst. Alsof ze t hier beter weten dat de TÃœV..

                          En, is ‘t gelukt ?

                            Woehoe, dat was mijn 100ste bericht ! :mrgreen:

                            Dit terzijde :oops:

                              [quote=”nine-eleven”:3dwvx1cf]Bilsteins zijn met gas gevuld, dus olie zullen ze normaal niet lekken.[/quote]

                              Juist ja. ff vergeten. Ik sprak natuurlijk vanuit mijn Boge-ervaring :? wink:

                                Hoi Sam

                                Je vervangt enkel de inserts, niet de volledige poot.

                                Een goed adresje is http://www.renntech.info/ Hier kan je bestellen en indien nodig verder raad vragen.

                                Om de insert te vervangen moet je eigenlijk de volledige poot losmaken, dat brengt wel wat ‘gepruts’ met zich mee indien de pin, waarmee de balljoint in de veerpoot zit, vast zit (en dat is zo :wink: ). Bovendien kan de balljoint an sich ook erg vastzitten in de poot. (is waarschijnlijk ook zo :wink: )

                                Kort samengevat: als je de dempers vervangt kan je best de balljoints ook vervangen, ze gaan er waarschijnlijk toch aan bij het demonteren (heb eens gelezen dat wordt aangeraden elke 75000 km de joints te vervangen)

                                balljoint = http://forums.pelicanparts.com/uploads1 … 924023.jpg

                                Hoe het ook kan (quick ‘n dirty): liefst met 2 => maak de insert los, druk em samen, haal em eruit. De nieuwe => the other way around. Check wel even of er geen olie in de poten gelekt is..

                                  Ik heb hetzelfde probleem en het ondertussen al voor lief genomen. Alles werkt, behalve de binnenverlichting. Voel me niet gemotiveerd er iets aan te doen en dan bv mijn koplampen te verliezen :wink:

                                15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 551)